pytanie techniczne

Data: 2009-04-29 22:12:22
Autor: KuFeL
pytanie techniczne
Leon pisze:
Po zakupie roweru stwierdziłem, że uchwyty kierownicy (piankowe) są
niewygodne. Dostałem w sklepie nowe - gumowe. Banalne pytanie: jak się je
montuje? Na sucho musiałbym Pudzianem być, żeby je założyć. Na jakiś tłuszcz?
Smar? Masełko? A może na ciepło?
A jak ze ściąganiem (przy ewentualnej wymianie?
Macie jakieś fachowe sposoby?

ja gdzies wyczytalem(i skutecznie zastosowalem) lakier do wlosow. spryskujesz albo gripy w srodku albo kierownice i szybko wsuwasz, bo sie ulatnia. po krotkim czasie nie do zdjecia...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-30 06:57:57
Autor: kml
pytanie techniczne

Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtacal$97o$1inews.gazeta.pl...

ja gdzies wyczytalem(i skutecznie zastosowalem) lakier do wlosow. spryskujesz albo gripy w srodku albo kierownice i szybko wsuwasz, bo sie ulatnia. po krotkim czasie nie do zdjecia...

No raczej nie po takim krótkim :) Ja zostawiam je na noc do wyschnięcią i potem nie ma siły żeby były do ruszenia.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-30 09:49:05
Autor: Jan Cytawa
pytanie techniczne
KuFeL napisał:

> [...]
> ja gdzies wyczytalem(i skutecznie zastosowalem) lakier do wlosow. spryskujesz albo gripy w srodku albo kierownice i szybko wsuwasz, bo sie ulatnia. po krotkim czasie nie do zdjecia...

Bardzo dobry jest denaturat. Wystarczy wstrzyknac igla pod spod i
schodzi nawet mocno zapieczone.

Jan CYtawa

pytanie techniczne