qrka co tak wkurza wszystkich zwolenników pzpr

Data: 2010-02-15 12:59:45
Autor: Mariusz Merta
qrka co tak wkurza wszystkich zwolenników pzpr
gwoli przypomnienia pzpr to postępowi zwolennicy partii rządzącej...
jakby ktoś kij w mrowisko włożył...chłopaki wyluzujcie...
rzadko ostatnio tu bywam...ale ostatnie wystąpienia postępaków
są ostre i pełne...hmmmm miłości inaczej...
nie bardzo rozumiem tej szalonej aktywności, wszak tusk and co mają
zwycięstwo
w kieszeni...jest to tak pewne jak jak wysoki poziom IQ u tzva adonaja
ale z marchewką...bez marchewki sa to stany ujemne :-)))
ciekawi mnie czy kawecki ma oczy jak krugery ze strachu
Mariusz Merta

Data: 2010-02-15 16:06:20
Autor: Hans Kloss
On 15 Lut, 21:59, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
rzadko ostatnio tu bywam...ale ostatnie wystąpienia postępaków
są ostre i pełne...hmmmm miłości inaczej...

Usiłują w ten sposób dodać sobie animuszu, zagłuszyć strach, opanować
panikę, uspokoić rozdygotane łapki. Coraz wyraźniej zaczyna do nich
docierać że zbliża się  koniec. Zioną tolerancją i "miłością" tak ze
aż przyjemnie poczytać ;).  I pomyśleć że to dopiero preludium przed
tymi hektolitrami gnojówki i rzygowin, które wyleją na kaczorów w
trakcie prezydenckiej kampanii wyborczej. Chwalić Boga nie mają
pojęcia jak ten ich jazgot działa na zwykłych, nie skażonych pełowskim
kibolstwem ludzi- bo gdyby wiedzieli to stuliliby pyski i nawet oddech
wstrzymali ;)
J-23

Data: 2010-02-15 16:31:28
Autor: zbig
[...]

A kto tu jest zwolennikiem PZPR?  Bo nawet nie jadrys, chyba tylko ten
podczłowiek - boukun.

Data: 2010-02-15 17:47:02
Autor: Mariusz Merta
> [...]

> gwoli przypomnienia pzpr to postępowi zwolennicy partii rządzącej....

A kto tu jest zwolennikiem PZPR?  Bo nawet nie jadrys, chyba tylko ten

uważnie Zbysiu, ze zrozumieniem, ze zrozumieniem
ale widać to wymaga wysiłku...
powtarzam postępowy zwolennik partii rządzącej...

a tak a propos przypomnienia, lenin jak przekraczał granicę rosyjską
to mówił o sobie socjaldemokrata...
poza tym przypomnij sobie co mówił mazowiecki jr po filmie towarzysz
generał...
tak, tak to moje prymitywne uproszczenie, kompletny nrak niuansowania
który stawia mnie poza nawiasem
standardów jewropejskich tudzież innych ludziów honoru :-)))
(ludziowie honoru to celowe przejęzyczenie pisemne :-)))   )

Mariusz Merta

P.S
Jaki yteraz hmmmm jad miłości bluznął...to strach się bać co będzie
dalej...
ciekawi mnie czy salon rehabilituje eichmanna adolfa jeżeli ten potępi
politykę l
kaczorów :-)))
mme

P.P.S.
chyba się zagalopowałem deczko...
ale skoro jaruzelowi wybaczono antysemickie działania to co tam...
salon ci wszystko wybaczy
mme

Data: 2010-02-15 18:26:35
Autor: zbig
On 16 Lut, 02:47, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

uważnie Zbysiu, ze zrozumieniem, ze zrozumieniem
ale widać to wymaga wysiłku...
powtarzam postępowy zwolennik partii rządzącej...
No cóż, rzeczywiście przeoczyłem ten fragment istotnego objaśnienia,
ale zdaje się, ze już kiedyś wskazywałem ci na nielogiczność twojej
konstrukcji.
Pisałem też, że dyskusji nie widziałem, bo się przełączyłem na Lisa.
Ale masz prawo też wszystkiego nie pamiętać. Co do postępu, to odnoszę
się do niego z umiarem, bez szczególnej atencji.

qrka co tak wkurza wszystkich zwolenników pzpr