qrka wodna, paryz kiedys byl miastem elegancji i szyku...

Data: 2009-04-24 06:16:33
Autor: Mariusz Merta
qrka wodna, paryz kiedys byl miastem elegancji i szyku...
a teraz ??
http://wp.tv/i,Skandal-na-wystawie-zwlok,mid,312075,klip.html
czy sa jakies granice...
a swoja droga...ciekawa argumentacja, skazani na smierc...
ale nic o szacunku do zwlok...
zdaje sie, ze nazisci czy kominisci popelnili blad, powinni byli robic
wystawy...wlasciwie hitlerowcy to robili...wiec czemu ich wieszano ??
oni tylko wyprzedzili swoje czasy...
ze zjednoczenie jewropki tez...
Mariusz Merta

P.S.
a teraz jest miastem sq****nia
mme

Data: 2009-04-24 17:25:54
Autor: CYC
Co ty Mertya mozesz powiedziec o elegancji ?
 W tym zakresie jestes calkowitym dyletantem !!.
Merta elegant !! , he , he , he , he , he !!!!

cyc

Data: 2009-04-24 11:07:55
Autor: Mariusz Merta
ho, ho, hoooooo...a moze wiecej...
np. wiem, ze przy stole siekiere nalezy trzymac w lewej rece...
w przeciwienstwie do towarzyszy z kc...ktorzy mieli problem np.
w ktorej rece nalezy trzymac widelec jezeli w prawej trzymam befsztyk
tatarski...
panie cyc...poza tym, nie wiem czy pan wiesz ale barok to nie jest
barbarzynska odmiana rocka a kon nie jest zwierzeciem parzystokopytnym
choc ma cztery kopyta...to tak w ramach oglady towarzyskiej podaje
panu te ciekawostki...
jezeli u pana te zdjecia nie wzbudzaja politowania i obrzydzenia...to
jest pan dobrym materialem na stupajke lagru albo ssmana w Auchswitz
kiedy reaktywuje swoja dzialalnosc...
no to heil putin
Mariusz Merta

qrka wodna, paryz kiedys byl miastem elegancji i szyku...