pytanie od informatyków - prawa do kodu od wykonawcy

Data: 2012-02-16 12:47:32
Autor: Adam Klobukowski
pytanie od informatyków - prawa do kodu od wykonawcy
Zdarza się i stosuje. To czego potrzebujecie to przeniesienie autorskich praw majątkowych do kodu źródłowego na was. Wówczas kod jest w 100% was i jedyne czego nie możecie robić to twierdzić że jesteście jego autorem (ale to już nie obowiązuje zmian).

Data: 2012-02-17 01:08:53
Autor: Gotfryd Smolik news
pytanie od informatyków - prawa do kodu od wykonawcy
On Thu, 16 Feb 2012, Adam Klobukowski wrote:

Zdarza się i stosuje.

  I owszem, nie zaprzeczę.

To czego potrzebujecie to przeniesienie autorskich praw majątkowych
do kodu źródłowego na was.

  Jak wyżej (znaczy zgoda).
  Z drobnymi zastrzeżeniami (brak "na wyłączność" może zapewnić
paru prawnikom pensje, jeśli strony dojdą do wniosku że każda
inaczej rozumie treść, ale to szczegół).

Wówczas kod jest w 100% was i jedyne czego nie możecie robić
to twierdzić że jesteście jego autorem (ale to już nie obowiązuje zmian).

  Hm... jedyne?
  To poproszę o potwierdzenie: mimo WYRAŹNEGO zapisu w ustawie, że
zapis o "przeniesieniu całości praw" *NIE* powoduje przeniesienia
prawa do wykonywania zależnego prawa autorskiego?
(link do ustawy podałem w poprzednim poście, zaś w pytaniu wyraźnie
stwierdzono że chcą)
  Mogę wiedzieć którą nowelizację przeoczyłem?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-02-16 21:54:18
Autor: Adam Klobukowski
On Friday, 17 February 2012 01:08:53 UTC+1, Gotfryd Smolik news  wrote:
On Thu, 16 Feb 2012, Adam Klobukowski wrote:

> Zdarza się i stosuje.

  I owszem, nie zaprzeczę.

> [...]

stwierdzono że chcą)
  Mogę wiedzieć którą nowelizację przeoczyłem?

Enoe, Pan nie bierze tak winy w całości na siebie ;), widać ja coś przeoczyłem.

AdamK

Data: 2012-02-17 19:41:55
Autor: Gotfryd Smolik news
pytanie od informatyków - prawa do kodu od wykonawcy
On Thu, 16 Feb 2012, Adam Klobukowski wrote:

Enoe, Pan nie bierze tak winy w całości na siebie ;)

  :D

pzdr, Gotfryd

pytanie od informatyków - prawa do kodu od wykonawcy