Data: 2010-01-11 19:46:08 | |
Autor: kor | |
quattro snieg | |
Witam
Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP?? Pozdrawiam Kor |
|
Data: 2010-01-11 20:02:36 | |
Autor: daro | |
quattro snieg | |
Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP?? Z moich obserwacji wynika że "wył±czenie ESP" najczę¶ciej powoduje zatrzymanie samochodu w kopnym ¶niegu. -- d. |
|
Data: 2010-01-11 11:44:03 | |
Autor: mw | |
quattro snieg | |
On 11 Sty, 20:02, "daro" <d...@unet.ue> wrote:
> Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak? Przecież ESP to jest bardzo prosty system który hamuje tylne koła gdy zaistniej± warunki wskazuj±ce że tył ma zamiar przód wyprzedzić.. |
|
Data: 2010-01-11 20:59:31 | |
Autor: daro | |
quattro snieg | |
Z moich obserwacji wynika e "wy czenie ESP" najcz ciej powoduje? Specjalnie napisałem w cudzysłowie dlatego że w Audi przyciskiem ESP wył±cza się ESP oraz w czę¶ci kontrolę trakcji - st±d można zerwać przyczepno¶ć kół przy ruszaniu. -- d. |
|
Data: 2010-01-11 21:07:09 | |
Autor: BartekK | |
quattro snieg | |
W dniu 2010-01-11 20:59, daro pisze:
I czasem jest to po prostu konieczne. W sobotę teraz wyciągałem moją żonę z śniegu na parkingu. Omega, automat (co zresztą nic nie zmieniało), kontrola trakcji ciągle miga, koła się pomału kręcą w miejscu, tak samo do przodu jak i do tyłu. Wsiadłem, wyłączyłem kontrolę ESP, zablokowałem na "2", rura - wykopało dziurę aż do asfaltu, wtedy do tyłu trochę, jeszcze raz to samo do przodu, i ruszyło bez problemu. Doły miały tak z 5cm głębokości. -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-01-11 21:36:48 | |
Autor: kor | |
quattro snieg | |
Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomo¶ci Wsiadłem, wył±czyłem kontrolę ESP, zablokowałem na "2", rura - wykopało No wlasnie dzisiaj mialem dokladnie taka sama sytuacje, dlatego pytanie. Jak powinno sie jezdzic, rozumiem ze to jest zalezne od sytuacji , ale moze sa jakies glowne zasady pomagajace wyjechac z kopnego sniegu, pierwsza uwaga to wyprostowane kola, a jak jest z moca?? Pozdrawiam |
|
Data: 2010-01-11 21:00:03 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
quattro snieg | |
Dnia 11.01.2010 kor <kor@newdf.pl> napisał/a:
Czemu wyprostowane? Jak czujesz że przestaje ci±gn±ć to lekkie ruchy lewo-prawo, poszukać trakcji, jak złapiesz to j± trzymasz, auto idzie, nic nie zmieniasz. But w podłogę i dokopanie się 'do twardego' jest ok, pod warunkiem że głęboko¶ć kopania < prze¶wit, bo inaczej wisisz na brzuchu. Ogólnie jak czujesz że przestaje ci±gn±ć i nie idzie, to odpu¶ć, zmień kierunek (przód-tył), rozbujanie auta R-D też jest ok, nawet podskawianie kierowcy i pasażera daje chwilowe odci±żenia i docisk - pozwala złapać kilka cm, a to może uratować dupę. -- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn *** *** http://www.4x4.kalisz.pl *** $ You have new spam in /home/serek/maildir/ |
|
Data: 2010-01-11 22:22:22 | |
Autor: Tomek Glowka | |
quattro snieg | |
On 11 Sty, 22:00, Sergiusz Rozanski <write-only-with-...@sergiusz.com>
