rachunek szczegolowy w erze dla firm

Data: 2010-03-15 13:30:38
Autor: wspolna-flaszka.pl
rachunek szczegolowy w erze dla firm
Witam!
POsiadam w erze na firmę blue connect oraz fax stacjonarny, czy jezeli zechcialbym
do nich brac rachunki sczzegolowe (zestawienie polaczen) to jest to dodatkowo platne
czy gratis jak w orange i trzeba tylko zglosic?

pozdrawiam

Data: 2010-03-15 13:45:38
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał w wiadomości news:hnl99k$p9h$1inews.gazeta.pl...

czy gratis jak w orange i trzeba tylko zglosic?

W nowych taryfach biznesowych orange to juz tez jest platne :(

Pozdrawiam, leszek

Data: 2010-03-15 16:37:47
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnla5e$ssk$1news.onet.pl...

[...]

a jak mam era firmowa 125 to zaczna mi doliczac za rachunek szczegoloy?
W liscie uslug aktywnych widnieje ta usluga i jest opis 5 zl za rachunek szczegolowy, nikt mnie nie informowal o zmianie
wysokosci oplat.

Data: 2010-03-15 14:20:53
Autor: dziejek7
[...]

Przez i-eboa.pl to jest chyba za darmo.

Data: 2010-03-15 14:27:54
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

odpowieem sam sobie i innym bo dzwonilem do boku, zestawienie dla stacjonarnego , faxu i blueconect
(dla firm) jest bezplatne i juz sobie zamowilem.

dzieki za odpowiedzi pozdrawiam

rachunek szczegolowy w erze dla firm