pytanie odnosnie lozyska glowki ramy

Data: 2009-12-14 09:24:21
Autor: AZ
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
On 2009-12-13, fly <tranda.marcin@googlemail.com> wrote:

Zobacze moze go rozkrece musze tylko serwisowke jakas kupic.

Ja moge Ci sprzedac:
<http://94.23.94.26/Honda_CBR1100XX_99-02_Service_Manual.pdf>

Numer konta podesle wieczorem ;-)

PS. Jakby ktos czegos szukal to mam zmirrorowany jakis zagraniczny
serwis w ktorym trzeba haslo. Lista http://94.23.94.26/listing.txt
Jakby ktos cos chcial to pisac na priv - wystawie.
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-14 01:58:17
Autor: fly
On 14 Dec, 09:24, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2009-12-13, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote:

> [...]

serwis w ktorym trzeba haslo. Listahttp://94.23.94.26/listing.txt
Jakby ktos cos chcial to pisac na priv - wystawie.

Dzieki wielkie juz sie sciaga.
POdeslij haslo na tranda.marcin@gmail.com bym jeszcze kilka chcial
sciagnac jesli mozna.

Pozd,

Data: 2009-12-14 09:43:52
Autor: AZ
On 2009-12-14, fly <tranda.marcin@googlemail.com> wrote:

Dzieki wielkie juz sie sciaga.
POdeslij haslo na tranda.marcin@gmail.com bym jeszcze kilka chcial
sciagnac jesli mozna.

Moment tylko przerzuce wszystko z jednej maszynki na druga bo jest
tego 20GB :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-14 02:24:37
Autor: fly
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
Mam jeszcze jedno krotkie pytanko:

Jak podeprzec motor aby moc smialo zdjac widelec. Bo jeszcze wyjac
kolo to pol biedy mozna oprzec widelec na podnosniku. Jak to natomiast
zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze tak powiem?

Pozd,
mt

Data: 2009-12-14 10:24:28
Autor: AZ
On 2009-12-14, fly <tranda.marcin@googlemail.com> wrote:
[...]

Podnosnik samochodowy pod kolektor wydechowy :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-14 04:26:24
Autor: fly
On 14 Dec, 10:24, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 2009-12-14, fly <tranda.mar...@googlemail.com> wrote:> Mam jeszcze jedno krotkie pytanko:

> [...]
> zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze tak powiem?

Podnosnik samochodowy pod kolektor wydechowy :-)

Troche ryzykowne chyba.
Kiedys zrobilem cos podobnego z GSX750F z tym ze podparlem pod miska
olejowa (znacznie blizej centralki) i w pewnym momencie lapalem 200kg
ktore monumentalnie na mnie zaczelo sie walic :].

Poza tym, gdy podepre kolektor to przypadekiem  sie nie wygnie (w
ktorakolwiek strone) ?
pozd
mt

Data: 2009-12-14 12:27:13
Autor: AZ
On 2009-12-14, fly <tranda.marcin@googlemail.com> wrote:
Kiedys zrobilem cos podobnego z GSX750F z tym ze podparlem pod miska
olejowa (znacznie blizej centralki) i w pewnym momencie lapalem 200kg
ktore monumentalnie na mnie zaczelo sie walic :].

Ale oczywiscie na centralce moto stalo? Patent przetestowany na zygzaku
(236 kg sucho, pewnie z 260 na mokro) - nic sie nie wygielo ani nie
wywrocilo :-)

Poza tym, gdy podepre kolektor to przypadekiem  sie nie wygnie (w
ktorakolwiek strone) ?
Nie ma takiej opcji :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-16 00:44:17
Autor: metalbeast
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy

Poza tym, gdy podepre kolektor to przypadekiem  sie nie wygnie (w
ktorakolwiek strone) ?

moze sie wygnac :) ale jesli pomanewrujesz i podstawisz jakis klocek tak zeby oparl sie o silnik/rame, bedzie ok. Do tego jak juz moto podjedzie do góry i siadzie na tylnym kole, podeprzyj moto ceglami czy czyms takim, jakby lewarek skapitulowal.

