[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda

Data: 2010-01-26 19:59:51
Autor: AK
[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
Temat przewija się regularnie więc opiszę jak wyszło w praktyce.

Nawet na forum mBanku twierdzą, że mBank daje rachunek techniczny do spłaty
kredytówki jeśli klient o to wystąpi. To kłamstwo.
- żądają wniosku pisemnego, ustny na bzdetlinii nie wystarczy. Być może chodzi o
spychologię.
- po złożeniu wniosku przez DWA MIESIĄCE nie otrzymałem ŻADNEJ odpowiedzi.

Przypomnę, że kredytówka w mBanku jest przypięta do ekonta i nie ma rachunku
technicznego. Po pierwsze klient może chcieć spłacać z zewnąrz. A poza tym
zdarzają się sytuacje, że musi być dostęp z zewnątrz.

Mam w mBanku rachunki prywatny i firmowy. Z powodu zaległości kontrahenta samemu
mam zaległości w DG i spodziewam się zajęcia komorniczego. Już teraz wiem, że w
chwili wejścia komornika (egzekucja z działalności ale pewnie ze wszystkich
rachunków) będę w czarnej dupie, bo nie będzie ŻADNEJ fizycznej możliwości
spłaty kredytówki. Bank pewnie jeszcze doliczy sobie dodatkowe opłaty karne.

OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż przelew.

Andrzej

Data: 2010-01-26 20:33:16
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "AK" <a.karwowski1WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000259.4b5f3ba7newsgate.onet.pl...

OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż przelew.

Ale biorąc kartę z mBanku było wiadomo, jak działa?

Data: 2010-01-26 20:41:39
Autor: AK
> [...]
> OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż > przelew.
Ale biorąc kartę z mBanku było wiadomo, jak działa?

Sugerujesz, że mam zapisane w umowie, że pracownicy banku będą kłamać a przy tym
umowa bezprawnie wyłącza zapisy KC?

Andrzej

Data: 2010-01-26 20:52:20
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "AK" <a.karwowski1WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000260.4b5f4573newsgate.onet.pl...
Sugerujesz, że mam zapisane w umowie, że pracownicy banku będą kłamać a przy tym
umowa bezprawnie wyłącza zapisy KC?

Niczego nie sugeruję.
Zadałem proste pytanie.

Data: 2010-01-26 20:48:06
Autor: MarekZ
Użytkownik "AK" <a.karwowski1WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fb7.00000259.4b5f3ba7@newsgate.onet.pl...
Temat przewija się regularnie więc opiszę jak wyszło w praktyce.

Nawet na forum mBanku twierdzą, że mBank daje rachunek techniczny do spłaty
kredytówki jeśli klient o to wystąpi. To kłamstwo.

Bzdury kolego wypisujesz, ponieważ jestem posiadaczem trzech odrębnych rachunków technicznych dla moich trzech kart kredytowych mBanku.

Data: 2010-01-26 20:51:45
Autor: AK
[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
Bzdury kolego wypisujesz, ponieważ jestem posiadaczem trzech odrębnych rachunków technicznych dla moich trzech kart kredytowych mBanku.

Możesz mi napisać precyzyjnie i logicznie w którym miejscu napisałem coś o
twoich rachunkach? Czy może czytać nie potrafisz?!

A więc jeszcze raz i powoli: wystąpiłem o rachunek techniczny, po 2 miesiącach
go nie ma, nie ma odpowiedzi, konsultanci nic nie wiedzą i radzą złożyć
reklamację albo kolejny wniosek.

Wystarczy czy powtórzyć?

AK

Data: 2010-01-26 20:54:49
Autor: MarekZ
[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
Użytkownik "AK" <a.karwowski1WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fb7.00000264.4b5f47d1@newsgate.onet.pl...

Wystarczy czy powtórzyć?

Powtórzyć.

Następnie postarać się przeczytać to co samemu się napisało. W szczególności zacytowany przeze mnie fragment. Nie epatować się nadmiernie, bo może to mieć gorsze skutki zdrowotne niż brak rachunku technicznego. Jeżeli nadal moja odpowiedź będzie niezrozumiała - pomogę ją zrozumieć.

Data: 2010-01-27 09:24:31
Autor: czytacz
[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
(...) Nie epatować się nadmiernie
Domniemam, ze chodzilo o "ekscytowac sie"?

Data: 2010-01-27 10:28:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "czytacz" <niematakiego@nume.ru> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjp0og$k7f$1@news.onet.pl...
(...) Nie epatować się nadmiernie
Domniemam, ze chodzilo o "ekscytowac sie"?

Tak. Gubię się czasami w tych trudnych słowach.

Data: 2010-01-27 17:41:07
Autor: xbartx
Dnia Tue, 26 Jan 2010 20:51:45 +0100, AK napisał(a):

A więc jeszcze raz i powoli: wystąpiłem o rachunek techniczny, po 2
miesiącach go nie ma, nie ma odpowiedzi, konsultanci nic nie wiedzą i
radzą złożyć reklamację albo kolejny wniosek.

To, że nie potrafisz czegoś załatwić, tudzież w tym przypadku, bardziej pasuje wywalczyć, nie znaczy, że tak jest i inni też tak mają. MarekZ opisywał już na grupie, dosyć dawno, swoje boje, odnośnie rachunku technicznego w mbanku i jakoś mu się udało. Reasumując jak najbardziej się da.

--
xbartx

Data: 2010-01-27 13:35:35
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

a ja zlozylem wniosek i za dwa dni mialem :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c0eeee1883e4c3d.html
Sytuacja miala miejsce zaraz po zajeciu kont.

[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda