Data: 2009-12-13 11:26:56 | |
Autor: robertbig | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 13 Gru, 18:27, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote:
Witam, Sprawdz czy koło tylne prosto ustawione. Jak nie to znaczy ,że... Krzywa rama lub wachacz lub oś przedniego koła. Ale moga to równierz byc , krzywe pały lub zwichrowane półki. |
|
Data: 2009-12-13 12:35:31 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 13 Dec, 19:26, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
On 13 Gru, 18:27, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote: Ok, kolo z tylu ustawione prosto. Mysle ze grunt to ustalic dlaczego kierownica leci w lewo gdy stoi na centrali. Moze to byc wybite lozysko? Jeli nie to podejrzewam ze cos z przodem, moze polki. Zobacze moze go rozkrece musze tylko serwisowke jakas kupic. dzieks, mt |
|
Data: 2009-12-13 21:44:09 | |
Autor: Shreek | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
fly napisał(a):
Ok, kolo z tylu ustawione prosto. Mysle ze grunt to ustalic dlaczego Może krzywo stoi na tej centralce. Dużo nie trzeba. Moze to byc wybite lozysko? Jeli nie to podejrzewam ze cos z przodem, Moim zdaniem wybite łożysko nie powinno powodować samego skręcania kierownicy. -- M. |
|
Data: 2009-12-13 22:12:12 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
fly pisze:
Ok, kolo z tylu ustawione prosto. Mysle ze grunt to ustalic dlaczego Jak moto stoi to co Cię martwi jak się ustawia przód ? Stojąc jeszcze nikt nie skręcił :-) Ilość sztywnych przewodów w tej okolicy jest taka, że to one decydują jak się ustawia przód jak jest luźny, ale to nie ma związku z jazdą. Tak, zużyte łożysko główki ramy może dać taki efekt jak obserwujesz u siebie. Możesz jeszcze sprawdzić czy jest nie jest przestawiony na półkach. Luzujesz śruby, ustawiasz, skręcasz. Wg mnie się nic nie zmieni bo skatowane jest łożysko. KJ |
|
Data: 2009-12-13 13:19:49 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 13 Dec, 21:12, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
fly pisze: Tak, zu yte o ysko g wki ramy mo e da taki efekt jak obserwujesz u Ok, wiec luzuje sruby i co dalej? Jak ustawic aby bylo dobrze skoro nie wiem czy jest przesuniete na polkach czy nie? Czyli sugerujesz ze lozysko do wymiany i wszystko powinno wrocic do normy? Pozdr, mt |
|
Data: 2009-12-13 22:46:19 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
fly pisze:
Ok, wiec luzuje sruby i co dalej? Ustawiasz wg górnej półki, i skręcasz całość. Dobrym testem prostości jest wysunięcie osi przedniego koła - jak lagi są krzywe to os ani nie wyjdzie łatwo ani latwo nie wejdzie na miejsce. Czyli sugerujesz ze lozysko do wymiany i wszystko powinno wrocic do Uwazam ze jest to mozliwe. KJ |
|
Data: 2009-12-18 20:37:49 | |
Autor: Monster | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Widział któryś tak skatowane,o przepraszam, to już kowalstwo artystyczne,łożyska główki ramy?
http://img130.imageshack.us/i/oyska.jpg/ Naszym kowalom motocyklowym do ruskich jeszcze daleko:-) (łożyska zdemontowane ze sprowadzonego motocykla) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-12-18 12:18:53 | |
Autor: AZ | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 18 Gru, 20:37, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
Widział któryś tak skatowane,o przepraszam, to już kowalstwoSłabe, widziałem lepsze: <http://www.motocraft.pl.tl/Motocykl-uzywany.htm> ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-12-18 21:25:55 | |
Autor: Monster | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
AZ pisze:
kilernia,ale zdjęcie z zębatką to nie do końca kowal-tak wyglądała u mnie w Dukacie po 10tys km,z 7 zębów zniknęło,chyba była plasteliny:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-12-18 22:12:30 | |
Autor: Kuczu | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Monster pisze:
kilernia,ale zdjęcie z zębatką to nie do końca kowal-tak wyglądała u mnie w Dukacie po 10tys km,z 7 zębów zniknęło,chyba była plasteliny:-) Kiedys, dawno temu, kupilem KLR. Zebatka byla ta kskatowana ze lancuch przesuwal sie po niej swobodnie przy kazdym gwaltowniejszym dodaniu gazu. Do dzisiaj mam ta zebatke jako pamiatke. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-12-18 22:15:45 | |
Autor: Tytus | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Siemka
*** "Kuczu" Monster pisze:
Podobnie bylo jak sprzedawalem FZR - w solo moto jeszcze przyspieszalo - ale jak wsiadl pasazer to juz nie dalo sie przyspieszyc... A kolo kupil i polecial 350 km do domq :) -- Tytus żółte najszybsze |
|