pytanko:)

Data: 2010-07-29 19:05:37
Autor: darek638
pytanko:)
Witam.
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego telefon komórkowy jest dużo droższy w sklepie firmowym niż w innych sklepach? Przecież na zdrowy rozum taki sklep jest zaopatrywany przez producenta.

Darek.

Data: 2010-07-29 19:35:21
Autor: Rafał Łukawski
pytanko:)
On 2010-07-29 19:05, darek638 wrote:
Witam.
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego telefon komórkowy jest dużo droższy w
sklepie firmowym niĹź w innych sklepach? PrzecieĹź na zdrowy rozum taki
sklep jest zaopatrywany przez producenta.

Powiedz mi kto kupuje w sklepie firmowym bez promocji /za 1-200 zl ? / O to chodzi, zeby zwiazac klienta umowa a nie tylko handlowac telefonami. To nie jest cel telekomĂłw.

pozdr.

Darek.

Data: 2010-07-29 19:45:58
Autor: darek638
pytanko:)
Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:i2se4u$7kj$1news.onet.pl...
On 2010-07-29 19:05, darek638 wrote:
Witam.
[...]

Dzięki za odp. ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś:) Porównywałem ceny w sklepie firmowym i sklepach typu RTV Euro, Media Markt itp, a nie do sprzedaży z cyrografem.

Darek.

Data: 2010-07-29 19:46:59
Autor: Piotrek
pytanko:)
On 2010-07-29 19:45, darek638 wrote:

Dzięki za odp. ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś:) Porównywałem
ceny w sklepie firmowym i sklepach typu RTV Euro, Media Markt itp, a nie
do sprzedaĹźy z cyrografem.

To akurat proste pytanie.

Jak zgłosisz w sklepie firmowym chęć nabycia tak ze 100 sztuk telefonów to podobnie jak markety dostaniesz dobrą cenę.

Piotrek

Data: 2010-07-29 20:15:13
Autor: Piotr M
pytanko:)

On 2010-07-29 19:45, darek638 wrote:

[...]

Znaczy twierdzisz, że ceny w marketach obowiązują przy zakupie 100szt?

Dlaczego w salonach GSM są taki wywindowane ceny?
Aby przyjemniej podpisywało się cyrograf z telefonem za 1zł w poczuciu  dużej zaoszczędzonej kasy ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-29 21:05:45
Autor: Rafał Łukawski
pytanko:)

[...]

Jak napisalem, salony nie chca sprzedawac samych telefonow. Mam odniesienie do cen w hurtowniach i jezeli ja mam nizsze niz w salonie, to oni zdecydowanie maja nizsze. To po prostu polityka.

Data: 2010-07-29 20:44:02
Autor: ToMasz
pytanko:)
darek638 pisze:
[...]

bo 99% ludzi to debile (przynajmiej wg marketingowców) i popatrz:

1. telefon wart 200 kosztuje 250zł bez abo i 1zł z abo
2. telefon wart 200 kosztuje 500zł bez abo i 1zł z abo.

w której sytuacji chętniej "weźmie" abo przęcietny człowiek?

Trzecia możliwość to byłaby: konkurencyjna cena telefonu, +abonament bez
cyrografu+raty za telefon, ale ten system pokazałby gdzie jestes
"rżnięty" przez operatora.

ToMasz

Data: 2010-07-29 21:53:34
Autor: poreba
pytanko:)
Dnia Thu, 29 Jul 2010 20:44:02 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]

bo 99% ludzi to debile (przynajmiej wg marketingowców) i popatrz:
Z tym wypada się zgodzić,
1. telefon wart 200 kosztuje 250zł bez abo i 1zł z abo
2. telefon wart 200 kosztuje 500zł bez abo i 1zł z abo.
w której sytuacji chętniej "weźmie" abo przęcietny człowiek?
Trzecia możliwość /.../ ten system pokazałby gdzie jestes
"rżnięty" przez operatora.
gdyż jest czwarta mozliwość: Nokia, Samsung itd. w swoich sklepach
firmowych sprzedają dla idiotów telefony z abonamentem dla mających zakaz
wstepu do Mediamarktów. Masz duże szanse kupić we Wrocławiu na Swidnickiej,
w Poznaniu na Półwiejskiej Nokię z abonamentem na tak-taka.

--
pozdro
poreba

Data: 2010-07-30 08:53:16
Autor: Jacek Osiecki
pytanko:)
Dnia Thu, 29 Jul 2010 19:05:37 +0200, darek638 napisał(a):
[...]

Chodzi o to, żeby operator sprzedając telefon za 1zł udzielał na papierze
odpowiednio wysokiego rabatu - ponieważ kara za zerwanie umowy nie może
przekroczyć kwoty udzielonego rabatu (z uwzględnieniem upływu miesięcy od
zawarcia umowy itd).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944