pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym

Data: 2009-03-06 14:54:51
Autor: Sebastian Ciesielski
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym
Zalozmy taka sytuacje: ograniczenie do 50. Ja jade lewym pasem 50, ktos z tylu miga mi swiatlami zebym zjechal. Wedlug mnie nie mam obowiazku zjechac

co rano w Katowicach na Kościuszki
taki lewostronny uparty gnojek się znajdzie,
często potem w Piotrowicach skręca w prawo za Famurem z tego lewego pasa

S.

Data: 2009-03-06 17:15:09
Autor: pluton
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym

co rano w Katowicach na Kościuszki
taki lewostronny uparty gnojek się znajdzie,
często potem w Piotrowicach skręca w prawo za Famurem z tego lewego pasa

Co rano na moscie Lazienkowskim i pod polibuda znajdziesz cale chmary takich
gnojkow, z tym, ze oni jada na lewym pasie z V = 10 km/h, podczas
gdy srodkowy pas zapieprza czasem 9.9 km/h, czasem 10.1 km/h.

Ale oni sobie wbili juz do lbow, ze lewy pas jest najszybszy (z czego ja chetnie
korzystam, bo jadac grzecznie i bezstresowo srodkowym czesto ich przeganiam),
ciagna tym lewym pasem do samego konca, potem na chama sie przepchaja
 na prawy pas zeby zeskoczyc z trasy.

Przyjedz do warszawy, uodpornisz sie :)

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-06 19:39:11
Autor: Sebastian Ciesielski
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym
Przyjedz do warszawy, uodpornisz sie :)

na drogach powszechny jest tym wojującego kapelusznika,
jeszcze bardziej powszechny niż buraki,

jeżdziłem skodą, to czasem na drodze nie ustępowali,
bo komu - skodzie?

teraz nieco mam auto nieco większe to widzę,
że ci mniejci brykają częściej jeszcze,
to jest o tyle bardziej niebezpieczne,
że mniejsi są nieprzewidywalni,

do skody nikt palucha nie wystawił mi przez 4 lata,
do suv-a przez 5 miesięcy wielokrotnie,

zdrówko

S.

Data: 2009-03-09 11:54:24
Autor: Arek (G)
pluton pisze:
[...]

[...]

Jakie tam rano, musi to być około 8. Bo w okolicach 7 jedziesz Łazienkowskim na pełnym luzie:)

Ale to prawda, że jak zaczyna się korkować to najpierw lewy dopiero potem prawy:)

A.

pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym