rAzora chałupa

Data: 2009-05-11 22:32:25
Autor: boukun
rAzora chałupa
Sztuczki, film współczesny nagrodzony i pokazujący dobrobyt kapitalizmu po 20 latach od obalenia "komunizmu". nakręcony gdzieś w rejonach rAzora, Wałbrzych, Strzegom, Pszenno koło Świdnicy (tu tylko pokazują nową siedzibę jakiejś firmy, tak naprawdę się nazywa Eltech, gdzie dziewczyna idzie na rozmowę kwalifikacyjną do Włocha). W którymś z tych obdartych bloków mieszka rAzor, a na tym dworcu współczesnym zbiera puszki aluminiowe.
Dworca w tym zwiastunie nie pokazali
http://www.youtube.com/watch?v=jq3sgOyZevo

 O take Polskę żeście walczyli, he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-11 22:40:51
Autor: rAzor
rAzora chałupa
Użytkownik boukun napisał:
Sztuczki, film współczesny nagrodzony i pokazujący dobrobyt kapitalizmu po 20 latach od obalenia "komunizmu". nakręcony gdzieś w rejonach rAzora, Wałbrzych, Strzegom, Pszenno koło Świdnicy

Pszenno? To gdzieś koło Świdnicy. :-P Tam gdzie mieszka boukun, grupowy przygłup, szwabski tandeciarz i CIENIAS. mmmhehehehe

Data: 2009-05-11 22:44:34
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua1h9$dut$3news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
[...]

Tak, ale tam akurat nagrali tę scenkę z tym nowym Eltechem i najładniejszą w całym filmie infrastrukturą z nowoczesnym parkingiem. Zobacz sobie za to na Wałbrzych i Strzegom, he, he.

boukun

Data: 2009-05-11 22:49:38
Autor: rAzor
rAzora chałupa

Użytkownik boukun napisał:
[...]

A co mnie Wałbrzych, a tym bardziej Strzegom, szwabski pajacu? :-P
Pokazałbym ci jak wygląda moje rodzinne miasto - ale jego szacownej nazwy nie będę szmacił na tej gównianej grupie, a tym bardziej przed takimi żydłackimi kutasami jak wy - Bracia.  he he he

Data: 2009-05-11 22:51:54
Autor: Oppelen
rAzora chałupa

Użytkownik boukun napisał:
[...]

Pewnie cie tam pamiętają w tej dziurze zabitej dechami. Smród się ciagnie za tobą. Co tam zrobiłeś, ze cie tak zapamiętali?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-05-11 22:59:51
Autor: Piotr
rAzora chałupa
Dnia Mon, 11 May 2009 22:51:54 +0200, Oppelen napisał(a):

Pewnie cie tam pamiętają w tej dziurze zabitej dechami. Smród się ciagnie za tobą. Co tam zrobiłeś, ze cie tak zapamiętali?

Ten smród, hm, a ręce ty mył, po ostatniej wizycie za stodołą?
O twoich zębach nie wspomnę, po ostatniej wizycie Wlly'ego...
Piotr

Data: 2009-05-11 23:01:15
Autor: Oppelen
rAzora chałupa

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1dtdpvyun6rk3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie unoś sie bo znów oklapniesz.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-05-11 22:56:11
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik boukun napisał:
[...]

Gówniana grupa, ooo, to co cię tu tak trzyma? Brat był tu dzisiaj tylko jednorazowo, na gościnnym występie, doznał natchnienia ode mnie, he, he.

boukun

Data: 2009-05-11 23:02:02
Autor: Piotr
rAzora chałupa
Dnia Mon, 11 May 2009 22:56:11 +0200, boukun napisał(a):

Gówniana grupa, ooo, to co cię tu tak trzyma? Brat był tu dzisiaj tylko jednorazowo, na gościnnym występie, doznał natchnienia ode mnie, he, he.

A kto by tam was odróżnił, matołek i matołek... Trzeba by mieć oko matki.
Piotr

Data: 2009-05-11 23:10:01
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:150j2iv24eolg$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tłuk szuka sobie matołków. Idź szukać sobie Pacanowa koziołku. Oj, jest różnica i to wielka, brat http://www.wiadomosci24.pl/artykul/20_lat_minelo_96808.html

i ja http://w191.wrzuta.pl/obraz/7r4zQ5ppu3K/boukun

boukun

Data: 2009-05-11 23:19:24
Autor: rAzor
rAzora chałupa
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Kuźwa - ciężko rozeznać, który głupszy.

Data: 2009-05-11 23:24:00
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua3pi$h8u$1news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Jak dla mnie ty i Piotruś z tej samej speluny pochodzicie. On z ceglastej, czarnej osmrodzonej kamienicy w Katowicach, ty w obdartej z powyrywanymi zamkami poniemieckiej kamienicy w Wałbrzychu. I ten sam prostacki poziom soba reprezentujecie, łazem, łazem, pheło, pheło. POrnusy, POrnusy. Idźta wy w kibini babuszki, bo takie kamienice Polacy będą przez następne dwa wieki zalęgać.

boukun

Data: 2009-05-11 23:36:21
Autor: rAzor
rAzora chałupa
Użytkownik boukun napisał:
........................,
jest różnica i to wielka, brat http://www.wiadomosci24.pl/artykul/20_lat_minelo_96808.html

i ja http://w191.wrzuta.pl/obraz/7r4zQ5ppu3K/boukun

Kuźwa - ciężko rozeznać, który głupszy.

Jak dla mnie ty i Piotruś

:-P A kogo to obchodzi, co tobie się tam kiełbi pod tą tympacką, lombrozowską łysą pała?

Data: 2009-05-11 23:40:00
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua4pa$ibk$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
.......................,
[...]

Fakt, z plebsem nie pogada.

boukun

Data: 2009-05-11 23:46:00
Autor: rAzor
rAzora chałupa
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua4pa$ibk$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
.......................,
[...]

Dlatego cię opierdalam z góry na dół - bo "gadanie" do żyda nie ma sensu.

Data: 2009-05-11 23:52:16
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua5bd$j7b$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua4pa$ibk$2news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
.......................,
[...]

Tak jakby to miało jakikolwiek sens, te twoje wynaturzenia. Ta grupa nie jest o mnie, tylkjo o politykach pzry korycie, wy z Piotrusiem chcecie odwrócić uwagę od meritum grupy, koncentrując się na użytkowniku "boukun".

boukun

Data: 2009-05-12 00:30:38
Autor: rAzor
rAzora chałupa
Użytkownik boukun napisał:
[...]

Zajarzyłeś? Niemożliwe! - stul wreszcie mordę i nie urządzaj tutaj "naszej-klasy" i swojej własnej (obrzydliwej zresztą, bo chamskiej) wiwisekcji, zakompleksiony pajacu.

Data: 2009-05-12 00:48:07
Autor: boukun
rAzora chałupa

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@buda.zooo.eu> napisał w wiadomości news:gua7v4$mg9$1news.interia.pl...
Użytkownik boukun napisał:
[...]

Najgorzej, to jak cham kogoś od chamów wyzywa, to takie typowe u zwolenników PiSu, prymitywów do potęgi Ntej. Chcesz reguły tu jakieś kundel wprowadzić? W moderatora się już bawiłeś.

boukun

Data: 2009-05-12 10:24:44
Autor: Oppelen
rAzora chałupa

Użytkownik boukun napisał:
[...]

Odezwała sie kurawa mać menda z Wersalu. Ja pierdolę co za kolo :)))

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-05-11 23:02:42

[...]

[...]

[...]