Data: 2009-12-17 13:51:22
Autor: de Fresz
On 2009-12-14 11:24:37 +0100, fly <tranda.marcin@googlemail.com> said:

Jak podeprzec motor aby moc smialo zdjac widelec. Bo jeszcze wyjac
kolo to pol biedy mozna oprzec widelec na podnosniku. Jak to natomiast
zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze tak powiem?

Możesz kombinować jak napisali koledzy z podłożeniem czegoś pod kolektory lub centralka + wiązanie tyłu, albo po prostu kupić podnośnik pod główkę ramy, taki np.:

http://www.allegro.pl/item852247566_podnosnik_stojak_motocyklowy_pod_glowke_ramy.html

de Fresz

Data: 2009-12-17 14:08:23
Autor: KJ Siła Słów
de Fresz pisze:

http://www.allegro.pl/item852247566_podnosnik_stojak_motocyklowy_pod_glowke_ramy.html

To tylko na obrazku z allegro  wszystko zawsze pasuje, nie mowiac juz o tym ze kolega potrzebuje wersje lewostronna na UK i o tym ze jest duza szansa ze polki tez bedzie demontowal.

KJ

Data: 2009-12-17 14:23:15
Autor: de Fresz
On 2009-12-17 14:08:23 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

http://www.allegro.pl/item852247566_podnosnik_stojak_motocyklowy_pod_glowke_ramy.html

tylko na obrazku z allegro  wszystko zawsze pasuje,

To tylko taki przykład był, są takie, które działają dobrze i wcale nie muszą być super-hiper drogie (swojego nie mam, pożyczałem od kumpla jakiś allegrowy, zarówno u mnie jak i u niego działał).

nie mowiac juz o tym ze kolega potrzebuje wersje lewostronna na UK

I koniecznie wycechowany w calach czy innych stopach.

i o tym ze jest duza szansa ze polki tez bedzie demontowal.

A to już bez megaprofesjonalnego podnośnika warsztatowego za 10k zł na pewno sobie nie poradzi, to wszak niewykonalne.

de Fresz

Data: 2009-12-17 14:34:36
Autor: KJ Siła Słów
de Fresz pisze:

i o tym ze jest duza szansa ze polki tez bedzie demontowal.

A to już bez megaprofesjonalnego podnośnika warsztatowego za 10k zł na pewno sobie nie poradzi, to wszak niewykonalne.

Ja tam tylko 15 razy w zyciu rozbieralem przod wiec moge nie znac wszystkich sztuczek, ale podnosnik podparty pod dolna polke nie daje mozliwosci demontazu tejze polki.

A, sorry, to Honda jest.
W Hondzie to w ogole mozna prosciej.
Trzeba odpalic te skrzydelka na baku, ustawic 6 tys obrotow i one podnosza przod.

KJ

Data: 2009-12-17 13:23:21
Autor: AZ
On 2009-12-17, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

A, sorry, to Honda jest.
W Hondzie to w ogole mozna prosciej.
Trzeba odpalic te skrzydelka na baku, ustawic 6 tys obrotow i one podnosza przod.

A wiesz moze czy te same skrzydelka dalo by sie przypiac do Kawasaki?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 15:36:26
Autor: Tytus
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
Siemka

***UĹźytkownik "AZ"
 A wiesz moze czy te same skrzydelka dalo by sie przypiac do Kawasaki?

A to nie masz takiego czegos z przodu???
http://kawasakiloaders.com/

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-17 14:30:01
Autor: AZ
On 2009-12-17, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

A to nie masz takiego czegos z przodu???
http://kawasakiloaders.com/

Ale co to w ogole jest? Zolte Kawasaki? Nigdy nie widzialem, widzialem
za to Honde...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 14:33:02
Autor: AZ
On 2009-12-17, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Ale co to w ogole jest? Zolte Kawasaki? Nigdy nie widzialem, widzialem
za to Honde...

No i sie nie smiej, nawet czyms takim mozna zrobic stoppie:
<http://www.smog.pl/wideo/22341/mistrz_manewrow_na_koparce/>

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 15:38:35
Autor: de Fresz
On 2009-12-17 14:34:36 +0100, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> said:

[...]

