rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?

Data: 2011-12-29 10:05:34
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
moj e-mail to bigbrednie@interia.pl czekam na WASZE prawdziwe imiona i nazwiska. dyskrecja gwarantowana. nie bojcie sie!
macie tyle odwagi czy bedziecie wciaz chowac sie
za oplotkami jak TCHORZE? HeSk

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 10:28:44
Autor: raff
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Thu, 29 Dec 2011 10:05:34 +0100, "<He®Sk>"
<€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

moj e-mail to bigbrednie@interia.pl czekam na WASZE prawdziwe imiona i nazwiska. dyskrecja gwarantowana. nie bojcie sie!
macie tyle odwagi czy bedziecie wciaz chowac sie
za oplotkami jak TCHORZE?

To ciuliku, zes ty wpadl, nie oznacza ze inni tez muszÄ….

Buzi.

R.

Data: 2011-12-29 12:41:25
Autor: rAzor
Użytkownik - raff napisał:
[...]

Jednego nie rozumiem - jeśli gwaratuje dyskrecję, to na co temu debilowatemu ormowcowi nasze nazwiska?

Data: 2011-12-29 13:56:00
Autor: raff
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Thu, 29 Dec 2011 12:41:25 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Zabawny z niego troll.

Jeszcze nam tu Henio apopleksji dostanie.

Ty TCHORZU! Buehehe

R.

Data: 2011-12-29 18:51:29
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

@azor, @raff

Jak przeczytałem dzisiejszego hienia to przypomniała mi się anegdota o
wirusie w GNU/Linuksie którego należy sobie zainstalować samodzielnie.

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2011-12-30 10:52:02
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Thu, 29 Dec 2011 18:51:29 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

raff napisał:

@azor, @raff

Jak przeczytałem dzisiejszego hienia to przypomniała mi się anegdota o
wirusie w GNU/Linuksie którego należy sobie zainstalować samodzielnie.

 o widze, ze usilujesz przykleic sie do sfory. godne ciebie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 13:38:16
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Długo jeszcze mam was prosić o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
tow.Skalimowski?

--
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2011-12-30 13:43:00
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

To ty umieść jego w swoim sitku i nie będziesz czytał tego, co on tworzy, a co cię tak denerwuje.
Chyba, że jesteś masochistą i sprawia ci przyjemność wasza napierdalanka.

Data: 2011-12-30 13:50:21
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Oczywiście że sprawia, dlatego zresztą ja nikogo w "sitku" od dłuższego
czasu nie umieszczam, za to Skalimowski w ostatnich dniach siÄ™ tu ze swoim
obnosił i triumfalnie ogłaszał że mnie w nim umieści, nawet dwukrotnie. --
"Tylko owce potrzebujÄ… Pasterza"

Data: 2011-12-30 14:00:24
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 13:50:21 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

 [...]

Oczywi¶cie ¿e sprawia, dlatego zreszt± ja nikogo w "sitku" od d³u¿szego
czasu nie umieszczam, za to Skalimowski w ostatnich dniach siê tu ze swoim
obnosi³ i triumfalnie og³asza³ ¿e mnie w nim umie¶ci, nawet dwukrotnie.

 grzesiu z czy jak tam sie nazywaz, ja na psp sie relaksuje
 i przepychanka z kims kto prezentuje jakis poziom "dyskusji"
 jest dla mnie wyzwaniem, a jednoczesnie mam okazje badac reakcje
 frustratow "przycisnietych do muru". takie kroliki doswiadczalne.
 tak przy okazji, chwalisz sie moim nazwiskiem, pochwal sie swoim.
 masz odwage czy wolisz pozostac tchorzliwym skunksem?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 14:12:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1xn0r1kqv5h56.1d8qycko2wvph.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

"<He®Sk>" napisał:

Długo jeszcze mam was prosić o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
tow.Skalimowski?

To ty umieść jego w swoim sitku i nie będziesz czytał tego, co on tworzy, a
co ciÄ™ tak denerwuje.
[...]

