rAzor

Data: 2011-11-12 16:16:31
Autor: Jacek Biay
rAzor
Data: 2011-11-13 10:00:03
Autor:
rAzor
On Sat, 12 Nov 2011 16:16:31 -0800 (PST), Jacek Biay
<jacekbialy0@tlen.pl> wrote:

Czy to jest twj post?:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/d6e3971de4b34afa?hl=pl

jb

 smierdzi mi to jakims klonem albo mutantem. ale cholera wie.
 widzialem juz rozne cudowne przemiany. np z komucha w katola.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-11-13 04:01:03
Autor: Jacek Biay
rAzor

<jacekbia...@tlen.pl> wrote:
> Czy to jest twj post?:

>http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/d...

> jb

 smierdzi mi to jakims klonem albo mutantem. ale cholera wie.

Adres i cieka s te same (jakby kto dorwa mu si do kompa).

 widzialem juz rozne cudowne przemiany. np z komucha w katola.

W Polsce nie ma prawdziwych komuchw. Dzisiejszy komuch to po prostu
antykatol.
A prawdziwe komuchy? No c... Na staro zostali katolami :>

Pozdro!
jb

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !http://www.drogizaufania.pl/http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-13 13:39:47
Autor: oyster
rAzor
Uytkownik - Jacek Biay napisa:

<jacekbia...@tlen.pl>  wrote:
[...]

Nikt si nie dorwa - to tylko oszczace-podszywace. :-)
Z Heniukowej stajenki.

Data: 2011-11-13 20:31:50
Autor:
rAzor
On Sun, 13 Nov 2011 13:39:47 +0100, oyster
<""z.lewactwem.si.nie.dyskutuje\"@do
lewactwa.si.strzela.w.obronie.wBasnej.pl"> wrote:

Uytkownik - Jacek Biay napisa:

> Adres i cieka s te same (jakby kto dorwa mu si do kompa).

Nikt si nie dorwa - to tylko oszczace-podszywace. :-)
Z Heniukowej stajenki.

 pawianie, jestes dla mnie zerem jezeli to ty jestes ten
 dawny razor. jestes zlamasem niewartym spluninecia.
 zesrales sie ze strachu widzac kim jestem. widzisz miernoto,
 te moje 186 wzrostu i 126 wagi robi swoje. tacy jak ty wala  w gacie ze strachu na moj widok. wierz mi, jestem spokojny
 facetem i ryja bym ci nie obil. dostalbys co najwyzej kopa
 w ten swoj zasuszony zadek. bedziesz brykac  powiem wiecej.

Data: 2011-11-14 14:07:56
Autor: oyster
rAzor
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
On Sun, 13 Nov 2011 13:39:47 +0100, oyster
<""z.lewactwem.si.nie.dyskutuje\"@do
lewactwa.si.strzela.w.obronie.wBasnej.pl">  wrote:

Użytkownik - Jacek Biały napisał:
On 13 Lis, 10:00, "<HeÂŽSk>"<2012 uro.bigbred...@interia.pl>   wrote:
On Sat, 12 Nov 2011 16:16:31 -0800 (PST), Jacek Biały

<jacekbia...@tlen.pl>   wrote:
Czy to jest twój post?:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/d...

jb

   smierdzi mi to jakims klonem albo mutantem. ale cholera wie.

Adres i ścieżka są te same (jakby ktoś dorwał mu się do kompa).

Nikt się nie dorwał - to tylko oszczańce-podszywańce. :-)
Z Heniuśkowej stajenki.

  pawianie, jestes dla mnie zerem jezeli

Możesz mi bąka z dupy wyssać, biedna, stara, niedorzeczna pierdoło. :-D
Staryś, a głupiś jak te twoje klonowane osmarkane szczyle, które ci tu klakę robią.