wrote: Dnia 11.01.2010 kor <k...@newdf.pl> napisał/a:I jeszcze dobrze jest jak pod warstwa sniegu nie ma czegos bardziej sliskiego. Przerabialem wczoraj dwie akcje wyjazdu z kopnego sniegu. Raz jakis gosc w nexii dokopal sie do bialych pasow (parkowal "nieco" za blisko przejscia dla pieszych). A potem ja sam, parkujac, chcialem sobie zrobic koleiny wyjazdowe. Dokopałem sie do wczesniej juz ubitego sniegu. Odpuscilem, cofnalem i teraz na wprost przed lewym przednim kolem mam sliczna lodowa gorke /-: Ogólnie jak czujesz że przestaje ci±gn±ć i nie idzie, to odpu¶ć, zmień kierunekJak przypadkiem nie da sie zmienic kierunku, to wg mnie lepsze efekty daje cierpliwe "kopanie" na malych obrotach niz "przypalanie" sniegu gazowaniem do oporu. Pokopac, odczekac, pokopac .. moze w koncu "pojdzie". pozdrawiam, tomek |
|
Data: 2010-01-11 22:34:02 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
Jak przypadkiem nie da sie zmienic kierunku, to wg mnie lepsze efekty W praktyce sie nie spotkalem, ale mechanik kiedys mi powiedzial, ze oski bardzo nie lubia takiego buksowania jednym kolem ze wzgledu na malo wytrzymale lozyska w dyferencjale. -- Olleo |
|
Data: 2010-01-11 21:58:55 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
No wlasnie dzisiaj mialem dokladnie taka sama sytuacje, dlatego pytanie. Jak Pierwsza pytanie, to co rozumiesz przez kopny snieg? Siega grubo powyzej progow? Tzn. siegal, zanim w niego wjechales? ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-01-12 08:27:21 | |
Autor: kor | |
quattro snieg | |
Uzytkownik "Olleo" napisal w wiadomosci >> Pierwsza pytanie, to co rozumiesz przez kopny snieg? Siega gruboSytuacja byla pod kontrola, mieszkam kolo puszczy i pojezdzilem sobie po kopnym sniegu, zeby zobaczyc potestowac. Wjechalem i wyjechalem. Temat zalozylem w celu dyskusji, a nie prosby o poratowanie , bo samochod stoi w lesie i nie moge go wyciagnac :) Snieg byl do progow. Olleo |
|
Data: 2010-01-12 04:17:32 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
Sytuacja byla pod kontrola, mieszkam kolo puszczy i pojezdzilem sobie po W takiej sytuacji wylaczyc ESP i przec do przodu. Jak wjedziesz za gleboko, to bron Boze sie nie zatrzymuj, bo juz nie ruszysz. -- Olleo |
|
Data: 2010-01-12 01:14:29 | |
Autor: Damian / EXCAR Group | |
quattro snieg | |
Użytkownik "kor" < wyprostowane kola, a jak jest z moca??Moc ci nic nie da. Kola na wprost, i w tyl i w przod i wyjedzie. Gazowanie czesto nie pomaga. W audi niekiedy pomaga wylaczenie ESP. |
|
Data: 2010-01-12 13:29:36 | |
Autor: J.F. | |
quattro snieg | |
UĹĽytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org>
I czasem jest to po prostu konieczne. W sobotę teraz wyciągałem moją żonę z śniegu na parkingu. Omega, automat (co zresztą nic nie zmieniało), kontrola trakcji ciągle miga, koła się pomału kręcą w miejscu, tak samo do przodu jak i do tyłu. A film masz ? To jakis kopny snieg byl ? Bo z mojego doswiadczenia - kopal przez 5 cm ubitego sniegu bedzie dlugo. A jak juz sie dokopie to z 5cm dolka nie wyjedzie. Trzeba by chyba z godzine frezowac rowek na pol metra, zeby dal rade rozpedzic i wyjechac. J. |
|
Data: 2010-01-12 15:25:24 | |
Autor: BartekK | |
quattro snieg | |
W dniu 2010-01-12 13:29, J.F. pisze:
