quattro - xdrive

Data: 2012-05-21 01:38:01
Autor: scobowski
quattro - xdrive
W dniu 2012-05-20 12:54, marian co imie ukrywa pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=PfcIt7L6hY0&feature=related

odwieczna rozroba na temat wyzszosci tych systemow nad soba, + dyskus czy
zmanipulowane i jak - tu zostalo rozwiane.
wada - trzeba znac zabi jezyk,
ps
nie sprawdzalem czy bylo.

Aaaale masakryczną sytuację ostatnio miałem... zakopałem się na amen na rolkach, a, że ni chuja nie rozumiem jak działa napęd w moim wozie - tak już zostałem...
Hehehehe :)

Jak ktoś nie rozumie, jak to działa - to potrzebuje takich filmików i takich dyskusji.

p.s.: w wyrobieniu sobie zdania pomaga też troszeczkę pojeżdżenie różnymi samochodami...

quattro - xdrive