pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym

Data: 2009-03-06 14:07:09
Autor: P.H.
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym

Użytkownik "Pawcio" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości news:gor6q9$q7p$1pepin.polanet.pl...
Zalozmy taka sytuacje: ograniczenie do 50. Ja jade lewym pasem 50, ktos z tylu miga mi swiatlami zebym zjechal. Wedlug mnie nie mam obowiazku zjechac poniewaz ograniczenie predkosci dotyczy wszystkich pasów. Mam racje? zapewne zdania beda podzielone bo duzo tutaj milosnikow szybkiej jazdy po miescie ale chcialbym aby ktos mi to wyjasnil w odniesieniu do obowiazujacego prawa

Prawo o ruchu drogowym, art 16
a kontrolę przestrzegania PoRD zostaw powołanym do tego służbom

pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym