qrka pan pietrzykowski znowu usiłuje odwrócić uwa gę od krętactw (kon)donka bladym świtem zresztą///

Data: 2009-10-09 21:33:01
Autor: Mariusz Merta
qrka pan pietrzykowski znowu usiłuje odwrócić uwa gę od krętactw (kon)donka bladym świtem zresztą///
qrka wodna, ja jak nie mogę spać to...idę spać :-)
ale wcześniej rundkę chodu sportowego jakieś 20- 30 minut
pomaga zasnąć...polecam...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-10 10:32:13
Autor: awe

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd4e179d-d693-4a49-9bfd-137fc036e3add10g2000yqh.googlegroups.com...
qrka wodna, ja jak nie mogę spać to...idę spać :-)
ale wcześniej rundkę chodu sportowego jakieś 20- 30 minut
pomaga zasnąć...polecam...
Mariusz Merta
dziwisz sie, facetowi wali sie caly swiat, afera goni afere - PiS idzie ku wladzy. Pietrzykowi swiat zawali sie niebawem. On to czuje. Znow przegrana sprawa. Najpierw wyprowadzono sztandar PZPR i jest coraz gorzej
awe

qrka pan pietrzykowski znowu usiłuje odwrócić uwa gę od krętactw (kon)donka bladym świtem zresztą///