pytanko - koszulka

Data: 2010-03-11 02:27:08
Autor: marta
pytanko - koszulka
Witam
Muszę wykonać kilka koszulek z nadrukami ( napisy, grafika lub
zdjęcia ) i nie ukrywam że chciała bym stworzyć coś oryginalnego, i
właśnie w związku z tym mam do was prośbę jeśli macie jakieś pomysły,
fajne teksty lub grafiki to będę bardzo wdzięczna za pomoc.....

Pozdrawiam

Marta

Data: 2010-03-11 02:56:42
Autor: serak
pytanko - koszulka
Z Martyną!

Data: 2010-03-11 04:51:53
Autor: serak
pytanko - koszulka
Muszę wykonać kilka koszulek z nadrukami ( napisy, grafika lub
zdjęcia ) i nie ukrywam że chciała bym stworzyć coś oryginalnego, i
Marta
Nie musisz, a chcesz. Dlatego, bo handlujesz koszulkami.  Czyli spam.

Data: 2010-03-11 13:06:45
Autor: Lerithiel
pytanko - koszulka
W dniu 2010-03-11 11:27, marta pisze:
[...]

moze poszukaj na demotywatorach albo naszej klasie - hehe

ew. zarzuc temat na pl.comp.grafika - tam na pewno ktos sprzeda ci oryginalny wzór...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2010-03-11 16:03:52
Autor: Waldek Brygier
pytanko - koszulka
marta wrote:
właśnie w związku z tym mam do was prośbę jeśli macie jakieś pomysły,
fajne teksty lub grafiki to będę bardzo wdzięczna za pomoc.....

Jedyny sensowny tutaj:
http://www.naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=3224
:-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-03-11 20:20:20
Autor: Wojciech Wierba
pytanko - koszulka
Waldek Brygier pisze:
marta wrote:
[...]

Ale Waldek (mam nadzieję, że wiesz) wzór graficzny "pl.rec.góry" jest zastrzeżony (zastrzegł go Twórca (tfurca) do użytku 'non profit').

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-03-11 21:08:37
Autor: Waldek Brygier
pytanko - koszulka
Wojciech Wierba wrote:
Jedyny sensowny tutaj:
Ale Waldek (mam nadzieję, że wiesz) wzór graficzny "pl.rec.góry" jest
zastrzeżony (zastrzegł go Twórca (tfurca) do użytku 'non profit').

Ale marta nie napisała, że chce na tym zarobić. Przyjąłem, że koszulki potrzebuje dla swej rodziny, by ją odpowiednio ubrać na wyjazd w góry. Aha, a słowo "tutaj" użyłem w sensie "na prg"

Data: 2010-03-11 13:31:57
Autor: serak
pytanko - koszulka
On 11 Mar, 21:08, "Waldek Brygier" <hejszow...@republika.pl> wrote:
Ale marta nie napisała, że chce na tym zarobić. Przyjąłem, że koszulki
potrzebuje dla swej rodziny, by ją odpowiednio ubrać na wyjazd w góry. Aha,
a słowo "tutaj" użyłem w sensie "na prg"
Jak chciałbyś, to mógłbyś od Marty kupić koszulki z koniem, żaglmi i
motocyklem. Wystarczy skoczyć do odpowiedniej grupy. Np
pl.rec.motocykle.

Data: 2010-03-12 09:02:47
Autor: Waldek Brygier
pytanko - koszulka
serak wrote:
Jak chciałbyś, to mógłbyś od Marty kupić koszulki z koniem, żaglmi i
motocyklem. Wystarczy skoczyć do odpowiedniej grupy. Np
pl.rec.motocykle.

Znaczy jednak komercha?

Data: 2010-03-11 21:15:03
Autor: Wojciech Wierba
pytanko - koszulka
Waldek Brygier pisze:

Aha, a słowo "tutaj" użyłem w sensie "na prg"

Podziwiam Twoją przezorność :-)

Pozdrawiam
Wojtek

pytanko - koszulka