[PORD] pytanko o sytuację.

Data: 2011-09-20 09:17:19
Autor: Kowal
[PORD] pytanko o sytuację.
Byłem świadkiem następującego zdarzenia, jechałem za motocyklistą który zapomniał wyłączyć prawy kierunek.
Wjechał na skrzyżowanie(jechał prosto z prawym kierunkiem) i z prawej strony z podporządkowanej wyjechała mu bakba puszką.
On po heblach i koniec końców zaliczył delikatną glebę. Do kolizji nie doszło.
Pytanie następujące: czyja byłaby wina przy kolizji?

Babki puszką.

Data: 2011-09-20 20:55:27
Autor: Songoku
[PORD] pytanko o sytuacjďż˝.

Babki puszkďż˝.

Hehehehe, takie pytania rozpętują burze :)
No prawdziwa precolwa dyskusja :)

--
_______
Songoku