pytanko:)

Data: 2010-07-29 19:35:21
Autor: Rafał Łukawski
pytanko:)
On 2010-07-29 19:05, darek638 wrote:
Witam.
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego telefon komórkowy jest dużo droższy w
sklepie firmowym niż w innych sklepach? Przecież na zdrowy rozum taki
sklep jest zaopatrywany przez producenta.

Powiedz mi kto kupuje w sklepie firmowym bez promocji /za 1-200 zl ? / O to chodzi, zeby zwiazac klienta umowa a nie tylko handlowac telefonami. To nie jest cel telekomów.

pozdr.

Darek.

Data: 2010-07-29 19:45:58
Autor: darek638
pytanko:)
Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:i2se4u$7kj$1news.onet.pl...
On 2010-07-29 19:05, darek638 wrote:
Witam.
[...]

Dzięki za odp. ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś:) Porównywałem ceny w sklepie firmowym i sklepach typu RTV Euro, Media Markt itp, a nie do sprzedaży z cyrografem.

Darek.

Data: 2010-07-29 19:46:59
Autor: Piotrek
pytanko:)
On 2010-07-29 19:45, darek638 wrote:

Dzięki za odp. ale chyba nie do końca mnie zrozumiałeś:) Porównywałem
ceny w sklepie firmowym i sklepach typu RTV Euro, Media Markt itp, a nie
do sprzedaży z cyrografem.

To akurat proste pytanie.

Jak zgłosisz w sklepie firmowym chęć nabycia tak ze 100 sztuk telefonów to podobnie jak markety dostaniesz dobrą cenę.

Piotrek

Data: 2010-07-29 20:15:13
Autor: Piotr M
pytanko:)
Dnia 29-07-2010 o 19:46:59 Piotrek <piotrek@pisz.na.berdyczow.info>  napisa(a):

On 2010-07-29 19:45, darek638 wrote:

Dziki za odp. ale chyba nie do koca mnie zrozumiae:) Porwnywaem
ceny w sklepie firmowym i sklepach typu RTV Euro, Media Markt itp, a nie
do sprzeday z cyrografem.

To akurat proste pytanie.

Jak zgosisz w sklepie firmowym ch nabycia tak ze 100 sztuk telefonw  to podobnie jak markety dostaniesz dobr cen.

Znaczy twierdzisz, e ceny w marketach obowizuj przy zakupie 100szt?

Dlaczego w salonach GSM s taki wywindowane ceny?
Aby przyjemniej podpisywao si cyrograf z telefonem za 1z w poczuciu  duej zaoszczdzonej kasy ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczstsze kamstwo w Internecie?
    - Szukaem, ale nie znalazem."

Data: 2010-07-29 21:05:45
Autor: Rafał Łukawski
pytanko:)

To akurat proste pytanie.

Jak zgłosisz w sklepie firmowym chęć nabycia tak ze 100 sztuk
telefonów to podobnie jak markety dostaniesz dobrą cenę.

Znaczy twierdzisz, że ceny w marketach obowiązują przy zakupie 100szt?

Dlaczego w salonach GSM są taki wywindowane ceny?
Aby przyjemniej podpisywało się cyrograf z telefonem za 1zł w poczuciu
dużej zaoszczędzonej kasy ;P

Jak napisalem, salony nie chca sprzedawac samych telefonow. Mam odniesienie do cen w hurtowniach i jezeli ja mam nizsze niz w salonie, to oni zdecydowanie maja nizsze. To po prostu polityka.

pytanko:)