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org>Filmu oczywiście nie mam. Śnieg to był taki biały napadany, ujeżdzony/udeptany z piaskiem syfem - zamarznięta bryja (jak to na parkingach pod blokiem bywa), a potem na to spadł deszcz i zamarzł w ładną skorupę. Delikatnie kręcąc (z pomocą ESP) po prostu powstawała powstawanie śliskiego dołka. Równocześnie pod cięzarem auta przód też się w tym zagłębiał... Porządne depnięcie (na 2, prędkościomierz to tak ~100 wskazywał) spowodowało pewnie nadtopienie pierwszej warstwy lodu i wykopanie w śniegu dołu. Może i zimówki dobre dały tu coś, ale przód-tył i wykopało się prawie od razu, robiąc niezłą fontannę z syfu. -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-01-11 21:57:19 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
Specjalnie napisałem w cudzysłowie dlatego że w Audi przyciskiem ESP wył±cza No i? Audi, nie Audi, ale czy jezdziles Quattro (torsen) kiedys? W Subaru nie ma zadnej kontroli trakcji, przy nieduzo mniejszej mocy silnika na sliskim zawsze traci przyczepnosc i jeszcze sie na ulicy nie zakopalem. Inna sprawa poza ;) Ale tutaj zadna kontrola trakcji nie pomoze, a wrecz przeszkodzi. -- Olleo |
|
Data: 2010-01-12 01:37:25 | |
Autor: jacek2v | |
quattro snieg | |
On 12 Sty, 06:57, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
> Specjalnie napisałem w cudzysłowie dlatego że w Audi przyciskiem ESP wył±cza W moim subaru (forester) jest kontrola trakcji :) zwie się VDC (podobno pod tym skrótem kryje się więcej jest niż tylko kontrola trakcji:). A co do jazdy Foresterem w kopnym ¶niegu to przy wył±czony idzie znacznie lepiej - wczoraj sprawdzane :) Podejrzewam, że w Audi Quattro będzie podobnie - oba samochody maj± stały napęd na 4 koła. Pzdr. Jacek |
|
Data: 2010-01-12 04:18:53 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
W moim subaru (forester) jest kontrola trakcji :) zwie się VDC Albo masz automatyczna skrzynie, albo znacznie nowszy model? -- Olleo |
|
Data: 2010-01-13 02:02:07 | |
Autor: jacek2v | |
quattro snieg | |
On 12 Sty, 13:18, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
> W moim subaru (forester) jest kontrola trakcji :) zwie się VDC 6 biegowy manual, diesel, 2008 :) |
|
Data: 2010-01-12 19:28:55 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
quattro snieg | |
mw wydusił z siebie te słowy:
On 11 Sty, 20:02, "daro" <d...@unet.ue> wrote: sam jestes prosty system. ESP potrafi hamować pojedyncze koła ze wszytskich czterech, a nie tylko tylne. Poza tym ESP stanowi jednocze¶nie kontrole trakcji TC wiec pilnuje też momentu obrotowego kół i tracenia przez nie przyczepno¶ci. Nie dosć więc, ze pilnuje przyspieszeń bocznych, to i zdłużnych oraz momentów na kołach. -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) Omega B X25XE Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu: http://wykręćnumer.pl/ |
|
Data: 2010-01-11 20:45:46 | |
Autor: to | |
quattro snieg | |
daro wrote:
Z moich obserwacji wynika że "wyłączenie ESP" najczęściej powoduje A z moich że moja 200-konna przednionapędówka mimo wszystko znacznie lepiej w takich warunkach przyspiesza po wyłączeniu ESP. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-12 09:44:22 | |
Autor: kamil | |
quattro snieg | |
"daro" <daro@unet.ue> wrote in message news:hifskc$ug5$1news.onet.pl... Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP?? Ciekawa teoria, mam samochod bez ESP, staly naped na 4 kola i ponad 200KM - ani razu nie zatrzymalem sie w sniegu z tego powodu, nawet na letnich oponach. Mozesz rozwinac? Pozdrawiam Kmial |
|
Data: 2010-01-12 15:17:15 | |