Data: 2011-11-14 16:33:13
Autor: Leprechaun
rAzor

Użytkownik "oyster" <""z.lewactwem.si.nie.dyskutuje\"@do lewactwa.si.strzela.w.obronie.wBasnej.pl"> napisał w wiadomości news:j9r3rc$hn9$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

<jacekbia...@tlen.pl>   wrote:
Czy to jest twój post?:

[...]

Zdecyduj się jesteś małza czy kundel? Powiedz w końcu prawdę: wydymał ci hesrk kobite cznie? A tak wogóle to http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-13 16:02:00
Autor: pluton
rAzor
W Polsce nie ma prawdziwych komuchw. Dzisiejszy komuch to po prostu
antykatol.

Zartujesz. A preziek ?
- Inaczej myslacych - zgnoimy
- Emerytom - dodamy
- Ludowi pracujacemu miast i wsi - dodrukujemy
- Wszystkim - zrobimy dobrze
Czysta komuna.

Nullification

Data: 2011-11-13 08:09:19
Autor: jrr
rAzor
On 13 Lis, 16:02, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> W Polsce nie ma prawdziwych komuchw. Dzisiejszy komuch to po prostu

antykatol.

Zartujesz. A preziek ?

Pewnie te si modli
pozdro!
jr

Data: 2011-11-13 18:12:37
Autor: jadrys
rAzor
W dniu 2011-11-13 13:01, Jacek Biały pisze:
A prawdziwe komuchy? No cóż... Na starość zostali katolami :>

Pozdro!
jb

Może jakiś przykład?

Data: 2011-11-13 09:32:18
Autor: jrr
rAzor
On 13 Lis, 18:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-13 13:01, Jacek Biay pisze:

> A prawdziwe komuchy? No c... Na staro zostali katolami :>

> Pozdro!
> jb

Moe jaki przykad?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Ile mona czerwone gwno re?
Tak naprawd komuchy i katole to jedna familia (jak Kargul z
Pawlakiem). Skacz sobie do garde, ale jedni bez drugich nie
istniej. Wsplnie robi przekrty i wsplnie sie modl, aby ich kto
razem nie nakry.

Pozdrowienia!
jb

Data: 2011-11-13 09:41:46
Autor: jrr
rAzor
On 13 Lis, 18:32, jrr <jacekbia...@tlen.pl> wrote:

> Moe jaki przykad?

> --
> Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
> Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

btw. Linuks jest OK.

Data: 2011-11-13 19:06:32
Autor: jadrys
rAzor
W dniu 2011-11-13 18:41, jrr pisze:

btw. Linuks jest OK.

Jednak niejaki William G. z Redmond twierdzi że Linuks to rak...

Ileż można czerwone gówno żreć?
Tak naprawdę komuchy i katole to jedna familia (jak Kargul z
Pawlakiem). Skaczą sobie do gardeł, ale jedni bez drugich nie
istnieją. Wspólnie robią przekręty i wspólnie sie modlą, aby ich ktoś
razem nie nakrył.

Pozdrowienia!
jb

Niestety nie znasz prawdziwych komuchów. Na takie miano zaasługuja tylko ludzie robiacy coś dla innych bezinteresownie.

Data: 2011-11-13 14:34:15
Autor: jrr
rAzor
On 13 Lis, 19:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-13 18:41, jrr pisze:

> btw. Linuks jest OK.

Jednak niejaki William G. z Redmond twierdzi e Linuks to rak...

Niestety nie znasz prawdziwych komuchw.

Bo nigdy ich nie byo.

 Na takie miano zaasuguja tylko
ludzie robiacy co dla innych bezinteresownie.

To nie komunizm. To czowieczestwo.
jb

Data: 2011-11-13 20:31:50
Autor:
rAzor
On Sun, 13 Nov 2011 04:01:03 -0800 (PST), Jacek Biay
<jacekbialy0@tlen.pl> wrote:

> [...]

antykatol.
A prawdziwe komuchy? No c... Na staro zostali katolami :>

 moze to i razor jednak osobiscie nie wierze w taka przemiane.
 rAzor to kanalia cierpiaca na kompleks malego czonkka.  bylem 01 listopada w Wchu, cienias podwinal ogon. --

Data: 2011-11-13 14:39:45
Autor: jrr
rAzor

<jacekbia...@tlen.pl> wrote:

> [...]

