pytanie z zakresu UZP

Data: 2013-03-22 14:39:09
Autor: news
pytanie z zakresu UZP
Spotkałem się z nietypową sytuacją, a mianowicie Zamawiający na 3 dni przed terminem rozstrzygnięcia ofert (otwarcia) zmienił warunki zamówienia i przedłużył termin składania ofert. Moja oferta została do nich wysłana wcześniej (zanim ta informacja się ukazała) w związku z czym poprosiłem o wycofanie wadium i wycofanie złożonej oferty (wówczas była to jedyna oferta). Poprosiłem też o odesłanie jej w stanie nienaruszonym gdyż zamierzałem ponownie złożyć w drugim terminie, przesuniętym o miesiąc (koperta zewnętrzna i zamknięta koperta wewnętrzna).

Jak się okazało koperta wewnętrzna została otwarta (o czym też mnie telefonicznie poinformowała przerażona pani z kancelarii, że niby omyłkowo) i odesłali mi ją zaklejoną taśmą, z innym spinaczem założonym na plik dokumentów w środku z czego wynika że ktoś się z nią zapoznał (lub mógł zapoznać).

Co w takich okolicznościach powinno się zrobić na moim miejscu ? Teoretycznie ktoś poznał ceny z tej oferty jak i zakres przedmiotowy, co chyba zgodnie z przepisami nie powinno być jawne do czasu rozstrzygnięcia przetargu. Nadmieniam że chodzi o instytucję państwową.

Pozdr.

Data: 2013-03-23 09:49:08
Autor: Robert Tomasik
pytanie z zakresu UZP
Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości news:kihmtv$h50$1news.vectranet.pl...

1) Nie dotykać już więcej znajdujacych sie w kopercie dokumentów.
2) Udać sie do najbliższej jednostki Policji z zapakowanym materiałem z jakiś woreczek.
3) Złożyć zawiadomienie o przestępstwie (w zależności od regionu Polski, to bedą to kwalifikować albo 231 kk albo 305§2 kk - ale to bez znaczenia chwilowo)
4) Poprosić o oględziny w Twojej obecności tych dokumentów i opylenie ich proszkiem ferromagnetycznym - będą plaski osób to przeglądających oraz Twoje. Twoje można wyeliminować. Będzie wiadomo ile osób to przeglądało (omyłkowo, to pewnie mogłą tylko sekretarka) a w postępowanu ustali się (albo i nie :-) kto to oglądał. Mogli oglądać kserokopie, no ale na to już niestety nic poradzić nie można.

Data: 2013-03-23 11:59:02
Autor: news
pytanie z zakresu UZP
W dniu 2013-03-23 09:49, Robert Tomasik pisze:
2) Udać sie do najbliższej jednostki Policji z zapakowanym materiałem z
jakiś woreczek.

no to kwas... bo tą instytucją jest właśnie Policja ;)

Data: 2013-03-23 12:14:04
Autor: hiki wiosna wiosna mori
pytanie z zakresu UZP
On 23.03.2013 11:59, news wrote:
W dniu 2013-03-23 09:49, Robert Tomasik pisze:
2) Udać sie do najbliższej jednostki Policji z zapakowanym materiałem z
jakiś woreczek.

no to kwas... bo tą instytucją jest właśnie Policja ;)

:D:D:D

No to moze CBA?

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-03-23 14:04:18
Autor: Robert Tomasik
pytanie z zakresu UZP
Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości news:kik1to$8ch$1news.vectranet.pl...
W dniu 2013-03-23 09:49, Robert Tomasik pisze:
2) Udać sie do najbliższej jednostki Policji z zapakowanym materiałem z
jakiś woreczek.
no to kwas... bo tą instytucją jest właśnie Polic

Nikt nie jest doskonały - nawet Policja. Ale moja rada nadal jest aktualna. Najpewniej trafisz do komendy miejskiej / powiatowej / dzielnicowej albo Komisariatu Policji. Żadna z nich nie organizuje przetargów, bo nie ma osobowości prawnej. Oczywiście zapewne Policja z postępowania na późniejszym etapie sie wyłączyć i będzie to śledztwo prowadzone przez Prokuraturę, tym nie mniej ślady zabezpieczyć musi Policja. Tzn. teoretycznie Prokurator mógłby powołać biegłego załóżmy z Zakładu Ekspertyz Sądowych i jemu zabezpieczenie śladów powierzyć, ale nie spotkałem się jak dotąd z podobnym przypadkiem do zawiadomienia o przestępstwie. Choć w takim razie Prokurator może zatrzymać dowód rzeczowy i później dokonać zabezpieczenia śladów.

Data: 2013-03-23 13:22:14
Autor: Marek Dyjor
pytanie z zakresu UZP
news wrote:
[...]

no to juz wiesz czemu przedłużyli termin :)

pytanie z zakresu UZP