Autor: daro | |
quattro snieg | |
Ciekawa teoria, mam samochod bez ESP, staly naped na 4 kola i ponad 200KM - ani razu nie zatrzymalem sie w sniegu z tego powodu, nawet na letnich oponach. Mozesz rozwinac? W sumie ja to testowałem pod spor± górkę, z "wył±czonym ESP" po prostu auto zbierało sie coraz wolniej, uciekało na boki, musiałem majstrować pedałem gazu ale i tak w pewnym momencie koła już straciły przyczepno¶ć i pod górkę nie ruszył. Po lekkim cofnięciu i wł±czeniu trakcji jako tako sie wyzbierał. Opony zimowe, nowe. -- d. |
|
Data: 2010-01-12 07:36:28 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
W sumie ja to testowałem pod spor± górkę, z "wył±czonym ESP" po prostu Naped na ile kol? Jak zrealizowany? Do tej pory nie sprecyzowales, a my tu gadamy o stalym napedzie AWD z samoblokujacym sie dyferencjalem (bo za taki chyba mozna torsen uznac). -- Olleo |
|
Data: 2010-01-12 16:49:43 | |
Autor: kamil | |
quattro snieg | |
"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:5372b789-6a48-42a2-a5b9-4c872defaf7035g2000yqa.googlegroups.com... W sumie ja to testowałem pod spor± górkę, z "wył±czonym ESP" po prostu I pewnie tu pies pogrzebany, niedawno przekopywalem sie przez snieg do polowy felg na letnich oponach pod gorke bez wielkich problemow (oczywiscie delikatnie z gazem, bo tylek ucieka szybko), kolega w civicu musial zawrocic i poszukac innej drogi. Podejrzewam, ze wiekszosc haldexow itp tez by odpadla. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-01-12 10:04:50 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
I pewnie tu pies pogrzebany, niedawno przekopywalem sie przez snieg do Niekoniecznie. Haldex sprawdza sie przy ruszaniu raczej. Gorzej jest przy dynamicznym pokonywaniu zakretow. -- Olleo |
|
Data: 2010-01-13 10:04:21 | |
Autor: kamil | |
quattro snieg | |
"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:970c3279-1d9d-481d-b058-89eadd9292d1g25g2000yqd.googlegroups.com... I pewnie tu pies pogrzebany, niedawno przekopywalem sie przez snieg do Wlasnie nad tym zawsze sie zastanawialem, na pewno jest wesolo, kiedy tylek raz stwierdzi ze pojedzie, innym razem ze nie. Ze stalym napedem na sliskim jest za to inny problem - trzeba uwazac przy zdejmowaniu nogi z gazu w zakretach, bo hamowanie silnikiem tylnej osi potrafi zarzucic. Lepiej pocwiczyc jazde bokiem kilka godzin na pustym placu, niz zdziwic sie na drodze.. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-01-13 05:11:42 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
Ze stalym napedem na sliskim jest za to inny problem - trzeba uwazac przy W Foresterze raczej tego problemu w zakretach nie ma - gorzej z hamowaniem. Bardzo sie w zakrecie robi wtedy nadsterowny, wiec trzeba z hamulcem uwazac, ale i mozna sie pobawic ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-01-13 05:24:01 | |
Autor: jacek2v | |
quattro snieg | |
On 13 Sty, 14:11, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
W Foresterze raczej tego problemu w zakretach nie ma - gorzej z Potwierdzam. To dziwne bo wygl±da to jakby tył mocniej hamował. Ale też jest czasami przydatne i fajne bo można zacie¶nić zakręt. Ma się wtedy wybór: l±dujemy na zewnętrznej, czy wewnętrznej lub piruet :) Jacek |
|
Data: 2010-01-13 06:30:32 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