KaJot, maj friend (że się tak spoufalę), wskaż mnie palcem, gdzie un chce półki ściągać

(dla ułatwienia)

Jak to natomiast zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze tak powiem?

Ja naprawdę wierzę w Twą Siłę Doświadczeń, ale kurna na proste problemy dawajmy proste rozwiązania (nie to że prostackie).

PS. ja do jednorazowego dłubania, nie mając skąd pożyczyć podnośnika, kombinowałbym raczej z podparciem na kolektorach. Sterta książek telefonicznych działa całkiem-całkiem.

de Fresz

Data: 2009-12-17 14:27:55
Autor: AZ
On 2009-12-17, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

Jak to natomiast zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze tak powiem?

No to po co kupowac podnosnik za 260zl? Prosto to jest wziac trapez z samochodu i efekt bedzie ten sam, a nawet lepszy bo mozna zdemontowac caly przod :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-17 16:24:45
Autor: de Fresz

On 2009-12-17, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:

Jak to natomiast zrobic aby wyjac lagi i zeby nie lecial "na ryj" ze
tak powiem?

No to po co kupowac podnosnik za 260zl?

Bo niewiele mniej kosztuje zwykły pod widelec, a zasadniczo jak się ma aspiracje do dłubania samemu (ale tu może nadinterpretuję), to warto takie ustrojstwo mieć w garażu.

Prosto to jest wziac trapez
z samochodu i efekt bedzie ten sam, a nawet lepszy bo mozna zdemontowac
caly przod :-)

Trapez nie zawsze zadziała - motocykl może nie stać stabilnie na jego szynie (Sevenka mi nie chciała, bo kolektory nie idą równo w płaszczyźnie poziomej, tylko jedna rura wyżej, druga niżej itp). No i nie w każdym samochodzie jest trapez.

de Fresz

Data: 2009-12-17 15:43:51
Autor: Tytus
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
Siemka

*** "de Fresz"  ja do jednorazowego dłubania, nie mając skąd pożyczyć podnośnika,
kombinowałbym raczej z podparciem na kolektorach. Sterta książek telefonicznych działa całkiem-całkiem.

Nie dziala z niektorymi faulkami niestety...:)))

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-17 16:17:52
Autor: de Fresz
On 2009-12-17 15:43:51 +0100, "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> said:

Siemka

[...]

Jak XX na przykład? ;-)))

de Fresz

Data: 2009-12-17 16:51:15
Autor: Tytus
pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
Siemka

***"de Fresz"
Jak XX na przykład? ;-)))

Ojojoj
 -  by Czesio

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-17 15:58:05
Autor: KJ Siła Słów
de Fresz pisze:

KaJot, maj friend (że się tak spoufalę), wskaż mnie palcem, gdzie un chce półki ściągać

No, ja mu tlumacze caly czas ze wg mnie problem z krzywa jazda tego xx tkwi w lozyskach glowki ramy. Wiec nie bede aprobowal zadnych posrodkow podpierajacych dolna polke, bo jest to niezgodne z moja logika.

A moja logika nie uznaje kompromisow, szczegolnie kiedy to nie ja sie musze babrac w smarach.
:-)

KJ

Data: 2009-12-18 18:16:14
Autor: marider
KJ Siła Słów pisze:
de Fresz pisze:

[...]

A wystarczyloby motocykl podwiesic na jakiejs linie, ino zeby sie nie urwal ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-12-14 11:54:42
Autor: AZ

Wszystko co mam jest na http://94.23.94.26/

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-14 12:37:12
Autor: AZ

Mala zmiana, http://94.23.94.26/~azabronski/manuals

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-14 04:50:37
Autor: fly
On 2009-12-14, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:> Wszystko co mam jest nahttp://94.23.94.26/

Mala zmiana,http://94.23.94.26/~azabronski/manuals

--
Artur
ZZR 1200

DZieks za ksiazki. Niech to powisi jeszcze tak jak jest se w domu
przejze i posciagam to i owo.

Pozdr,
mt

pytanie odnosnie lozyska glowki ramy