> Pozdro!
> jb

 moze to i razor jednak osobiscie nie wierze w taka przemiane.

ty baw si ze swoim maym

Data: 2011-11-13 13:38:23
Autor: oyster
rAzor
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
On Sat, 12 Nov 2011 16:16:31 -0800 (PST), Jacek Biały
<jacekbialy0@tlen.pl>  wrote:

Czy to jest twój post?:

[...]

Ty już nie udawaj głupszego niż jesteś, Heniuśku, bo to twoje kloniki. ;-)

Data: 2011-11-13 20:31:50
Autor:
rAzor
On Sun, 13 Nov 2011 13:38:23 +0100, oyster

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

>   smierdzi mi to jakims klonem albo mutantem. ale cholera wie.
>   widzialem juz rozne cudowne przemiany. np z komucha w katola.

Ty już nie udawaj głupszego niż jesteś, Heniuśku, bo to twoje kloniki. ;-)

 zlamany fiucie, daleko ci co rafalka ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-13 14:00:21
Autor: Kudłaty Konservateesta
rAzor
W dniu 2011-11-13 10:00, "<He®Sk>" pisze:
  smierdzi mi to jakims klonem albo mutantem. ale cholera wie.
  widzialem juz rozne cudowne przemiany. np z komucha w katola.

Albo odwrotnie (chuj niesioł)

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2011-11-13 08:16:18
Autor: jrr
rAzor
On 13 Lis, 14:00, Kudłaty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote:
W dniu 2011-11-13 10:00, "<He®Sk>" pisze:

>   smierdzi mi to jakims klonem albo mutantem. ale cholera wie.
>   widzialem juz rozne cudowne przemiany. np z komucha w katola.

Albo odwrotnie (chuj niesioł)

Niesioł był katolem na zlecenie.
Robił w AWS-ie za ksenofoba i faszystę, no i gdzie jest AWS?
pzdr.
jb

--
Kudłaty Konservateesta
n...@podam.com.plhttp://www.alterdemoty.pl

단 한 한국은 있습니다!

Data: 2011-11-14 15:10:07
Autor: stevep
rAzor
Dnia 13-11-2011 o 17:16:18 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Albo odwrotnie (chuj niesioł)

Niesioł był katolem na zlecenie.
Robił w AWS-ie za ksenofoba i faszystę, no i gdzie jest AWS?

Wyjątkowa kanalia i idiota.

--
stevep

Data: 2011-11-13 14:45:59
Autor: Grzegorz Z.
rAzor
"<HeSk>" napisa:

<jacekbialy0@tlen.pl> wrote:

[...]

To to zupenie jak wy ob. Henryku.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-13 20:31:51
Autor:
rAzor
On Sun, 13 Nov 2011 14:45:59 +0100, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

"<He®Sk>" napisaů:

>  widzialem juz rozne cudowne przemiany. np z komucha w katola.

Toý to zupeůnie jak wy ob. Henryku.

 chyba nie chcesz powiedziec, ze jestes takim samym dewiantem
 jakim byl niechlubny rafal bula ;o))) jak masz na imie smutasie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-13 23:41:22
Autor: Grzegorz Z.
rAzor
"<He®Sk>" napisał:

On Sun, 13 Nov 2011 14:45:59 +0100, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

"<He®Sk>" napisaů:

On Sat, 12 Nov 2011 16:16:31 -0800 (PST), Jacek Biaůy
<jacekbialy0@tlen.pl> wrote:

Czy to jest twój post?:

[...]

Idźcie z tym na pl.soc.seks.moderowana i tam leczcie swoje fobie.