qrka wodna, tyle postów dałem...pewnie mkarawan mn ie opieprzy...

Data: 2009-09-10 20:32:24
Autor: Mariusz Merta
qrka wodna, tyle postów dałem...pewnie mkarawan mn ie opieprzy...
j.w.
qrka czego to człowiek nie zniesie ku chwale ojczyzny i młodzieży
wszechpolskiej :-)
na pochwały kaweckiego czy pietrzykowskiego nie liczę i nie chcę...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-11 10:42:52
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:740dbb8b-de13-4a80-b3dc-2e47c7999834j39g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Spokojna głowa. mkarwan opierdala tylko tych, z którymi mu politycznie nie po drodze. Obserwuję, ze coraz bardziej u was następuję z bliżenie poglądów. Powinieneś jeszce coś dać na Żydów i będzie gites.

qrka wodna, tyle postów dałem...pewnie mkarawan mn ie opieprzy...