pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym

Data: 2009-03-06 14:03:29
Autor: krzysiek82
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym
W przepisach masz jasno napisane, że prawy pas służy do jazdy. Ale swoją drogą także nie lubię takich co mrugają jak jadę np na 50km/h ok 70km/h a taki baran chce szybciej.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-06 14:34:23
Autor: pluton
[...]

A ja nie lubie baranow, ktorzy jada lewym pasem 70/50, skoro JA chce
jechac 75/50.

zartowalem :)
pozdraiwam
pluton

Data: 2009-03-06 15:17:31
Autor: Krzysztof 45
pluton pisze:
A ja nie lubie baranow, ktorzy jada lewym pasem 70/50, skoro JA chce
jechac 75/50.
Ja też nie lubię takich baranów, ale zawsze go można z prawej łyknąć.
--
Krzysiek

Data: 2009-03-06 15:01:08
Autor: kamil

"Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message news:gorb9p$t68$1news.dialog.net.pl...
pluton pisze:
A ja nie lubie baranow, ktorzy jada lewym pasem 70/50, skoro JA chce
jechac 75/50.
Ja też nie lubię takich baranów, ale zawsze go można z prawej łyknąć.

Prawdziwi twardziele czekaja na wysepke z przeciem dla pieszych i dopiero wtedy lykaja kapelusznika.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-06 15:02:07
Autor: kamil

pluton pisze:
[...]

*przejsciem dla pieszych rzecz oczywista.

Data: 2009-03-07 13:31:24
Autor: kffiatek
pluton pisze:
[...]

prawdziwi twardziele łykają kapeluszników przejściem podziemnym

--
kffiatek

Data: 2009-03-06 15:23:25
Autor: Sebastian Ciesielski
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym
Ja też nie lubię takich baranów, ale zawsze go można z prawej łyknąć.

tylko to zawsze strach,
bo nigdy nie wiadomo, czy taki cymbałek
w zielonym uno z zaparowanymi wszystkimi szybami nie zechce zmienić nagle pasa na prawidłowy

S.

Data: 2009-03-06 15:28:56
Autor: inz.mamon
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:gorb9p$t68$1news.dialog.net.pl...
pluton pisze:
Ja też nie lubię takich baranów, ale zawsze go można z prawej łyknąć.

Gdyby trzymać się litery PoRD, to nie można... zakładąc oczywiście, że jest to obszar zabuowany i nie jedziemy poza nim na trójpasmówce.

Data: 2009-03-06 16:51:59
Autor: zkruk [Lodz]
inz.mamon wrote:
Gdyby trzymać się litery PoRD, to nie można... zakładąc oczywiście,
że jest to obszar zabuowany i nie jedziemy poza nim na trójpasmówce.

oddaj PJ - bo chyba nie znasz PoRD :(

Data: 2009-03-06 16:54:02
Autor: Marcin Luty

pluton pisze:
Ja też nie lubię takich baranów, ale zawsze go można z prawej łyknąć.

Gdyby trzymać się litery PoRD, to nie można... zakładąc oczywiście, że jest to obszar zabuowany i nie jedziemy poza nim na trójpasmówce.

Na obszarze niezabudowanym mozna wyprzedzac po prawej na jezdni jednokierunkowej (przypominam, ze jezdnia to skladowa drogi. autostrada sklada sie z dwoch jezdni jednokierunkowych) czyli np na autostradach.
Na obszarze zabudowanym mozna wyprzedzac na jezdni dwukierunkowej po prawej przy minimum dwoch pasach ruchu w tym samym kierunku, na obszarze niezabudowanym na jezdni dwukierunkowej przy trzech pasach ruchu w tym samym kierunku.
Prawo o Ruchu Drogowym, Rozdział 3 Ruch pojazdów, Oddział 6 Wyprzedzanie, Art 24 paragraf 10

--
ml

Data: 2009-03-06 19:54:40
Autor: Cz
Marcin Luty pisze:
Na obszarze niezabudowanym mozna wyprzedzac po prawej na jezdni jednokierunkowej (przypominam, ze jezdnia to skladowa drogi. autostrada sklada sie z dwoch jezdni jednokierunkowych) czyli np na autostradach.

Akurat na autostradach nie. Na drogach ekspresowych chyba też nie.

--
Cz.

Data: 2009-03-06 20:36:26
Autor: TomN
Cz w <news:gorrhl$h3l$1news.onet.pl>:

Marcin Luty pisze:
Na obszarze niezabudowanym mozna wyprzedzac po prawej na jezdni jednokierunkowej (przypominam, ze jezdnia to skladowa drogi. autostrada sklada sie z dwoch jezdni jednokierunkowych) czyli np na autostradach.

Akurat na autostradach nie.

Nie są jednokierunkowe jezdnie?

Na drogach ekspresowych chyba też nie.

Chyba... --
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-03-06 20:40:29
Autor: ML

Użytkownik "Cz" <czapi_wywal@listonosz.pl> napisał w wiadomości news:gorrhl$h3l$1news.onet.pl...
Marcin Luty pisze:
[...]

Oczywiscie, ze mozna, choc nie na kazdej eskpresowce.
Wystarczy przeczytac artykul, podalem jego numer ale wyciales to z mojej wypowiedzi:
Prawo o Ruchu Drogowym, Rozdział 3 Ruch pojazdów, Oddział 6 Wyprzedzanie, Art 24 paragraf 10
Na drogach ekspresowych mozna jezeli sa to 2 jezdnie jednokierunkowe. Sa oczywiscie ekspresowki jednojezdniowe dwukierunkowe jak np. obwodnica Kielc i tam na chyba jednym odcinku dwupasmowym (w strone Warszawy) faktycznie wyprzedzac po prawej nie wolno. Podobna sytuacja jest z drogami GP jak np Zakopianka miedzy Krakowem a Myslenicami. Wszedzie tam mozna wyprzedac z prawej strony bo nitki tej drogi to jezdnie dwupasmowe, jednokierunkowe.

--
ml

Data: 2009-03-06 17:24:45
Autor: Krzysztof 45
inz.mamon pisze:
Ja też nie lubię takich baranów, ale zawsze go można z prawej łyknąć.
Gdyby trzymać się litery PoRD, to nie można... zakładąc oczywiście, że jest to obszar zabuowany i nie jedziemy poza nim na trójpasmówce.
Zacytuj mi te litere prawa.

Ja zawsze wychodziłem z założenia że na kapeluszy i takich
obcykanych w przepisach nie trabi sie, tyło łyka znienacka
byle jak, nyle dalej od nich, bo sobie mozna kłopotów narobić.
--
Krzysiek

Data: 2009-03-06 18:21:25
Autor: Artur
[...]

ale jeżeli masz wolny prawy to nawet jak byś jechał więcej to powinieneś się
trzymać prawego jak jest wolny :)

-- -
http://www.ForumSamochodowe.pl --

Data: 2009-03-07 21:39:46
Autor: Ludvigus
Dnia Fri, 06 Mar 2009 14:03:29 +0100, krzysiek82 napisał(a):

W przepisach masz jasno napisane, że prawy pas służy do jazdy. Ale swoją drogą także nie lubię takich co mrugają jak jadę np na 50km/h ok 70km/h a taki baran chce szybciej.

Jaki masz problem zjechać na prawy pas, jeśli jest wolny? Pozdr., --
| |__  v0.9  [cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym