qrka wodna, tzva razem z panslavista osiągnęli org azm yntelektualny

Data: 2009-08-07 23:51:06
Autor: Mariusz Merta
qrka wodna, tzva razem z panslavista osiągnęli org azm yntelektualny
obydwaj pieprzą od rzeczy ale różnokolorowo...można powiedzieć
ribbetrop(tzva)-molotow (panslavista)
 ciekawe gdzie urządzą wspólna paradę (równości ? :-))) ) bo na
zwycięstwo niech nie liczą...
ciekawi mnie kto kogo w tym tandemie i od której strony :-))))
chłopaki, bicie się :-) zjemy tego który przegra  :-))))
i na koniec, może by jeden z drugim wyszli na świeże powietrze to może
zdziałać cuda...
ale chyba pomoże im brak kasy w kasie kiedy rosję szlag trafi...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 08:57:08
Autor: Panslavista

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Brakuje trzeciego - opłacanego przez Mosad, właściwie nie brakuje - to
omerta.

Data: 2009-08-08 09:21:47
Autor: Panslavista
qrka wodna, tzva razem z panslavista osiągnęli orgazm yntelektualny
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

    Czemu to O'Merta nie przyznaje się, że jest kobietą? Przecież to nic
zdrożnego, tak jak i to, że jest Ukrainką z mocno aktywnego kręgu Ukraińców
w okolicach Trójmiasta. Ciekawe, czy pomnik Neptuna na tę aktywność wpłynął,
a właściwie broń trzymana przez Neptuna zwana tryzubem?

Data: 2009-08-08 01:19:46
Autor: Mariusz Merta
a propos Neptuna w 3mieście
qrka nie sprawdził pan czy obrzezany i czy czosnkiem od niego nie
jedzie ? :-)))
jeżeli już, to jest miejsce na Długiej gdzie można ujrzeć trzech
Neptunów
jak się panu chce to proszę sprawdzić czy obrzezane i odpowiednio
zrugać
wszystkich za tolerowanie tego stanu rzeczy...jeśli okaże się, że
wszystkie Neptuny
pochodzą z jedynie słusznej nacji i używja czosnku...
zaś pan tzva może przy okazji sprawdzi czy da się każdemu zaaplikować
marchewkę
prosto w cel...choć one Neptuny kształtów kobiecych nie mają ale może
za to są aryjczykami
czy też niemcami...albo Żydami...no i dadzą się od tylca bez słowa
protestu...choć...różne cuda sie zdarzają, tuskowe też :-)))))
widowisko byłoby ciekawe :-)))))
dwóch nudziarzy badających koszerność i nordyckość Neptunów
a gw***no powinno zapewnić obsługę medialną tego wydarzenia
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 13:27:31
Autor: Panslavista
a propos Neptuna w 3mieście

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Myślałem, że tylko ja świruję, a tu mnie bije już w przedbiegach O'Merta...

Data: 2009-08-08 06:30:23
Autor: Mariusz Merta
no i widzisz pan...otwarcie przyznałeś się pan do świrowania
to może założy pan jakis kabaret starszych panslavistów czy coś w tym
stylu
może jakieś wystąpienie przeciwko emisji dwutlenku węgla spowodowanego
chciwością żydów i cyklistów :-)))
a swoja drogą fjna ksywka O'Merta
mam już nawet kawał na swój temat
Co powstanie w wyniku skrzyżowania O"merty z Bruce Lee  ?
Obrus...panie obrus...
naktórym podane będą koszerne potrawy dla ukojenia znerwicowanego
podniebie nia pana i tzva adonaja...
Mariusz Merta
P.S.
Przy stole z tzva uwaga na marchewkę
mme

Data: 2009-08-08 16:28:30
Autor: Panslavista
no i widzisz pan...otwarcie przyznałeś się pan do świrowania
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Widzę parcholcu, że z tobą podyskutować nie można, schodzisz na personalia,
które jako fałszywe są publicznym oszczerstwem. Ten spo0sób dyskusji znany
jest z twojej twórczości wobec innych grupowiczów, dzięki czemu ta grupa
nabiera zapachu szamba. w Którym taplają się GWniarze i SMerda...

Data: 2009-08-08 09:58:59
Autor: Mariusz Merta
naprawdę przyda się panu odpoczynek...polecam wody termalne w Piesztanach
[...]

j.w. proszę się nie obawiać, kotlety wieprzowe można tam zjeść no i
arabów sporo...
będziecie mogli pogwarzyć o kęsim, kęsim dla Żydów...wyluzuj pan
trochę bo napletek panu pęknie
i nie przyjmą pana do biura politycznego wielkiej rosji... no i tzva
może pana przestać kochać...
a trochę bardziej serio, to myślisz pan że nie pamiętam jak mnie pan
od żydów wyzywałeś ?
poziom tej grupy jest taki jaki jest bo pan i tzva macie prawo
wypowiedzi...nad czym po prostu ubolewam
obydwaj jesteście warci siebie nawzajem, razem z michnikiem, putinem i
ich bandą
naprawę wody termalne mają zbawienne działanie w sferze zdrowia
psychicznego i fizycznego...
ale pęknietego napletka nie odbudują...więc spoko...
niech sie pan poskarży prowadzącemu z fsb...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-08 19:07:52
Autor: Panslavista
naprawdę przyda się panu odpoczynek...polecam wody termalne w Piesztanach

