quattro snieg

Data: 2010-01-11 21:55:20
Autor: Hektor
quattro snieg
Użytkownik "kor" <kor@newdf.pl> napisał

Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP??

Chyba szukasz dziury w całym. Jeśli masz w miarę sensowne zimowe opony i nie zawiśniesz na śniegu, to tutaj nie ma żadnej filozofii - wjedziesz i wyjedziesz, z dużą radością. Jeśli nie masz zbytniej praktyki w takich zabawach, to nie majstruj nic przy ESP. Niech sobie będzie włączone. Jeśli chcesz porzucać tyłem i pojeździć poślizgami to wyłącz, bo inaczej nic z tego nie będzie.

Zbigniew Kordan

quattro snieg