I moja diagnoza jest prawdziwa. Wy potrzebujecie się nawzajem, jak powietrza. Bez siebie żyć nie potraficie.

Data: 2011-12-30 15:54:58
Autor: stevep
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
Dnia 30-12-2011 o 14:12:11 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisaÅ‚(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:1xn0r1kqv5h56.1d8qycko2wvph.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

"<He®Sk>" napisał:

Długo jeszcze mam was prosić o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
tow.Skalimowski?

To ty umieść jego w swoim sitku i nie bÄ™dziesz czytaÅ‚ tego, co on  tworzy, a
co ciÄ™ tak denerwuje.
Chyba, że jesteÅ› masochistÄ… i sprawia ci przyjemność wasza  napierdalanka.

[...]

I moja diagnoza jest prawdziwa. Wy potrzebujecie siÄ™ nawzajem, jak  powietrza. Bez siebie żyć nie potraficie.

Ja już się zastanawiam, czy to nie jakaś zawiedziona miłość homo?

--
stevep

Data: 2011-12-30 15:53:41
Autor: stevep
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
Dnia 30-12-2011 o 13:43:00 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisaÅ‚(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:myt8xwfvy7u.1bfkca4cfp5iy$.dlg40tude.net...

wrote:

Użytkownik - raff napisał:
[...]

Zdecydowanie jest, bo na co będzie ujadał?

--
stevep

Data: 2011-12-30 14:00:21
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 13:38:16 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

 [...]

>  o widze, ze usilujesz przykleic sie do sfory. godne ciebie.

D³ugo jeszcze mam was prosiæ o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
tow.Skalimowski?

 jakos cie cieniasie troche lubie wiec nie idziesz do kf.
 mnie mozesz umiescic w swoim. nie obraze sie! ;o)))

 dziwie sie, ze przyklejaz sie do kurdupli umyslowych  jak razor czy raff. stac cie chlopie na wyzszy poziom.
 odezwij sie na priv.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 20:47:40
Autor: Grzegorz Z.
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
"<He®Sk>" napisaù:

On Fri, 30 Dec 2011 13:38:16 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

 [...]

 o widze, ze usilujesz przykleic sie do sfory. godne ciebie.

Dùugo jeszcze mam was prosiã o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
tow.Skalimowski?

 jakos cie cieniasie troche lubie

Gówno przykleiùo siæ do statku i krzyczy "pùyniemy!"

--
"Tylko owce potrzebujà Pasterza"

Data: 2011-12-30 23:30:59
Autor: [He®Sk]
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 20:47:40 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"<He®Sk>" napisaů:

> [...]

 wlasnie. po cholere ci taki "statek" ?  przeciez to bezmozgi. pan jezus tez cie kocha.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 16:53:45
Autor: stevep
Dnia 29-12-2011 o 10:28:44 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Tchórze ukrywajÄ… siÄ™ za pseudonimami, a jaka odwaga w stosunku do tych co  swoich nazwisk siÄ™ nie bojÄ…, prawda Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-29 17:07:22
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Thu, 29 Dec 2011 16:53:45 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

Tchórze ukrywajÄ… siÄ™ za pseudonimami, a jaka odwaga w stosunku do tych co  swoich nazwisk siÄ™ nie bojÄ…, prawda Kurwikowski?

u2 to szmcaciarz bez wlasnego zdania. pogonili go ze sciepy
jako typowego trolla nie wnoszacego nic do dyskusji.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 17:14:21
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Tchórze ukrywają się za pseudonimami

Jest pan pewien, panie stevep? :-D

Data: 2011-12-29 18:02:31
Autor: u2
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
W dniu 2011-12-29 17:14, rAzor pisze:
Tchórze ukrywaj± siê za pseudonimami

Jest pan pewien, panie stevep? :-D

Niedawno uzywal jeszcze zabawniejszego nicka "cyrkus " :)

Data: 2011-12-30 03:47:46
Autor: stevep
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
Dnia 29-12-2011 o 18:02:31 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-12-29 17:14, rAzor pisze:
Tchórze ukrywaj± siê za pseudonimami

Jest pan pewien, panie stevep? :-D

Niedawno uzywal jeszcze zabawniejszego nicka "cyrkus " :)

A ty kretynie jakiego nazwiska u¿ywa³e¶, jak bêdziesz siê bardzo prosiæ to  ci godne nadam w¶lad za Dupikowskim i Kurwikowskim.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-30 10:51:56
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 03:47:46 +0100, stevep
> [...]

