pytanko do fanów starych VW

Data: 2012-08-06 18:47:43
Autor: p0li
pytanko do fanów starych VW

kupiłem stary wskaźnik temperatury vdo (z jakiegoś golfa)

czy ktoś wie jaki czujnik musze do tego dokupić żeby to prawidłowo
wskazywało?

wskaźnik wygląda tak:
https://docs.google.com/open?id=0B7MNegVIr2EVc0FoU1JrbDFwb2c

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-08-06 19:32:16
Autor: Cezary Daniluk
pytanko do fanów starych VW
W dniu 2012-08-06 18:47, p0li pisze:

[...]

do 150 stopni ?
To wygląda na wskaźnik temperatury oleju, może być z golfa 1 GTI, z scirocco ;) albo mogło to być akcesorium do garbusa.

Jaki czujnik ? pewnie jakiś VDO ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-08-06 19:57:48
Autor: p0li
pytanko do fanów starych VW
T->Dnia 2012-08-06 19:32:16 niejaki Cezary Daniluk napisał:
Jaki czujnik ? pewnie jakiś VDO ;)

tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
pokazują głupoty

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-08-06 21:22:02
Autor: Cezary Daniluk
pytanko do fanów starych VW
W dniu 2012-08-06 19:57, p0li pisze:
T->Dnia 2012-08-06 19:32:16 niejaki Cezary Daniluk napisał:
Jaki czujnik ? pewnie jakiś VDO ;)

tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
pokazują głupoty

A kto to Panie teraz wie - jeśli ten wskaźnik może pochodzić z lat 70-tych zeszłego stulecia :D

Może TOPRAN HP100854 jako dedykowany do Golf 1 GTI będzie z nim współpracował ;)

Co tam z tyłu na tym wskaźniku powypisywane ?

Pozdrawiam !

Data: 2012-08-06 21:52:59
Autor: PiteR
pytanko do fanów starych VW
na  ** p.m.s **  p0li pisze tak:

tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
pokazują głupoty

taki masz wśród nich? ;)

http://tinyurl.com/cuqcea9

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-08-06 21:59:42
Autor: p0li
pytanko do fanów starych VW
T->Dnia 2012-08-06 21:52:59 niejaki PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  p0li pisze tak:

tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
pokazują głupoty

taki masz wśród nich? ;)

http://tinyurl.com/cuqcea9

nie mam ale w opisie tego czujnika pisze że działa do 120 stopni (takie wskaźniki
też widziałem
mam jeszcze taki do 170 stopni (wskaźnik) - ale wolałbym czujnik na ten do
150
coś tam słyszałem że temperatura pracy czujników kodowana jest kolorem -
białe, niebieskie i jeszcze jakieś ech w rzyć - są komplety czujnik/wskaźnik do dostania w sklepach - ale mi
się nie podobają - chciałem mieć oldskulowo - no to se narobiłem problemu
:(

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-08-06 22:09:44
Autor: Nex@pl
pytanko do fanów starych VW
Jak Ci nie potrzebny to mogę przygarnąć :)

Data: 2012-08-07 00:57:52
Autor: p0li
pytanko do fanów starych VW
T->Dnia 2012-08-06 22:09:44 niejaki Nex@pl napisał:
Jak Ci nie potrzebny to mogę przygarnąć :)

coś tam się znajdzie jakby co - bo wskaźników mam 3x 150 stopni i 1x 170
stopni --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-08-06 22:55:04
Autor: PiteR
pytanko do fanów starych VW
na  ** p.m.s **  p0li pisze tak:

coś tam słyszałem że temperatura pracy czujników kodowana jest
kolorem - białe, niebieskie i jeszcze jakieś

INDEKS: HP103 113
 NAZWA: Czujnik temperatury oleju
 OPIS:  1H0 919 563 czujnik temperatury oleju VW GOLF 1,6/1,8 92-
 PRODUCENT: HANS PRIES
 W MAGAZYNIE: >9

 Dodatkowe informacje katalogowe: Wymiar gwintu - M 10
Ilość biegunów - 1
Zakres pomiarowy [°c] - 0-150
Skok gwintu [mm] - 1
Rodzaj wtyczki - Wtyk płaski
Oznaczenie koloru - biały

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2012-08-07 00:56:59
Autor: p0li
pytanko do fanów starych VW
T->Dnia 2012-08-06 22:55:04 niejaki PiteR napisał:
Zakres pomiarowy [°c] - 0-150
Skok gwintu [mm] - 1
Rodzaj wtyczki - Wtyk płaski
Oznaczenie koloru - biały

o widzisz - jest nadzieja - czyli szukać białych

bo niebieskie są do 120 stopni

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2012-08-06 21:25:26
Autor: Cezary Daniluk
pytanko do fanów starych VW
[...]

http://www.netcarshow.com/volkswagen/1976-golf_i_gti/1600x1200/wallpaper_1a.htm

Tak jak napisałem - Golf 1 GTI, i do takiego pojazdu szukaj czujnika temperatury oleju.

Pozdrawiam !

pytanko do fanów starych VW