rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?

Data: 2011-08-22 07:11:57
Autor: zbig
rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?
Dla mnie rozstrzygające będzie w jaki sposób rAzor będzie dyskutował z
Kaweckim, bo na razie po tekstach, nie chodzi tu o zawartość
merytoryczną trudno rozpoznać dawnego rAzora.

Data: 2011-08-22 14:38:34
Autor: obserwator
rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): (...)
skoro masz takie rozeznanie w faktach, to nie dziwie sie ze jestes wyborcom PO:)

Data: 2011-08-22 08:52:10
Autor: gabinka27
rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?
On 22 Sie, 16:38, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

(...)
skoro masz takie rozeznanie w faktach, to nie dziwie sie ze jestes wyborcom PO:)

He, he, co za burak.
A ty z całom siłom i godnosciom osobistom postanowiłeś zostać wyborcOM
PiS

Data: 2011-08-22 16:32:05
Autor: Grzegorz Z.
zbig napisał:

Dla mnie rozstrzygające będzie w jaki sposób rAzor będzie dyskutował z
Kaweckim, bo na razie po tekstach, nie chodzi tu o zawartość
merytoryczną trudno rozpoznać dawnego rAzora.

Abstrahując od podszywańca - pan Jacek Kawecki przecież też kiedyś popierał
Kaczyńskich :)

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-08-22 16:32:44
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1ah7yl716tlne$.1knj7wrkwedue.dlg40tude.net...
zbig napisał:

[...]

A ten pan Jacek Kawecki  to kto ? Bo my znamy tylko ciula Kaweckiego.

R.

Data: 2011-08-22 16:37:17
Autor: Grzegorz Z.

zbig napisał:

[...]

Sprawdź co w lodówce.

Data: 2011-08-22 14:39:54
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Sprawdź co w lodówce.

czy warzywny to tez jeden z twoich nickow? Ile ci placa od nicka?

Data: 2011-08-22 17:06:08
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j2tpnp$aui$1inews.gazeta.pl...

Sprawdź co w lodówce.

czy warzywny to tez jeden z twoich nickow? Ile ci placa od nicka?

Przestan wszedzie szukac podszywancow. Przeciez to zupelnie inny ciul.

R.

Data: 2011-08-22 15:11:50
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Przestan wszedzie szukac podszywancow. Przeciez to zupelnie inny ciul.

ja nie szukam tylko stwierdzam fakty. A ze to c**l, to rzeczywiscie tez fakt.

Jak widac naiwnosc niektorych ludzi, jednak jest niesamowita skoro dyskutuja z
gnidami.

Data: 2011-08-22 20:54:46
Autor: [HeÂŽSk]
rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?
On Mon, 22 Aug 2011 16:32:05 +0200, "Grzegorz Z."

zbig napisał:

> [...]
> merytoryczną trudno rozpoznać dawnego rAzora.

Abstrahując od podszywańca - pan Jacek Kawecki przecież też kiedyś popierał

 cos mi tu smierdzi ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-22 20:54:49
Autor: [HeÂŽSk]
rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?
On Mon, 22 Aug 2011 07:11:57 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Dla mnie rozstrzygające będzie w jaki sposób rAzor będzie dyskutował z
Kaweckim, bo na razie po tekstach, nie chodzi tu o zawartość
merytoryczną trudno rozpoznać dawnego rAzora.

 z ip wynika, ze to tamte strony ale rownie dobrze to byc
 moze hans, raff albo neko ktory wielokrotnie sie podszywal.
 chyba, ze psina wystraszyl sie losu leppera...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

rAzor wrócił odmieniony czy podszywaniec?