Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   pytanie technik usług kosmetycznych http://opusmagn um.pl/medyczna-szkola-zawodowa/technik-uslug-kosmetycznych

pytanie technik usług kosmetycznych http://opusmagn um.pl/medyczna-szkola-zawodowa/technik-uslug-kosmetycznych

Data: 2009-02-27 04:09:20
Autor: Basieńka
pytanie technik usług kosmetycznych http://opusmagn um.pl/medyczna-szkola-zawodowa/technik-uslug-kosmetycznych
Chciałabym zostać kosmetyczką?
technik usług kosmetycznych http://opusmagnum.pl/medyczna-szkola-zawodowa/technik-uslug-kosmetycznych
kosmetyczka
Proszę o radę czy to dobry zawód?
Czy to dobra szkoła?

Data: 2009-02-27 13:22:04
Autor: Tomaszek
Basieńka pisze:
[...]

Jesteś pewna, że ten post miał iść na tą grupę?
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-02-27 18:40:06
Autor: Czarek
W dniu 2009-02-27 13:22, Tomaszek napisał:
Basieńka pisze:

Jesteś pewna, że ten post miał iść na tą grupę?

Nie zwróciłeś uwagi, że to był prostacki spam?
--
Cz.

Data: 2009-02-28 19:38:41
Autor: Tomaszek
Czarek pisze:
Nie zwróciłeś uwagi, że to był prostacki spam?

Przepraszam. Nie kliknąłem w linka, może dlatego;) Moja wina