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

    Ty pajacu martw się o swoją skórkę, moja skórka dymaniczna jest
kompletna i ma się dobrze.
Kotlety schbowe i mielone jadam i wszelkie inne wyroby też, jako że my
katolicy nie mamy koszernej żywności, prócz ograniczeń w okresach postu, o
czym tobie parchu być może nie wiadomo. Ogólnie nie jestem specjalnie
religijny, choć wiedzy na ten temat mi nie brak, W mojej rodzinie biskup
Lwowa był, u babki ze strony matki ksiądz (umarł wiele lat temu w Kanadzie,
a moja żona ma dwu księży w rodzie - brata matki i kuzyna. Wszyscy katolicy.
    Oszczerco.

Data: 2009-08-08 10:38:07
Autor: Mariusz Merta
[...]

panie panslavista proszę spokojnie bo mielonego pan nie strawi...
na pana miejscu uważałbym z tym odwoływaniem się do katolicyzmu...
sam fakt bycia katolikiem nie jest gwarancją zbawienia...
nawet pokrewieństwo z biskupem i księżmi też może być za mało
poza tym...dobrze, że pan powiedział, że w/w krewni pańskiej
żony,księża to katolicy
pewnie bym się nie domyślił :-))))
nie wiem czy pan wie ale Jezus, Maryja czy raczej Miriam, Piotr, Jan,
Jakub...etc to byli Żydzi...
i jeszcze jedno Maryja nie pochodzi z Częstochowy... :-) choć stamtąd
króluje Polsce całej...
pomyśl pan...Żydówka Królową Polski...nie wkurza to pana ?
ciekawi mnie jaka teorię teraz pan spłodzi :-)))

uprzedzam, pokrewieństwo z biskupem i księżmi nie daje gwarancji
zbawienia...
za to niezdorwe podniecanie się rozmową daje gwarancję ochlapania
klawiatury własną pianą...
w każdym razie widzę cokolwiek elementy charakteru goeringa któren
powiedział
"o tym kto jest Żydem to ja decyduję..." zaklasyfikował mnie pan do
Żydów...pańskie zbójeckie prawo
ale niech pan wyluzuje trochę pogoda piękna...u mnie przynajmniej,
zaraz pójde na spacer nad morze
i pan też radzę...proszę wyjść z domu bez obaw, nikt nie będzie rzucał
w pana czosnkiem ani ubierał w myckę
choć dzisiaj przeca szabas :-))))))
mimo wszystko szalom...
a propos w Japonii poznałem dziewczynę która w sobotę biega do
synagogi (kiedy jest w Polsce rzecz jasna) a w niedzielę do jezuitów
w końcu jej starszy jest Żyd i to taki który lubi i ceni Waldemara
Łysiaka... :-)
kiedy pytałem dlaczego to powiedziała, że po nabożeństwie w synagodze
jest dobry obiad...
to zresztą było widać bo to kawał kobiety jest...i to
całkiem,całkiem...tylko czy tzva wiedziałby co z nią robić
może pan go podszkoli ? :-)))))
Mariusz Merta
szalom

Data: 2009-08-08 20:04:09
Autor: Panslavista
naprawdę przyda się panu odpoczynek...polecam wody termalne w Piesztanach
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Jezus nie był Żydem choć zrodzony jako człowiek z Maryji, lecz drugą osobą
bóstwa.

Data: 2009-08-08 20:07:01
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5kf9c$p6s$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Jezus nie był Żydem choć zrodzony jako człowiek z Maryji, lecz drugą osobą
bóstwa.

Bóstwa żydowskiego ma się rozumieć, jak mówi Tora czyli Biblia.

boukun

Data: 2009-08-08 19:20:29
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5kbh5$47s$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Biskup, a zatem w jarmułce chadzał... No i te nauki żydowskie w rodzinie...

boukun

Data: 2009-08-08 19:27:06
Autor: Tzva Adonai
naprawdę przyda się panu odpoczynek...polecam wody termalne w Piesztanach
Wszyscy katolicy.

A każdy katolik to Żyd wedle klasyfikacji boukuna...

Data: 2009-08-08 19:28:32
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:51d9.00000043.4a7db56anewsgate.onet.pl...
Wszyscy katolicy.

A każdy katolik to Żyd wedle klasyfikacji boukuna...