A ty kretynie jakiego nazwiska u¿ywa³e¶, jak bêdziesz siê bardzo prosiæ to  ci godne nadam w¶lad za Dupikowskim i Kurwikowskim.

 ci tchorze sa mocni tylko w pyskach. zaden nie ma za grosz
 odwagi by odslonic przylbice. popluczyny spoleczne! ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 13:58:13
Autor: raff
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 10:51:56 +0100, "<He®Sk>"

Dnia 29-12-2011 o 18:02:31 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> Niedawno uzywal jeszcze zabawniejszego nicka "cyrkus " :)

ci tchorze sa mocni tylko w pyskach. zaden nie ma za grosz
odwagi by odslonic przylbice. popluczyny spoleczne! ;o)

E, dosyc tego. Laduje tam, gdzie powinien. To tylko nakreca tego
pojeba.

Poszczekal sobie i wystarczy.

R.

Data: 2011-12-30 15:49:12
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 13:58:13 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

On Fri, 30 Dec 2011 03:47:46 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> Niedawno uzywal jeszcze zabawniejszego nicka "cyrkus " :)

A ty kretynie jakiego nazwiska używaÅ‚eÅ›, jak bÄ™dziesz siÄ™ bardzo  prosić to
ci godne nadam wślad za Dupikowskim i Kurwikowskim.

[...]

Kurwikowski, Bój się Boga, ty tak do swojego kumpla Dupikowskiego?

--
stevep

Data: 2011-12-30 18:15:24
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 15:49:12 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

 [...]

Kurwikowski, Bój siê Boga, ty tak do swojego kumpla Dupikowskiego?

 sadzisz, ze dziewczeta maja sie ku sobie? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 17:10:57
Autor: rAzor

Dnia 29-12-2011 o 18:02:31 u2<u_2@o2.pl>  napisaÅ‚(a):

W dniu 2011-12-29 17:14, rAzor pisze:
Tchórze ukrywają się za pseudonimami

Jest pan pewien, panie stevep? :-D

Niedawno uzywal jeszcze zabawniejszego nicka "cyrkus " :)

A ty kretynie jakiego nazwiska używałeś, jak będziesz się bardzo prosić to

I starczy.
--
[pl.soc.polityka]
!delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100"

Data: 2011-12-30 03:45:14
Autor: stevep
Dnia 29-12-2011 o 17:14:21 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Jestem pewien panmie Dupikowski, w życiu spotkaÅ‚em niejednego tchórza. I  zamiast zrozumienia rzeczy to znowu krÄ™tactwo, to skÄ…d nibyu znasz moje  nazwisko Dupikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-29 18:32:47
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Tchórze ukrywają się za pseudonimami, a jaka odwaga w stosunku do tych
co swoich nazwisk siÄ™ nie bojÄ…,

A ty za czym się ukrywasz, pierdoło? :-D

prawda Kurwikowski?

Taaa, taaak - Pierdziołowski.

Data: 2011-12-29 18:46:28
Autor: u2
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
W dniu 2011-12-29 18:32, rAzor pisze:
Tchórze ukrywaj± siê za pseudonimami, a jaka odwaga w stosunku do tych
co swoich nazwisk siê nie boj±,

A ty za czym siê ukrywasz, pierdo³o? :-D

prawda Kurwikowski?

Toz to cyrkus - pierdzikowski ;)

Data: 2011-12-30 03:49:09
Autor: stevep
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
Dnia 29-12-2011 o 18:46:28 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

Gnida popiera gnidê.

