quiz dla twardzieli

Data: 2010-08-16 20:42:48
Autor: Tomasz Radko
quiz dla twardzieli
Data: 2010-08-17 00:21:23
Autor: Leszczur
quiz dla twardzieli
On 16 Sie, 20:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
http://www.sporcle.com/games/LucasEwalt/nbatop25

Nie będę się chwalił wynikiem, bo niestety nie ma czym. Test jest
niezły i pokazuje jak wiele nazwisk ulatnia się z głowy nawet krótko
po zakończeniu kariery przez zawodnika. FT% położyłem totalnie (1/3
trafien). Najprostsze oczywiscie statsy klasyczne i te liczone od
niedawna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-17 00:51:11
Autor: lorak
quiz dla twardzieli
On 17 Sie, 09:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Nie będę się chwalił wynikiem, bo niestety nie ma czym. Test jest
niezły i pokazuje jak wiele nazwisk ulatnia się z głowy nawet krótko

pochwal się kto najbardziej znany ci się ultonił. u mnie był to
Payton :)

Data: 2010-08-17 01:09:00
Autor: Leszczur
quiz dla twardzieli
On 17 Sie, 09:51, lorak <jea...@gmail.com> wrote:

> [...]
> po zakończeniu kariery przez zawodnika.

pochwal się kto najbardziej znany ci się ultonił. u mnie był to

Paytona i Nowika dodałem w ci±gu ostatnich 30 sekund.
Za to zapomniałem o Billupsie i Durancie. A w blokach jako¶ wyleciał
mi z głowy Camby :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-17 11:35:18
Autor: Tomasz Radko
quiz dla twardzieli
W dniu 2010-08-17 09:21, Leszczur pisze:
[...]

Po prostu pojechałem znanymi nazwiskami. Oczywiście FT% i 3pm wyszły
najgorzej.

quiz dla twardzieli