rachunek "Twój Skarb" w banku PEKAO SA (do niedawna: z żubrem)

Data: 2015-09-14 04:32:12
Autor: nowyjestem
rachunek "Twój Skarb" w banku PEKAO SA (do niedawna: z żubrem)
mam pytanie: czy ktoś z grupowiczów otwierał kiedykolwiek
rachunek oszczędnościowy dla dzieci pod nazwą "Twój Skarb"?!

Data: 2015-09-14 13:59:05
Autor: lolekanabolek
rachunek "TwĂłj Skarb" w banku PEKAO SA (do niedawna: z Ĺźubrem)
W dniu 2015-09-14 o 13:32, nowyjestem@poczta.pl pisze:
mam pytanie: czy ktoś z grupowiczów otwierał kiedykolwiek
rachunek oszczędnościowy dla dzieci pod nazwą "Twój Skarb"?!

ja nie otwierałem co prawda, ale z tego co się zorientowałem to aby wypłacić z niego kasę to trzeba zawsze iść do oddziału, przez net tego nie zrobisz. A i wypłata chyba tylko do jakiejś kwoty jest ale nie jestem pewien.

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2015-09-14 05:16:03
Autor: nowyjestem
> [...]
ja nie otwierałem co prawda, ale z tego co się zorientowałem to aby wypłacić z niego kasę to trzeba zawsze iść do oddziału, przez net tego nie zrobisz. A i wypłata chyba tylko do jakiejś kwoty jest ale nie jestem pewien.

chodzi mi o to czy ktoś dysponuje wzorcem umowy (na www bank
takowego wzorca nie umieścił) - byłbym bardzo wdzięczny gdyby
ktoś zeskanował umowę (zakrywając oczywiście dane osobowe)
i umieścił to w sieci albo wysłał mi na email

rachunek "Twój Skarb" w banku PEKAO SA (do niedawna: z żubrem)