pytanie w sprawie OC pojazdów mechanicznych

Data: 2010-02-22 20:14:28
Autor: Nostradamus
pytanie w sprawie OC pojazdów mechanicznych

Użytkownik "em.er" <em.er.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlufdq$a75$1inews.gazeta.pl...
Witam, mam do Państwa pytanie odnośnie ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej pojazdów mechanicznych. Mam możliwość poruszania się pojazdem,
którego właściciel nie żyje. Pojazd ma ważne badanie techniczne, jest
wykupiona polisa OC na zasadzie ciągłości ubezpieczenia, jest w pełni sprawny.
Czy w przypadku kolizji z mojej winy OC takiego pojazdu będzie działać?

Oczywiście.

Wiem, że przy kolizjach pożyczonym pojazdem wymagane jest poświadczenie właściciela
że użyto go za jego wiedzą.

Byzydura.

pytanie w sprawie OC pojazdów mechanicznych