qtstalker

Data: 2009-08-27 00:38:02
Autor: majer
qtstalker
Witam

Używa może ktoś programu qtstalker pod Linux'a?

pozdrawiam
RM

Data: 2009-08-27 01:45:23
Autor: majer
qtstalker
On 27 Sie, 10:13, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:
majer wrote:
> Witam

> Używa może ktoś programu qtstalker pod Linux'a?

> pozdrawiam
> RM

Ja. Od wielu lat.

Jak od wielu lat to chyba oprogramowanie godne poświęcenia czasu?
Pytam bo trochę już z tym programem powalczyłem i nie wiem czy brnąć
dalej.
Czy udało Ci się skonfigurować go tak żeby korzystał z notowań online?

pozdrawiam,
RM

Data: 2009-08-27 11:41:38
Autor: totus
qtstalker

majer wrote:
> [...]

dalej.
Czy udało Ci się skonfigurować go tak żeby korzystał z notowań online?

Nie próbowałem bo mi to nie potrzebne. Dawno temu cronem brałem dane chyba 5' z parkietu do pliku, a potem przez odświeżanie do qtstalkera. Nie handluje w oparciu o rysunki na wykresie. Ale z mojej wiedzy wynika, że jest to najlepszy program o otwartej licencji. Ma ogromne możliwości skryptowe no i kod jest otwarty i można grzebać do woli. Jest dobre wsparcie na liście mailingowej jeżeli chodzi o używanie wersji rozwojowej.

qtstalker