rAzor - do you remember?

Data: 2010-10-05 10:30:40
Autor: Miglanc
rAzor - do you remember?
"Przychodzi Roman do kościoła by podziękować Bogu za dotychczasowe wsparcie.
Klęka przed Ukrzyżowanym, żegna się... i
- Ooo, Dziękuję Ci Boże że jestem w LPR!
- Masz szczęście... słychać głos z góry.
- Ooo, Dziękuję Ci Panie, że pozwałeś mnie na zaszczytną funkcję Wychowawcy Młodzieży!
- Masz szczęście...
Konio się trochę irytuje tymi odpowiedziami, ale kontynuuje:
- Ooo, dzięki Ci Panie za to że mogłem pomóc naszemu krajowi i naszej kochanej młodzieży!
- Masz szczęście, odpowiada Jezus.
Romcio ma już dość!
- Jezu, czemu ciągle mi mówisz że mam szczęście?

- BO GDYBYM NIE MIAŁ PRZYBITYCH STOP ..... dostałbyś już czwartego kopa w dupę!!!"

--

Zahir

rAzor - do you remember?