rAzor obiecałeś mi, że po nowym roku....

Data: 2011-01-13 08:42:23
Autor: Azor jest pedałem
rAzor obiecałeś mi, że po nowym roku....
już nic nic nie wpastuje. Dzisiaj jest 13 styczeń, a ja pastuje dalej. Zrób coś z tym, he, he, he!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."