rAzor ?

Data: 2009-04-19 13:57:12
Autor: Fripon
rAzor ?

http://miniurl.pl/razorek ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-19 14:13:50
Autor: Panslavista
rAzor ?

Uzytkownik "Fripon <he®sk>" <|?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci

http://miniurl.pl/razorek ;o))))

E tam, Heniutek na goscinnych wystepkach...

Data: 2009-04-19 14:16:02
Autor: Panslavista
rAzor ?

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

Uzytkownik "Fripon <he®sk>" <|?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci

http://miniurl.pl/razorek ;o))))

E tam, Heniutek na goscinnych wystepkach...

Życi ci nie wystaczy na te alimenty...  :-))))))))))))

Data: 2009-04-19 14:20:56
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 14:16:02 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

?ci ci nie wystaczy na te alimenty...  :-))))))))))))

 odszczekasz jak kaczynski jaroslaw przed dornem ;o)))

Data: 2009-04-19 14:29:07
Autor: rAzor
rAzor ?
wrote:

?ci ci nie wystaczy na te alimenty...  :-))))))))))))

 odszczekasz jak kaczynski jaroslaw przed dornem ;o)))

Chcesz sam odszczekać, Skalimowski? Nie jesteś anonimowy.

Data: 2009-04-19 16:50:19
Autor: Panslavista
rAzor ?

Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w wiadomo¶ci
Użytkownik Fripon <heDEBILsk> napisał:

>  odszczekasz jak kaczynski jaroslaw przed dornem ;o)))

Chcesz sam odszczekać, Skalimowski? Nie jeste¶ anonimowy.

Przeciez żartujemy...

Data: 2009-04-19 17:10:56
Autor: Panslavista
rAzor ?

Użytkownik Panslavista napisał:
> Użytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisał w
wiadomo¶ci

> Przeciez żartujemy...

A ja nie.

Szkoda. Nie jestem zagrożony przez Herska, tak my¶lę...

Data: 2009-04-19 17:21:16
Autor: rAzor
rAzor ?
wrote:

[...]

A kto niby jest zagrożony, przez tego niezgułę?

Data: 2009-04-19 18:52:24
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 17:21:16 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

 [...]

A kto niby jest zagro?ony, przez tego niezgu???

 sam jestes niezgul. trzeba bylo ze mna spotkac sie  w szczawnie tak jak umowilasmy sie. nie pojawiles sie.
 a moze strach cie oblecial kiedy mnie zobaczyles ? ;o)))
 tak, tak te 180 i 110 to ja ;o)))

Data: 2009-04-19 19:37:18
Autor: rAzor
rAzor ?
Uz.ytkownik Fripon <he®sk> napisa?:
[...]

Nie ?zyj, Skalimowski - nigdy sie; z toba; nie umawia?em.
Z chamami sie; nie umawiam. No chyba, ze trzeba chamowi ot?uc ryja, to proszsz - jestem do dyspozycji. Jedna rzecz - nie za bardzo znam Szczawno, wie;c skoro wiesz gdzie tam jest jakis' milicyjny bar, to mnie os'wiec'. he he

nie pojawiles sie.
 a moze strach cie oblecial kiedy mnie zobaczyles ? ;o)))
 tak, tak te 180 i 110 to ja ;o)))

A umówi?em sie; z toba;? Pokaz., zak?amany chamie - kiedy to by?o?

Data: 2009-04-19 20:19:18
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 19:37:18 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

>  sam jestes niezgul. trzeba bylo ze mna spotkac sie >  w szczawnie tak jak umowilasmy sie. Nie ?zyj, Skalimowski - nigdy sie; z toba; nie umawia?em.

 a feeee. masz jakies nazwisko czy sie go wstydzisz?
 chodzi mi o te prawdziwe, a nie to spolszczone ;o)))

Z chamami sie; nie umawiam.

 to jestes samotny ;o)))

No chyba, ze trzeba chamowi ot?uc ryja, to proszsz - jestem do dyspozycji.

 a ktoz ci raczki rozmacha tygrysie ? ;o)

Jedna rzecz - nie za bardzo znam Szczawno,

 no tak, to kawalale z rudy mozesz przyjechac z kolezanka.
 no ta, wiesz, z ktora jedzisz na krzywy ryj do pracy ;o)

wie;c skoro wiesz gdzie tam jest jakis' milicyjny bar,

 nie bar tylko hotel. i nie ejst a byl. przeciez wiesz.

to mnie os'wiec'. he he

 chyba sie nie da ;o))

> nie pojawiles sie.
>  a moze strach cie oblecial kiedy mnie zobaczyles ? ;o)))
>  tak, tak te 180 i 110 to ja ;o)))

A umówi?em sie; z toba;?

 a w tamtym roku, w grudniu. amnezja puszens?

Pokaz., zak?amany chamie - kiedy to by?o?

 sam jestes zaklamanym chamem ;o))))

Data: 2009-04-19 20:21:12
Autor: Panslavista
rAzor ?

Uzytkownik "rAzor" <huckleberry.hound@filutek.com.pl> napisal w wiadomosci

A umówi?em sie; z toba;? Pokaz., zak?amany chamie - kiedy to by?o?

Zdradz tajemnice, czy to tobie Heniutek placi te alimenty?

Data: 2009-04-19 20:29:17
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 20:21:12 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

> A um?em sie; z toba;? Pokaz., zak?amany chamie - kiedy to by?o?
Zdradz tajemnice, czy to tobie Heniutek placi te alimenty?

 ;o))))

Data: 2009-04-19 20:39:40
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 20:36:41 +0200, rAzor

> Zdradz tajemnice, czy to tobie Heniutek placi te alimenty?
A powinien tobie?

 oj misunku, chcesz zgrubej rury?
 jerzy, nie place mu alimentow. chcesz wiedziec dlaczego ? ;o)))

Data: 2009-04-19 18:52:24
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 16:50:19 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

Przeciez ?rtujemy...

 rAzorek cierpi na kompleksik malego czlonka ;o)))
 ty i ja nie ukrywamy swoich nazwisk a biedaczek
 z wcha musi ukrywac sie jak tchorz...

Data: 2009-04-19 18:52:24
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 14:29:07 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.pl> wrote:

Nie jeste? anonimowy.

 ty tez fornalu ;o)))  ja swego nazwiska sie nie wstydze.

Data: 2009-04-19 14:20:56
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 14:13:50 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

http://miniurl.pl/razorek ;o))))

E tam, Heniutek na goscinnych wystepkach...

 jurek, a moze to ty ? ;o))))

Data: 2009-04-19 14:42:06
Autor: Panslavista
rAzor ?

wrote:

http://miniurl.pl/razorek ;o))))

E tam, Heniutek na goscinnych wystepkach...

 jurek, a moze to ty ? ;o))))

Na miejscu mam latwe towary... I nie brzydkie... :-))

Data: 2009-04-19 14:20:59
Autor: rAzor
rAzor ?
Użytkownik Fripon <heDEBILsk> napisał:
http://miniurl.pl/razorek ;o))))

Pan sobie czegoĹ› ĹĽyczy, panie Skalimowski? KĹ‚opocikĂłw moĹĽe?

Data: 2009-04-19 18:52:24
Autor: Fripon
rAzor ?
On Sun, 19 Apr 2009 14:20:59 +0200, rAzor <przyglup@razor.com.pl>
wrote:

> http://miniurl.pl/razorek ;o))))

 popisz sie swoim fornalskim nazwiskiem ;o))))
 na poczatku maja bede w wchu, moze spotkamy sie na piwku ?