pytanie przepisy

Data: 2009-04-23 23:46:04
Autor: L'e-szczur
pytanie przepisy
On 24 Kwi, 00:52, "Rasheed" <rash...@vp.pl> wrote:
Znaczy ze nie musi niczego dotykac, wazne ze jest oddany rzut w strone
kosza.

W europejskiej koszykowce - tak - mozesz zebrac po wlasnym airballu.
W NBA - nie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 09:04:19
Autor: Szczepan Radzki
pytanie przepisy
L'e-szczur pisze:
[...]

Ale nie możesz po tym kozłować.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-24 00:24:57
Autor: L'e-szczur
pytanie przepisy
On 24 Kwi, 09:04, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> W europejskiej koszykowce - tak - mozesz zebrac po wlasnym airballu.
> W NBA - nie.

Ale nie mo¿esz po tym koz³owaæ.

OK - tego juz nie wiedzialem. Moze dlatego ze moja airballe zdarzaly
sie blisko kosza i nie musialem kozlowac ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 09:37:15
Autor: Rasheed
pytanie przepisy
"Szczepan Radzki" <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com> wrote in message news:gsro9k$bst$3inews.gazeta.pl...
L'e-szczur pisze:
[...]

Jak to przeciez przepis mowi, cytuje jeszcze raz:

24.2 Przepis

Zawodnikowi nie wolno ponowić kozłowania po jego zakończeniu, -chyba że-
stracił posiadanie żywej piłki na boisku z powodu:
- Rzutu do kosza z gry-

Rasheed

Data: 2009-04-24 10:16:39
Autor: Szczepan Radzki
pytanie przepisy
L'e-szczur pisze:
[...]

Interpretacja jest różna. Z moich rozmów z sędziami wynika jednoznacznie, że nie można.

Szczepan Radzki

pytanie przepisy