Nie prawda. Mało jest Żydów katolików, ale za to wszyscy katolicy są ofiarami żydowskiej religii...
 Od biskupa wzwyż, tylko Żyd, bo tylko Żyd może nosić jarmułkę.
boukun

Data: 2009-08-08 20:02:04
Autor: Panslavista

> [...]

ofiarami
żydowskiej religii...
 Od biskupa wzwyż, tylko Żyd, bo tylko Żyd może nosić jarmułkę.

Nie jarmukę, a piuskę. To ludowe nakrycie głowy noszone jest przez wiele
narodów w Azji i ma nazwy różne - zależnie od nacji, krymka, tiubietiejka -
tylko w katolicyźmie ma znaczenie w religii - nakrywa tonsurę

Data: 2009-08-08 20:05:23
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5kf5f$p1h$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

narodów w Azji i ma nazwy różne - zależnie od nacji, krymka, tiubietiejka -
tylko w katolicyźmie ma znaczenie w religii - nakrywa tonsurę

Aleś wymyślił, leż z tym do TV i opublikuj... Mam rozumieć, że Kaczyński jak jedzie sobie popłakać pod ścianę, nakłada piuskę? A rybak Szymon też nosił piuskę?

boukun

Data: 2009-08-08 20:12:34
Autor: Panslavista

> [...]

jak
jedzie sobie popłakać pod ścianę, nakłada piuskę? A rybak Szymon też nosił

    Tobie już odbija. Czy tam czy na kirkucie mężczyzna ma mieźć głowę
nakrytą. Jak nie ma czym to może wziąć chustkę do nosa. Dawniej tak ludzie
nosili - zawiązane węzełki na rogach i tworzyła się niecka leżąca dobrze na
głowie... Założyli mycki bo tak chcieli, bo to parchy są. A mogli założyć
kapelusze i byłoby dobrze. A Kwach w Jedwabnym też miał...
    Pytanie do ciebie - czy w polskim kościele siedziałbyś w czapce?
    Inna sprawa polityku - robisz chucpę, aby przykryć parchate machlojki?
Co to tym razem ma być?

Data: 2009-08-08 20:20:58
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5kfaf$bpo$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

kapelusze i byłoby dobrze. A Kwach w Jedwabnym też miał...
   Pytanie do ciebie - czy w polskim kościele siedziałbyś w czapce?

Nie ma czegoś takiego jak polski kościół. Wcale bym nie siedział... Teraz chętnie przejechałbym się nawą główną na komarku, jak to kiedyś mój kolega Żyd robił, naśmiewając się ze mnie, że idę na pasterkę...

boukun

Data: 2009-08-08 20:24:07
Autor: Panslavista

> [...]

Żyd
robił, naśmiewając się ze mnie, że idę na pasterkę...

Hm, idąc do kogoś w gości nasrałbyś mu na środku salonu czy kuchni?

Data: 2009-08-08 20:32:02
Autor: boukun

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5kg07$d4r$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

robił, naśmiewając się ze mnie, że idę na pasterkę...

Hm, idąc do kogoś w gości nasrałbyś mu na środku salonu czy kuchni?

Jak bym wiedział, że jest do mnie wrogo nastawiony, wcele bym nie szedł w gości. A do muzeów chodzi się sporadycznie i nakłada specjalne kapcie, a nie lata jak zwariowany na każde zawołanie i schlocha bez przerwy pod ścianą...

boukun

Data: 2009-08-09 11:17:57
Autor: konserwator

jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_Polskokatolicki_w_RP

Data: 2009-08-09 11:49:59
Autor: Panslavista

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

Kaczyński

> Nie ma czegoś takiego jak polski kościół.

> [...]

SMerda próbował  mnie pobić swoim yntelektualizmem, ale wiedzy brakło...
Taki mały bufon.

Data: 2009-08-09 12:23:37
Autor: boukun
> [...]

   Pytanie do ciebie - czy w polskim kościele siedziałbyś w czapce?

Nie ma czegoś takiego jak polski kościół.

Polskokatolicy pojawili się na ziemiach polskich jako reemigranci z USA, gdzie należeli do Polskiego Narodowego Kościoła Katolickiego (PNKK). W 1919 r. do Krakowa przybył z upoważnienia Rady Głównej PNKK i Polskiej Narodowej "Spójni": ks. Bogusław Krupski, miał on zająć się akcją charytatywną, którą objęto osoby najuboższe, to właśnie dzięki jego pracy cała Polska dowiedziała się o istnieniu Narodowego Kościoła. Jego działania doprowadziły do powstania w lipcu 1920 r. pierwszej[2] w Krakowie parafii. Wkrótce zawiązywały się kolejne wspólnoty w innych miastach Polski.

Co i tak oznacza, że korzenie tego kościoła sięgają starozakonnych. Ci emigranci z USA to pewno tacy ówcześni starozakonni z kartą Polaka emisariusze na Polskę...

boukun

qrka wodna, tzva razem z panslavista osiągnęli org azm yntelektualny