quattro snieg

Data: 2010-01-12 09:41:40
Autor: Arek M
quattro snieg

Samochod audi quattro ponad 200KM i mam pytanie. Jak jezdzic zeby jak najlepiej wykorzystac plusy takiego silnika i napedu na kopnym sniegu?? Czy wylaczac ESP??

Wyłącz ESP i jedz tak, jakby bylo sucho.
U mnie działa...

Zrywaniem przyczepnosci sie nie przejmuj - auto i tak wyjedzie. O ile pamietam quattro to podobny naped co w subaru.

Mi sie jeszcze zakopac nie udało, a kombinuje niemało (omijanie zakopanych aut w sniegu centralnie przez najwieksze zaspy, wyciąganie innych, parkowanie w pustych z powodu ilosci sniegu miejscach).

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

quattro snieg