pytanko o Karkonosze...

Data: 2012-08-11 02:06:41
Autor: Janusz
pytanko o Karkonosze...
Nie jestem Waldek B., ale mogę odpowiedzieć :)

Tak, szlak przez Kocioł Łomniczki jest w remoncie (któryś już raz w ciągu ostatnich kilku lat). Prawdopodobnie będzie wyglądał mniej więcej tak, jak żółty z Pielgrzymów do Słonecznika. Czyli ścieżka z trochę równiej ułożonych kamieni, takiej szerokości jak dotychczas.

Co do "autostrady" z Kopy do Śląskiego Domu, to moim zdaniem największy problem z nią jest taki, że... niedługo znowu trzeba będzie ją remontować. Już w ub. roku wyłaziła ostra, plastikowa siatka na wąskim szutrowym pasie przeznaczonym dla wózkarzy. Nota bene, po tym właśnie pasie najwygodniej się idzie. Niepotrzebnie wybrukowano resztę drogi - droga jest praktycznie płaska i tu z powodzeniem spisałaby się żwirowa nawierzchnia na całej szerokości (w przeciwieństwie do stromych dróg, które lepiej żeby były asfaltowane lub brukowane). No i przy okazji niepostrzeżenie skasowano fragment drogi nad samym Kotłem Łomniczki...

--

pytanko o Karkonosze...