pytanie odnosnie lozyska glowki ramy

Data: 2009-12-13 21:55:50
Autor: maverik
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy

Uzytkownik "fly" <tranda.marcin@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:e699a29f-afb9-4186-afb7-560fd153f513v30g2000yqm.googlegroups.com...

luz na laczeniu ze sprezynami, albo opona albo masz bity motocykl, w xie nie jest latwo cos pogiac

Data: 2009-12-13 13:06:31
Autor: fly
On 13 Dec, 20:55, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "fly" <tranda.mar...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:e699a29f-afb9-4186-afb7-560fd153f513v30g2000yqm.googlegroups.com...

luz na laczeniu ze sprezynami, albo opona albo masz bity motocykl, w xie nie
jest latwo cos pogiac

Teze ze bity chyba moge odrzucic. Mam udokumentowana przeszlosc na
kilka lat wstecz (mieszkam w UK). Poza tym wszystkie MOT'y (przeglady
techniczne) i takie tam.
Sam juz nei wiem, chyba oddam do mechanika zeby mi sprawdzili co i
jak.

Dzieki za odpowiedzi,

mt

Data: 2009-12-13 15:22:34
Autor: fly
[...]

Wlasnie bylem w garazu i spostrzeglem ze opona z przodu jest mocno
zdezelowana tj. jej prawa strona jest o wiele bardziej lysa niz lewa.
Czy to moze byc przyczyna ze sciaga na lewo (tam gdzie bieznik jest
wiekszy)?

Roznica jest moze nie gigantyczna ale tam gdzie bieznik jest mneijszy
- jest rowno ze znacznikiem, po drugiej zas stronie jest moze 1-2mm
ponad znacznikiem.

Wiec moze to po prostu kwestia zmiany opony na nowa?
Pozdrawiam,
mt

Data: 2009-12-13 16:59:54
Autor: Barnaba
On 14 Gru, 00:22, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote:

[...]

Zastanow sie w druga strone: czy to, ze opona jest lysa z prawej nie
jest skutkiem krzywego motura (lub zawieszenia). Jak zmienisz, mozesz
miec to samo, no chyba ze tam w UK jest wiecej zakretow w prawo i sama
tak smiesznie wylysiala? A teraz zagadka: czy jak przednia opona jest
lysa z prawej to jest to wynik znoszenia motura w lewo czy w prawo?

PS. Moze sprawdz gdzies tam na wyspach laserowo geometrie ramy, zawsze
jeden punkt do wyeliminowania bedziesz miau.

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2009-12-13 23:31:46
Autor: fly
On 14 Dec, 00:59, Barnaba <piotrek.franc...@gmail.com> wrote:
> [...]

PS. Moze sprawdz gdzies tam na wyspach laserowo geometrie ramy, zawsze
jeden punkt do wyeliminowania bedziesz miau.

Mysle ze pierwszym krokiem bedzie wymiana opony na nowa. Ta jest mocno
zdezelowana i nei wierze ze przeszedlby MOT na niej (ktory byl nota
bene 2mce temu)
Wiem ze synowie typa od ktorego kupilem scigaja sie w wyscigach
motocyklowych moze sobie ktorys "podmienil".
Dzis jeszcze wyjme oske przedniego kola to mi podpowie czy lagi sa ok.
Zeby byla krzywa rama musialyby byc widoczne znaki po dzwonie a nic
nie ma. Wszystko wyglada naprawde dobrze jak na wiek.

Dam znac wieczorem co i jak z wyjeciem przedniej oski. Potem bede
myslal dalej.

Pozd,
mt

Data: 2009-12-14 10:23:19
Autor: KJ Siła Słów
fly pisze:

Zeby byla krzywa rama musialyby byc widoczne znaki po dzwonie a nic
nie ma.

Ktos mi pokazywal  R1 wygladalo jak z katalogu a rozstaw kol mialo 3 cm rozny od oryginalu. Wiec dobra rzezbe ciezko wychwycic,  ale rama to naprawde ostatnia rzecz ktora bym podejrzewal.

