pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym

Data: 2009-03-06 14:57:25
Autor: Cavallino
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym
Użytkownik "Pawcio" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości news:gor6q9$q7p$1pepin.polanet.pl...
Zalozmy taka sytuacje: ograniczenie do 50. Ja jade lewym pasem 50, ktos z tylu miga mi swiatlami zebym zjechal. Wedlug mnie nie mam obowiazku zjechac

Spadaj trollu.

Data: 2009-03-06 15:02:16
Autor: krzysiek82
pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym
Cavallino pisze:
Spadaj trollu.

Ambitna wypowiedź polaczka.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-07 15:43:22
Autor: vpw
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gorah2$8o6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:
Spadaj trollu.

Ambitna wypowiedź polaczka.

W gruncie rzeczy jedyna słuszna w tak postawionym pytaniu. Jeśli ktoś przegania autora wątku łamiąc przepisy to jest wandalem i pieratem drogowym. Jeśli autor wątku łamie przepisy to jest cacy. Pytanie było z gruntu bez sensu i odpowiedź Cavallino jest dobrym jego podsumowaniem.

--
vpw

Data: 2009-03-07 00:34:02
Autor: Pawcio

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gora47$t8p$1news.onet.pl...
[...]

nie trolluje, ostatnio robie dziennie tyle kilometrow ile niegdys robilem w tydzien i pewne rzeczy zauwazam. Podsumowując, lewy pasy sluzy tylko do wyprzedzania, wiec kazdy kto jedzie nim powinien dostawac mandat z tego wynika

Data: 2009-03-07 00:35:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pawcio" <lovesymbol@interia.pl> napisał w wiadomości news:gosbt0$dfk$1pepin.polanet.pl...

[...]

A sprawdziłeś w archiwum czy takiego samego pytanie nie było już ze 100 razy w ostatnich kilku latach?

Podsumowując, lewy pasy sluzy tylko do wyprzedzania, wiec kazdy kto jedzie nim powinien dostawac mandat z tego wynika

Generalnie się zgadza.
Jeśli nie wyprzedza to tak to właśnie powinno wyglądać.

Data: 2009-03-09 11:56:10
Autor: Arek (G)
Pawcio pisze:

[...]

To poczytaj sobie jeszcze trochę przepisy i będzie git.

pytanie odnosnie predkosci w terenie zabudowanym