rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!

Data: 2010-12-08 16:48:14
Autor: cyc
rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!
Niby nic ale biorac pod uwage jego szalenstwo i wywodzaca sie z pochodzenia nienawic do wszystkiego co polskie , ma to jego zydostwo niebagatelne znaczenie !.

cyc

Data: 2010-12-08 16:52:41
Autor: eliasz
cyc pisze:
Niby nic ale biorac pod uwage jego szalenstwo i wywodzaca sie z pochodzenia nienawic do wszystkiego co polskie , ma to jego zydostwo niebagatelne znaczenie !.

cyc

No dobrze, ale co to ma wspólnego z tematyką grupy?

--

Nienawidzę chamstwa i nie toleruję chamów.

Data: 2010-12-08 17:05:09
Autor: rAzor
rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!
Darz bór! Użytkownik... he he - eliasz raczył napisać:
cyc pisze:
[...]

Niedobrze - jestem semito-sceptyczny, a to nie jest równoznaczne z antysemityzmem. W przeciwieństwie do cyca, czy boukuna nie uprawiam publicznego lizania jaj kilku wodzom soc-rewolucji i soc-dyktatury.
Gdyby wziąć pod lupę (co wymaga prokuratorskiej lupy i cierpliwości) posty cyca, łatwo byłoby pajaca posadzić do ciupy z paragrafu "antysemickiego" i "propagowania komunizmu".
Na szczęscie (także i dla tego idioty i cymbała) to jest WOLNA GRUPA i nikt się tutaj nie wpierdala z wiadomych powodów.
Istnienie psp jest podobne do istnienia szamba przy bielonej chatce.
Jest szambo, są i "spławiki", które nie mają zamiaru zatonąć. Różne trakie kaweckie, cyce właśnie i heski.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 16:54:54
Autor: rAzor
rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Niby nic ale biorac pod uwage jego szalenstwo i wywodzaca sie z pochodzenia
nienawic do wszystkiego co polskie , ma to jego zydostwo niebagatelne
znaczenie !.

cyc

:-) Ty czytasz czasem, co wypłodzisz po pijaku, czerwony pajacu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 17:23:15
Autor: Azor jest pedałem
rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Niby nic ale biorac pod uwage jego szalenstwo i wywodzaca sie z pochodzenia nienawic do wszystkiego co polskie , ma to jego zydostwo niebagatelne znaczenie !.

Jemu trzeba współczuć, bo to biedny dsperat. Na kogo postawi ten przegrywa wybory, w domu też nie ma wesoło, szlaban na oglądanie telewizji, na grupie nikt z idiotą nie chce gadać, więc prowokuje licząc, że w ten sposób się ktoś odezwie. Dla niego nawet opierdol będzie superlatywą, byle się ktoś odzwał.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-08 17:28:34
Autor: rAzor
rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Jemu trzeba ..............

Mnie? To tobie trzeba, "rowie":

"From: =?iso-8859-2?Q?Azor_jest_peda=B3em?= <Brońmy RP przed pisem@...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Religia strachu.
Date: Wed, 8 Dec 2010 10:59:50 +0100

Ja, nirzej potpisany informójem, rze te picofskie trótnie cytryna, D.J. MC Donald Musk, muto2100, Hans Kloss, rAzor, raff, Jaksa obrarzajom pierszom dame i nalerzy im sie za to kara. Upszejmie proszem o pozytywne rozpaczenie mojej sprawy, jako rze jestem czonkiem Paltformy Obatelskiej w okrengu radomskim. Co do piniendzy, to rzeby je podać panu bórmiszczowi [....] bo nie mam kąta w banku, i, rzeby , on do mie pszyjehał do domó. i mi dał te piniondze f kopercie, ale rzeby sonsiedzi nie widzieli, bo to zakóte mohery i łajdaki som, bo hodzom w niedziele do kościoła i ksiendza pszyjmujom po kolendzie, a w nocy to nawet Rydzyka suhajom . co żem sam syszał, jak żem na hwile poczebował porzyczyć dżewa na rospałke, to mie zaras na milicje podali, rze niby po ćmaku kradne a ja tylko rzem poirzyczył a dopiero jótro rzem miał im powiedzieć - bo po com miał bódzić? ino sie ten ih pies dórny rozdarł i jakem go otłók badylkiem i poprawił kłonico to powychhodzili spod pieżynki i jeszcze radio wyłonczyli, że niby nie sóhajom, a jak mi kruliki zdechli, to sie nie chcieli pszyznadź, rze to ih robota. Proszem, rzeby pan dzielnicowy sie zajoł mojom proźbom, bo to som dziady zodzieje i bandyty jak rzem orał i trochem podcioł miedze to mie hcieli do sondu podać. A ja mówie rze co taki sond chuja opchodzi te osiem metruf gruntu i droga na ih traktor bo ja koniem i wozem pułkoszkiem jerzdrze bo jak było robić prawojazdy to rzem do wojska szed a tam mie do bódowlanki wzieni. a potem do ZOMO co to mnie potem pan doktor do cywila oddalił bo niby rze platfósa mam i tylko jednego zemba . a ja ftedy miał czy zemby i cztery pniaki i mi brad mojej siostry z czeciego ojca od ruskich obiecał rze przywiezie złote zemby. no to mie to mie ten sonsiad psem poszczół.
I zwracam siem z goroncom proźbom, rzeby jak im siem stodoła bedzie palić, to rzeby strasz porzarowa nie jechała, bo to mochery i katoliki, wrogowie kohanej władzy som.

(podpisano:)

J.kawecki - psełdonim operACYNY Przemysław Warzywny
"

--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 17:49:16
Autor: Neko
[...]

Kto Zyd, a kto nie Zyd to moze tylko ocenic pan Panslavista

Nie wychodz przed szereg!

rAzor to nie tylko polglowek to zyd !!