quatro+rozgaleznik+MS

Data: 2011-03-22 09:58:48
Autor: Brooks
quatro+rozgaleznik+MS
Sprawa: LNB quatro podlaczony do multiswitcha Triax 5/6.
Problem: Rozszezenie instalacji o 12 gniazek.
Rozwiazanie: miedzy LNB a multiswich podlaczyc rozgalezniki i kolejny
multiswitch.
Watpliwosci: LNB czerpie zasilanie z multiswitcha. Wobec tego czy one
nie beda robily zadnych kolizji, zwarc
innych histori tego typu? Sa  wskazania aby multiswitche byly od
jednego producenta?
Prosze konkretne odpowiedzi oparte na doswiadczeniu, czyli minumum
teorii a maksymalnie "jak to wyglada w praniu".

Pozdrawiam
Brooks

Data: 2011-03-23 07:55:13
Autor: pawell32
quatro+rozgaleznik+MS
W dniu 2011-03-22 17:58, Brooks pisze:
Sprawa: LNB quatro podlaczony do multiswitcha Triax 5/6.
Problem: Rozszezenie instalacji o 12 gniazek.
Rozwiazanie: miedzy LNB a multiswich podlaczyc rozgalezniki i kolejny
multiswitch.

do tego celu jest specjalny rozgałęźnik:
http://www.awpol.pl/132087/rozgaleznik-sat-510-split
do niego dopinasz kolejnego multiswitcha.

Watpliwosci: LNB czerpie zasilanie z multiswitcha. Wobec tego czy one
nie beda robily zadnych kolizji, zwarc
innych histori tego typu? Sa  wskazania aby multiswitche byly od
jednego producenta?

nie ma takiego przymusu. ja akurat stosuje tylko triax, vector,
hirshman bo sÄ… pewne.

Prosze konkretne odpowiedzi oparte na doswiadczeniu, czyli minumum
teorii a maksymalnie "jak to wyglada w praniu".

mam takie instalacje, gdzie do jednej anteny mam wpięte 4 multiswitche.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Data: 2011-03-23 06:11:43
Autor: kaczor1
quatro+rozgaleznik+MS

do tego celu jest specjalny rozgałęĽnik:http://www.awpol.pl/132087/rozgaleznik-sat-510-split
> [...]

> nie beda robily zadnych kolizji, zwarc
> innych histori tego typu? Sa  wskazania aby multiswitche byly od

nie ma takiego przymusu. ...

Pod warunkiem, że stosujemy multiswitch'e, które nie s± zasilane po
linii.
W przeciwnym wypadku należy stosować podziały dedykowane do danego
systemu.

quatro+rozgaleznik+MS