różnice cen piór wycieraczek

Data: 2015-01-12 09:04:42
Autor: Miroo
różnice cen piór wycieraczek
W dniu 2015-01-11 o 20:04, LEPEK pisze:
"Skończyły mi się" pióra wycieraczek. Zwykle kupowałem w Norauto, jakieś
markowe, albo norautowe - kilkadziesiąt złotych za sztukę.
Dzisiaj kupiłem w Leclerku - po 7 PLN / sztuka. Działają;) Bosche były
po około pięć dych. Taka kosmiczna różnica jest w technologii?

Może być jakaś różnica.
Miałem płaskie wycieraczki, takie za 7-8 zł. Raz przymarzły, czego nie zauważyłem. Po włączeniu wycieraczek gumy zostały na dole, a ramiona radośnie przeszorowały resztką ułamanego plastiku po szybie.
Nie twierdzę, że boschom się to nie może przydarzyć, ale obstawiam, że ryzyko jest nieco mniejsze.

Pozdrawiam

różnice cen piór wycieraczek