Potwierdzam. To dziwne bo wygl±da to jakby tył mocniej hamował. Ale Raczej odciaza tyl :) Kola sie przeciez nie blokuja, wiec nie ma mowy o zerwaniu przyczepnosci z tego tytulu. -- Olleo |
|
Data: 2010-01-13 23:34:37 | |
Autor: jacek2v | |
quattro snieg | |
On 13 Sty, 15:30, Olleo <ol...@tlen.pl> wrote:
> Potwierdzam. To dziwne bo wygl±da to jakby tył mocniej hamował. Ale Może i tak - zapewne zależy to od siły hamowania. Na ¶liskim (lód) miałem uczucie, że koła nie id± po swoim torze tylko bokiem - ale to może tylko wrażenia :) Jacek |
|
Data: 2010-01-13 05:20:01 | |
Autor: jacek2v | |
quattro snieg | |
On 13 Sty, 11:04, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
"Olleo" <ol...@tlen.pl> wrote in message Mam całkiem inne odczucie. Poprzednio miałem miałem FWD i rzucało na lodzie jak chciało - przy odejmowaniu gazu. Teraz mam AWD (50:50) i jest znacznie lepiej przy hamowaniu silnikiem. Samochód jedzie jak po sznurku, na prostej, a na zakrętach nie zarzuca nim tak mocno jak FWD. Może to kwestia rozłożenia momentu? Jacek |
|
Data: 2010-01-12 22:18:21 | |
Autor: daro | |
quattro snieg | |
Użytkownik "Olleo" <olleo@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5372b789-6a48-42a2-a5b9-4c872defaf70@35g2000yqa.googlegroups.com... W sumie ja to testowałem pod spor± górkę, z "wył±czonym ESP" po prostu Rozmawiamy cały czas o quattro. -- d. |
|
Data: 2010-01-12 22:54:52 | |
Autor: Olleo | |
quattro snieg | |
Rozmawiamy cały czas o quattro. No naped porzadny, moze kierowca do dupy? ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-01-13 09:11:22 | |
Autor: daro | |
quattro snieg | |
Olleo pisze:
Rozmawiamy cały czas o quattro. Hehehe no może, dopiero pierwsza zima z quattro ;) -- d. |
|
Data: 2010-01-11 20:45:58 | |
Autor: to | |
quattro snieg | |
kor wrote:
Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak SprawdĹş? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-11 21:55:19 | |
Autor: kor | |
quattro snieg | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomo¶ci SprawdĽ? Sprawdzilem, ale chcialem sie podyskutowac na temat waszych spostrzezen. Jak widac Ty takze masz inne spostrzezenia dotyczace przyspieszania. |
|
Data: 2010-01-11 21:55:20 | |
Autor: Hektor | |
quattro snieg | |
Użytkownik "kor" <kor@newdf.pl> napisał
Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP?? Chyba szukasz dziury w całym. Je¶li masz w miarę sensowne zimowe opony i nie zawi¶niesz na ¶niegu, to tutaj nie ma żadnej filozofii - wjedziesz i wyjedziesz, z duż± rado¶ci±. Je¶li nie masz zbytniej praktyki w takich zabawach, to nie majstruj nic przy ESP. Niech sobie będzie wł±czone. Je¶li chcesz porzucać tyłem i pojeĽdzić po¶lizgami to wył±cz, bo inaczej nic z tego nie będzie. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2010-01-11 22:13:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
quattro snieg | |
kor pisze:
Witam Tak ;) http://www.youtube.com/watch?v=korbBm3iWeo Czy wylaczac ESP?? Poćwicz, popróbuj i odpowiedĽ sama się wymy¶li. Generalnie jeżeli chcesz poszaleć gdzie¶ po ¶niegu, pojeĽdzić bokami itp. to ESP musisz wył±czyć bo nie pozwoli Ci tak wyłożyć samochodu. Natomiast do jazdy po ulicach bym nie wył±czał. |
|
Data: 2010-01-12 08:18:28 | |
Autor: gosmo | |
quattro snieg | |