Data: 2011-12-30 10:52:00
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 03:49:09 +0100, stevep

 sa mocni tylko w kupie. jak to kundle!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 03:48:16
Autor: stevep
Dnia 29-12-2011 o 18:32:47 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Saluto Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-29 18:55:31
Autor: raff
[...]

Zeby sie wystawiac na takich swirow jak ty ?

Powodzenia. Idzcie sie pobawic z Hennkiem w piegi.

R.

Data: 2011-12-30 03:50:10
Autor: stevep
Dnia 29-12-2011 o 18:55:31 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Tia, tchórze znajdż zawsze jakieś wytłumaczenie Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-30 10:52:06
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 03:50:10 +0100, stevep
> [...]

> R.

Tia, tchórze znajdż zawsze jakieś wytłumaczenie Kurwikowski.

 rajffur z razorkim bawi sie tylko w lekarza ;O)))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 12:43:12
Autor: rAzor
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Nazywam siÄ™ Heniek Skalimowski.
Pasuje?
A ty jak siÄ™ dzisiaj nazywasz bombelku? ;-)
I za którym z niżej wymienionych adresów się chowasz, TCHÓRZU?
"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-29 16:39:30
Autor: u2
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
W dniu 2011-12-29 12:43, rAzor pisze:
Nazywam siê Heniek Skalimowski.
Pasuje?

Nie pasuje. Jak poda swój adres nie-internetowy to mu uwierzê ;)

Data: 2011-12-29 17:24:51
Autor: rAzor
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
U¿ytkownik - u2 napisa³:
W dniu 2011-12-29 12:43, rAzor pisze:
Nazywam siê Heniek Skalimowski.
Pasuje?

Nie pasuje. Jak poda swój adres nie-internetowy to mu uwierzê ;)

To tchórz - nie poda, ale pluæ bêdzie.

Data: 2011-12-29 18:04:04
Autor: u2
W dniu 2011-12-29 17:24, rAzor pisze:
Nie pasuje. Jak poda swój adres nie-internetowy to mu uwierzê ;)

To tchórz - nie poda, ale pluæ bêdzie.

Skamlec bedzie, jak zwykle ;)

Data: 2011-12-30 03:54:53
Autor: stevep
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
Dnia 29-12-2011 o 18:04:04 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-12-29 17:24, rAzor pisze:
Nie pasuje. Jak poda swój adres nie-internetowy to mu uwierzê ;)

To tchórz - nie poda, ale pluæ bêdzie.

Skamlec bedzie, jak zwykle ;)

Ty ju¿ nie tylko skamlesz, ale i li¿esz dupê Dupikowskiemu.

Data: 2011-12-30 10:51:50
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 03:54:53 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> Skamlec bedzie, jak zwykle ;)

Ty ju¿ nie tylko skamlesz, ale i li¿esz dupê Dupikowskiemu.

 alez urzadzilem im igrzyka, cudownie jest widziec
 jak ujadaja z bezsilnosci. popluczyny spoleczne.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 03:53:58
Autor: stevep
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
Dnia 29-12-2011 o 17:24:51 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - u2 napisa³:
W dniu 2011-12-29 12:43, rAzor pisze:
Nazywam siê Heniek Skalimowski.
Pasuje?

Nie pasuje. Jak poda swój adres nie-internetowy to mu uwierzê ;)

To tchórz - nie poda, ale pluæ bêdzie.

To s± jeszcze wiêksi tchórze jak ty Dupikowski?

Data: 2011-12-30 10:51:54
Autor:
rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?
On Fri, 30 Dec 2011 03:53:58 +0100, stevep
> [...]

> U¿ytkownik - u2 napisa³:

> To tchórz - nie poda, ale pluæ bêdzie.

To s± jeszcze wiêksi tchórze jak ty Dupikowski?

 u2 - pod jakas ksywka ukryles sie piszac na moj adres?
 dziekuje za wyzwiska i obietnice ukrecenia mi lba.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

rAzor, raff, u2 - starczy wam odwagi?