róşnice cen piór wycieraczek

Data: 2015-01-11 21:52:38
Autor: Tomasz Pyra
róşnice cen piór wycieraczek
Dnia Sun, 11 Jan 2015 20:04:39 +0100, LEPEK napisał(a):

Witajcie

"Skończyły mi się" pióra wycieraczek. Zwykle kupowałem w Norauto, jakieś markowe, albo norautowe - kilkadziesiąt złotych za sztukę.
Dzisiaj kupiłem w Leclerku - po 7 PLN / sztuka. Działają;) Bosche były po około pięć dych. Taka kosmiczna różnica jest w technologii?

Z moich doświadczeń wychodzi że wycieraczka za 50zł działa dobrze jakieś 2x
dłużej niż taka za 7zł :)

Data: 2015-01-11 22:07:33
Autor: z
różnice cen piór wycieraczek
W dniu 2015-01-11 o 21:52, Tomasz Pyra pisze:
Z moich doświadczeń wychodzi że wycieraczka za 50zł działa dobrze jakieś 2x
dłużej niż taka za 7zł :)

Dokładnie coś takiego miałem napisać :-)

Ostatnio kupowałem byle co ale chyba te z Jula (11zł gumki) były lepsze :-)

Data: 2015-01-11 22:12:13
Autor: Irokez
W dniu 2015-01-11 o 22:07, z pisze:
[...]

Kiedyś kupiłem byle co w markecie to po pierwszym deszczu wywaliłem. Także loteria.

--
Irokez

Data: 2015-01-11 22:21:24
Autor: z
W dniu 2015-01-11 o 22:12, Irokez pisze:

Kiedyś kupiłem byle co w markecie to po pierwszym deszczu wywaliłem.
Także loteria.

Dlatego wrócę do kupowania jednej sprawdzonej marki (11 zł komplet dwóch gumek) :-)

Data: 2015-01-11 22:23:43
Autor: LEPEK
różnice cen piór wycieraczek
W dniu 2015-01-11 o 22:12, Irokez pisze:

Kiedyś kupiłem byle co w markecie to po pierwszym deszczu wywaliłem.
Także loteria.

U mnie pada cały czas teraz, więc pierwszy test zaliczony :)
Szczerze mówiąc, jak patrzę na konstrukcję i materiały, to nie rozumiem, jak to może być warte więcej, niż 10 PLN/pc (nawet, jeśli część "gumowa" miałaby być z jakiegoś zaawansowanego materiału)...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2015-01-11 22:38:07
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sun, 11 Jan 2015 22:23:43 +0100, LEPEK napisał(a):

[...]

Ceny wycieraczek na pewno są bliższe sensu niż ceny zderzaków ;)

Data: 2015-01-12 17:35:33
Autor: LEPEK
W dniu 2015-01-11 o 22:38, Tomasz Pyra pisze:

Ceny wycieraczek na pewno są bliższe sensu niż ceny zderzaków ;)

Ja na szczęście zderzaków nie zmieniam tak często ;)

Pozdr,

Data: 2015-01-11 22:37:37
Autor: adam
różnice cen piór wycieraczek
Z moich doświadczeń wychodzi że wycieraczka za 50zł działa dobrze jakieś 2x
dłużej niż taka za 7zł :)

Po 7 zł to można kupić 7 takich wycieraczek, i przebiją Twoją za 50.

Kupować najtańsze, ale trzeba uważać, żeby nie poszarpać ich na zalodziałej szybie.
Zresztą, na takiej szybie to jakby była za 500, to też nie pożyje.

róşnice cen piór wycieraczek