Użytkownik "kor" <kor@newdf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hifsaf$ftu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam Aby wykorzystać, trzeba wł±czyć ESP ;) |
|
Data: 2010-01-12 09:41:40 | |
Autor: Arek M | |
quattro snieg | |
Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP?? Wył±cz ESP i jedz tak, jakby bylo sucho. U mnie działa... Zrywaniem przyczepnosci sie nie przejmuj - auto i tak wyjedzie. O ile pamietam quattro to podobny naped co w subaru. Mi sie jeszcze zakopac nie udało, a kombinuje niemało (omijanie zakopanych aut w sniegu centralnie przez najwieksze zaspy, wyci±ganie innych, parkowanie w pustych z powodu ilosci sniegu miejscach). -- PozdrawiAM! WRX/240KM |
|
Data: 2010-01-12 13:51:09 | |
Autor: Lewis | |
quattro snieg | |
Użytkownik "kor" <kor@newdf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hifsaf$ftu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam Na swoim przykładzie, circa 200KM i torsen żadnych ESP czy tam ASR, ¶niegu 30cm i bez większych problemów da się wszędzie dojechać, jedynie ten pier*** ABS przeszkadza w normalnej jeĽdzie. A tak BTW ma kto¶ może schemat od takiego cudownego wył±cznika ABS jaki był montowany w starych modelach audi 80B3/B4 90? Wyjęcie bezpiecznika czy odpięcie czujnika od jednego z kół powoduje przej¶cie skrzyni biegów (automatycznej) w tryb serwisowy, po zablokowaniu kół. Da się wogóle w jaki¶ sposób wył±czyć ABS tak zeby nie powodował problemów z ASB? Znajomy miał kiedy¶ star± B4 ze skrzyni± ZF i miał wła¶nie taki cudaczny wył±cznik... -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-12 23:12:48 | |
Autor: Hektor | |
quattro snieg | |
Użytkownik "Lewis" <lewisa@poczta.onet.pl> napisał
Da się wogóle w jaki¶ sposób wył±czyć ABS tak zeby nie powodował problemów z ASB? Wyj±ć wtyczkę ze sterownika. Drobny minus, to komputer może gębę drzeć i wy¶wietlać komunikaty na display'u. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2010-01-12 23:37:27 | |
Autor: Lewis | |
quattro snieg | |
Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hiis9p$50r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Lewis" <lewisa@poczta.onet.pl> napisał To akurat najmniejszy problem ze wy¶wietli bład ABS, byle skrzynia nie zwariowała, która mierzy prędko¶ć auta za pomoc± czujników ABS. Dzięki zobacze co ASB na taki myk powie. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-01-12 23:51:08 | |
Autor: BartekK | |
quattro snieg | |
W dniu 2010-01-12 13:51, Lewis pisze:
Da się wogóle w jakiś sposób wyłączyć ABS tak zeby nie powodowałA wypiąć mu pompę? Będzie "chciał zadziałać" ale nie będzie miał ciśnienia i nic nie zrobi. -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-01-13 16:47:12 | |
Autor: Lewis | |
quattro snieg | |
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:hiiuhl$8rp$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-12 13:51, Lewis pisze: Coś w tym jest... o nawet jakiś schemat udało mi się wynaleźć: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5a18221be72e477b tylko zakupić oryginalny wyłacznik i przekaźnik, tylko nie wiem od jakiego to modelu audi i czy pogodzi się ze skrzynią ale z tego co widać odcina pompe... więc powinno być git. -- Pozdrawiam Lewis Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW dB Race: 145,5 dB ;) |
|