"Kalibracja liniowości"

Data: 2011-07-04 10:21:54
Autor: to.ja
"Kalibracja liniowości"
 my mamy wakacje...:)

Jedz daleko na urlop...wypocznij...wyluzuj się.
Odgrzewany to jest dobry bigos...

Pozdrawiam
Cię iżyczę zdrowia oraz miłego wypoczynku

Data: 2011-07-04 08:47:36
Autor:
"Kalibracja liniowości"
to.ja@op.pl napisał(a):
 my mamy wakacje...:)

Jedz daleko na urlop...wypocznij...wyluzuj się.
Odgrzewany to jest dobry bigos...

To jest odgrzewany bigos, tyle że bez bredni o kalibracji liniowości.
Sprawdzanie/weryfikacja liniowości to właściwe określenie. pozdrawiam rc

Data: 2011-07-04 09:42:16
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Odgrzewany to jest dobry bigos...

To jest odgrzewany bigos, tyle że bez bredni o kalibracji liniowości.
Sprawdzanie/weryfikacja liniowości to właściwe określenie. pozdrawiam rc

Rysio czytający DIRowe strony... koniec świata blisko. Albo zaostrzenie stanu...

Data: 2011-07-04 11:22:20
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Rysio czytający DIRowe strony... koniec świata blisko. Albo zaostrzenie stanu...

Znowu brak kontaktu z rzeczywistością.
Na forum na które "nie zapisuje się nikt poważny" Twoim zdaniem, wszedł poza Sławomirem Paćko, Sylwestr Peknik (instruktor u którego Żabierek zrobił CCR instruktora) też jeszcze jeden nowy na forum. Miał tłumaczenie materiału który był już znany wcześniej, w wersji angielsko języcznej (coś dla Ciebie).
Tak że sam widzisz nie masz kontaktu z rzeczywistością żyjesz jak Poręba (uczeń Żabierka) w świecie wyobrażeń.
Obsrywałeś to forum a ludzie się zapisują, widocznie wszyscy (prawie wszyscy Pawełek w Ciebie wierzy) już wiedzą że jesteś czub obsrywajko.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-05 22:17:37
Autor: Rechot
Witaj Rysiu,

Brak kontaktu z rzeczywistościa to był tradycyjny zarzut do mnie.
Chyba sie poczuję urażony ;-)))

Dobranoc

Data: 2011-07-06 06:26:11
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Witaj Rysiu,

Brak kontaktu z rzeczywistościa to był tradycyjny zarzut do mnie.
Chyba sie poczuję urażony ;-)))

Dobranoc

Ciekawe jest to że wielbiciele Żabierka popierniczają jakieś bajdy nie związane z rzeczywistością i co zabawniejsze bezkrytycznie w to wierzą. Wszelkie próby pokazania innej strony, dają zapiekłą sekciarską ripostę. W której trzeba wroga zniszczyć i cel uświęca środki.
Kapitalny był przykład wewnętrznych działań przy zmniejszeniu liczebności Hogarthian Divers. Powinieneś coś na ten temat wiedzieć, kryptonim "40h na handsecie".

Przeczytaj ten temat uważnie, nie napisałem i nie pomyślałem "Rechot ty Jacku Placku".

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-06 10:10:10
Autor: Rechot
Rysiek,
ja nawet nie wiem co to jest handset.
A po drugie jezeli chcesz pokazać inną strone to spróbuj nie atakować tylko zainteresować.
Ew mozesz spróbować załapac się na jakieś szkolenie z zakresu marketingu dofinansowywane przez UE.
Może wtedy uda Ci sie zatrzeć zbudowany latami swój obraz pieniacza i awanturnika a znajdziesz wieksze grono zainteresowanych przyswojeniem wiedzy którą niewątpliwie posiadasz.

R.

Data: 2011-07-06 08:45:02
Autor:
[...]

W tym momencie to już poważnie się obawiam o Twój stan zdrowia.
Zakarbuj to sobie: nie możliwe żebym cokolwiek umiał !!! Jeśli to by była prawda to: Żabierek, Bnińska, Poręba, Mordkowiecz/Mordkiewicz i kilka innych osób kłamało by celowo, a to z założenia o boskości Żabierka jest nie możliwe. No chyba że są psychicznie chorzy wtedy mogą być: królami, bogami, geniuszami bałtyku, guru CCR (mCCR).

Druga sprawa, w ostrej dyskusji trzeba dobrze argumentować, dzięki występom półidiotów mam nowe rozwiązania. Z Zupełnymi idiotami można się jedynie napierdalać, co też jest zabawne, lecz nie kreatywne technicznie. Jest kreatywne słowotwórczo "wytrysk intelektu" nie jest powiedziane "o rzesz ty wuju złamany" a i tak wiadomo o co chodzi.

pozdrawiam rc

--

"Kalibracja liniowości"