pytanie techniczne

Data: 2009-04-29 22:41:21
Autor: Marcin
pytanie techniczne
A jak ze ściąganiem (przy ewentualnej wymianie?
Macie jakieś fachowe sposoby?

Zamknięte gumowe uchwyty, które stosowane były w starszych rowerach fajnie się zdejmuje kompresorem. One z reguły mają dziurkę, przykłada się do niej dyszę do przedmuchiwania, po drugiej stronie zatyka się dziurkę palcem i DMUCH. Jeszcze tak nie miałem, żeby nie zeszły... Jak pierwszy zejdzie, to trzeba zatkać dziurę w kierownicy po przeciwnej stronie.

A do zakładania woda, w oporniejszych przypadkach z mydłem.

--
Pozdrawiam!
Marcin

pytanie techniczne