Data: 2009-12-13 21:55:50 | |
Autor: maverik | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Uzytkownik "fly" <tranda.marcin@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:e699a29f-afb9-4186-afb7-560fd153f513v30g2000yqm.googlegroups.com... luz na laczeniu ze sprezynami, albo opona albo masz bity motocykl, w xie nie jest latwo cos pogiac |
|
Data: 2009-12-13 13:06:31 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 13 Dec, 20:55, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "fly" <tranda.mar...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:e699a29f-afb9-4186-afb7-560fd153f513v30g2000yqm.googlegroups.com... Teze ze bity chyba moge odrzucic. Mam udokumentowana przeszlosc na kilka lat wstecz (mieszkam w UK). Poza tym wszystkie MOT'y (przeglady techniczne) i takie tam. Sam juz nei wiem, chyba oddam do mechanika zeby mi sprawdzili co i jak. Dzieki za odpowiedzi, mt |
|
Data: 2009-12-13 15:22:34 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 13 Dec, 20:55, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "fly" <tranda.mar...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:e699a29f-afb9-4186-afb7-560fd153f513v30g2000yqm.googlegroups.com... Wlasnie bylem w garazu i spostrzeglem ze opona z przodu jest mocno zdezelowana tj. jej prawa strona jest o wiele bardziej lysa niz lewa. Czy to moze byc przyczyna ze sciaga na lewo (tam gdzie bieznik jest wiekszy)? Roznica jest moze nie gigantyczna ale tam gdzie bieznik jest mneijszy - jest rowno ze znacznikiem, po drugiej zas stronie jest moze 1-2mm ponad znacznikiem. Wiec moze to po prostu kwestia zmiany opony na nowa? Pozdrawiam, mt |
|
Data: 2009-12-13 16:59:54 | |
Autor: Barnaba | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 14 Gru, 00:22, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote:
Wlasnie bylem w garazu i spostrzeglem ze opona z przodu jest mocno Zastanow sie w druga strone: czy to, ze opona jest lysa z prawej nie jest skutkiem krzywego motura (lub zawieszenia). Jak zmienisz, mozesz miec to samo, no chyba ze tam w UK jest wiecej zakretow w prawo i sama tak smiesznie wylysiala? A teraz zagadka: czy jak przednia opona jest lysa z prawej to jest to wynik znoszenia motura w lewo czy w prawo? PS. Moze sprawdz gdzies tam na wyspach laserowo geometrie ramy, zawsze jeden punkt do wyeliminowania bedziesz miau. -- Pozdrawiam, Barnaba VFR |
|
Data: 2009-12-13 23:31:46 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 14 Dec, 00:59, Barnaba <piotrek.franc...@gmail.com> wrote:
On 14 Gru, 00:22, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote: Mysle ze pierwszym krokiem bedzie wymiana opony na nowa. Ta jest mocno zdezelowana i nei wierze ze przeszedlby MOT na niej (ktory byl nota bene 2mce temu) Wiem ze synowie typa od ktorego kupilem scigaja sie w wyscigach motocyklowych moze sobie ktorys "podmienil". Dzis jeszcze wyjme oske przedniego kola to mi podpowie czy lagi sa ok. Zeby byla krzywa rama musialyby byc widoczne znaki po dzwonie a nic nie ma. Wszystko wyglada naprawde dobrze jak na wiek. Dam znac wieczorem co i jak z wyjeciem przedniej oski. Potem bede myslal dalej. Pozd, mt |
|
Data: 2009-12-14 10:23:19 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
fly pisze:
Zeby byla krzywa rama musialyby byc widoczne znaki po dzwonie a nic Ktos mi pokazywal R1 wygladalo jak z katalogu a rozstaw kol mialo 3 cm rozny od oryginalu. Wiec dobra rzezbe ciezko wychwycic, ale rama to naprawde ostatnia rzecz ktora bym podejrzewal. KJ |
|
