pytanka mam

Data: 2010-06-10 12:03:12
Autor: no kto
pytanka mam
Dlaczego mali ludzie, którzy się dali kupić na rozdawanie pieniędzy
przez Unię kierują losami mojego kraju?

Czy młodzież w szkołach wciąż się uczy o tym jak carat i cesarz
kupowali chłopów, aby pozyskać ich przychylność? Następnie pogrążali
ruskie zabory i galicję w biedzie, brudzie, niedoinwestowaniu przy
okazji niszcząc kulturę?

Czy tzw. Polacy to naród wybiórczo pamiętający, spsiany, czy po prostu
okupowany?

Czy ten naród odzyskuje świadomośći, jakieś podrygi samozachowacze,
tylko przy okazji cyklicznie odbywającej się 30% utraty ludności?

Nie starcza wam samolotów na katastrofy, prawda?

Data: 2010-06-11 01:01:16
Autor: Ikselka
pytanka mam
Dnia Thu, 10 Jun 2010 12:03:12 -0700 (PDT), no kto napisał(a):

[...]

Jeśli przekażesz genetycznie swoim dzieciom zdolność do zadawania tak
durnych pytań, to będą wybierani coraz mniejsi ludzie, bo coraz mniejsi się
będą rodzili.

Data: 2010-06-11 01:29:25
Autor: no kto
pytanka mam
On 11 Cze, 01:01, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Jeśli przekażesz genetycznie swoim dzieciom zdolność do zadawania tak
durnych pytań, to będą wybierani coraz mniejsi ludzie, bo coraz mniejsi się

Ty się nie bój ikselka o moje dzieci. O ile wiem, gdziekowliek
mieszkasz musisz przed nimi klękać. Ty się bój o swoją małość.

Data: 2010-06-11 12:57:44
Autor: cirrus
pytanka mam
Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:dde63344-935d-4d03-94bf-8761b8e84424q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Ale pijany bełkot.

--
stevep

Data: 2010-06-11 06:46:36
Autor: no kto
pytanka mam
On 11 Cze, 12:57, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "no kto" <nokto1...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:dde63344-935d-4d03-94bf-8761b8e84424q12g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]
> tylko przy okazji cyklicznie odbywającej się 30% utraty ludności?
> Nie starcza wam samolotów na katastrofy, prawda?

Czego ja gadam ze skorupą? Bo może tam się coś jeszcze tli..

Spsiany to jesteś. Leć wysoko, bo już Cię mało z tym światem trzyma. I
nie sraj kwadratowymi chmurami jak mi się zechce znowu USnavy zabawić.

Data: 2010-06-12 13:18:09
Autor: cirrus
pytanka mam
Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:f6916c85-d4f7-44f6-97c5-6f72910ffc04w12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]