KJ

Data: 2009-12-14 01:43:40
Autor: fly
On 14 Dec, 09:23, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
fly pisze:

> [...]

rozny od oryginalu. Wiec dobra rzezbe ciezko wychwycic,  ale rama to
naprawde ostatnia rzecz ktora bym podejrzewal.

Rowniez uwazam ze jest malo prawdopodobne ze to rama. Jeszcze zeby
jakis plastik byl polamany czy cos w tym stylu.
Poza tym koles ten motor normalnie uzywal (raczej turystycznie) przez
poltora roku - sprawdzilem w bazie danych DVLA date ostatniej zmiany
wlasciciela, rowniez jakiekolwiek potencjalne wypadki, zmiane koloru,
to czy kradziony i pare innych rzeczy - wszystko ok. No chyba ze sie
rozbil i nie zglosil nigdzie, zabral motor na przyczepke a potem
odnowil zeby nie bylo znaku. Jakos w to nie wierze, tutaj nikomu by
sie to nie oplacalo/nie chcialo w to bawic. Rozumiem jakby kupil
miesiac temu (rozbity) i zaraz po pospawaniu do kupy sprzedawal.
Dzis sprawdze oske, moze potem rozkrece wiecej przodu.
Moze sie po prostu przesunelo cos na polkach po np. wpadnieciu w
wieksza dziure.
Nie wiem, ale mam nadzieje niedlugo sie dowiedziec.

Pozd,
mt

Data: 2009-12-19 00:13:28
Autor: Jasio
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franczak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:29d86df3-fb49-43e0-a2c7-624bf812f8b2f16g2000yqm.googlegroups.com...

miec to samo, no chyba ze tam w UK jest wiecej zakretow w prawo i sama
tak smiesznie wylysiala?

Pewnie, ze wiecej w prawo. Bo zajebiscie duzo rond. Niektórych naprawde duzych, szybkich i z dobra widocznoscia.

Mialem wyraznie bardziej z prawej strony obie opony zuzyte w VFRce jezdzaco po UK.
I zakrety w prawo tez sie lepiej bralo. (:
Ech.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-01-15 12:24:03
Autor: fly
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
Epilog:

Wszystko smiga juz jak nalezy Przyczyna problemow byly nierowno
skrecone lagi. Oska wchodzila niby ok, ale od pewnego momentu szla
troche ciasno.  Prawdopodobnie przy zakladadniu raiserow ktos cos
spitolil.
Na poczatku to zlekcewazylem a to wlasnie to okazalo sie sednem
sprawy.
Przy okazji zmienilem olej w palach i uszczelki.

Dzieki za konstruktywne uwagi co do calej kwestii. Motor prowadzi sie
zajebiscie.
Po przesiadce z gsxf'a to niezly monster. Podczas jazdy caly czas
rozesmiana japa.

Pozdro,
mt

Data: 2009-12-13 20:48:02
Autor: scibor1
[...]

a oba ciezarki na kierownicy masz takie same?

scibor
Helga VFR800FI

Data: 2009-12-13 23:32:09
Autor: fly
On 14 Dec, 04:48, scibor1 <sci...@eranet.pl> wrote:
> [...]

> wiekszy)?

a oba ciezarki na kierownicy masz takie same?

Oba ciezarki sa takie same.
Pozdr.
mt

Data: 2009-12-14 10:16:48
Autor: maverik
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy

Uzytkownik "fly" <tranda.marcin@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:5097e010-2c77-4a53-86b9-baf3016c3d84r5g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

ale ja Ci juz wczesniej odpowiedzialem, wymien gume bedzie ok ;-)

Data: 2009-12-14 09:36:37
Autor: Glub
"maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:

ale ja Ci juz wczesniej odpowiedzialem, wymien gume bedzie ok ;-)

A ja niedawno wymienialem obie gumy,  klocki hamulcowe, lozyska sÄ… Ok.
Ciśnienie katalogowe a kiera leci w lewo. W trakcie jazdy shimmy...
--
Glub

pytanie odnosnie lozyska glowki ramy