Data: 2009-12-14 01:43:40 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 14 Dec, 09:23, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
fly pisze: Rowniez uwazam ze jest malo prawdopodobne ze to rama. Jeszcze zeby jakis plastik byl polamany czy cos w tym stylu. Poza tym koles ten motor normalnie uzywal (raczej turystycznie) przez poltora roku - sprawdzilem w bazie danych DVLA date ostatniej zmiany wlasciciela, rowniez jakiekolwiek potencjalne wypadki, zmiane koloru, to czy kradziony i pare innych rzeczy - wszystko ok. No chyba ze sie rozbil i nie zglosil nigdzie, zabral motor na przyczepke a potem odnowil zeby nie bylo znaku. Jakos w to nie wierze, tutaj nikomu by sie to nie oplacalo/nie chcialo w to bawic. Rozumiem jakby kupil miesiac temu (rozbity) i zaraz po pospawaniu do kupy sprzedawal. Dzis sprawdze oske, moze potem rozkrece wiecej przodu. Moze sie po prostu przesunelo cos na polkach po np. wpadnieciu w wieksza dziure. Nie wiem, ale mam nadzieje niedlugo sie dowiedziec. Pozd, mt |
|
Data: 2009-12-19 00:13:28 | |
Autor: Jasio | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franczak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:29d86df3-fb49-43e0-a2c7-624bf812f8b2f16g2000yqm.googlegroups.com...
miec to samo, no chyba ze tam w UK jest wiecej zakretow w prawo i sama Pewnie, ze wiecej w prawo. Bo zajebiscie duzo rond. Niektórych naprawde duzych, szybkich i z dobra widocznoscia. Mialem wyraznie bardziej z prawej strony obie opony zuzyte w VFRce jezdzaco po UK. I zakrety w prawo tez sie lepiej bralo. (: Ech. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-01-15 12:24:03 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Epilog:
Wszystko smiga juz jak nalezy Przyczyna problemow byly nierowno skrecone lagi. Oska wchodzila niby ok, ale od pewnego momentu szla troche ciasno. Prawdopodobnie przy zakladadniu raiserow ktos cos spitolil. Na poczatku to zlekcewazylem a to wlasnie to okazalo sie sednem sprawy. Przy okazji zmienilem olej w palach i uszczelki. Dzieki za konstruktywne uwagi co do calej kwestii. Motor prowadzi sie zajebiscie. Po przesiadce z gsxf'a to niezly monster. Podczas jazdy caly czas rozesmiana japa. Pozdro, mt |
|
Data: 2009-12-13 20:48:02 | |
Autor: scibor1 | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 14 Gru, 00:22, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote:
On 13 Dec, 20:55, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote: Czy to moze byc przyczyna ze sciaga na lewo (tam gdzie bieznik jest a oba ciezarki na kierownicy masz takie same? scibor Helga VFR800FI |
|
Data: 2009-12-13 23:32:09 | |
Autor: fly | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
On 14 Dec, 04:48, scibor1 <sci...@eranet.pl> wrote:
On 14 Gru, 00:22, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote: Oba ciezarki sa takie same. Pozdr. mt |
|
Data: 2009-12-14 10:16:48 | |
Autor: maverik | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
Uzytkownik "fly" <tranda.marcin@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:5097e010-2c77-4a53-86b9-baf3016c3d84r5g2000yqb.googlegroups.com... On 13 Dec, 20:55, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote: ale ja Ci juz wczesniej odpowiedzialem, wymien gume bedzie ok ;-) |
|
Data: 2009-12-14 09:36:37 | |
Autor: Glub | |
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy | |
"maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:
ale ja Ci juz wczesniej odpowiedzialem, wymien gume bedzie ok ;-) A ja niedawno wymienialem obie gumy, klocki hamulcowe, lozyska są Ok. Ciśnienie katalogowe a kiera leci w lewo. W trakcie jazdy shimmy... -- Glub |
|