[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda

Data: 2010-01-26 20:33:16
Autor: Robert Wicik
[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda
Użytkownik "AK" <a.karwowski1WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000259.4b5f3ba7newsgate.onet.pl...

OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż przelew.

Ale biorąc kartę z mBanku było wiadomo, jak działa?

Data: 2010-01-26 20:41:39
Autor: AK
> [...]
> OMIJAJCIE mBank. Jest tragiczny przy usługach bardziej skomplikowanych niż > przelew.
Ale biorąc kartę z mBanku było wiadomo, jak działa?

Sugerujesz, że mam zapisane w umowie, że pracownicy banku będą kłamać a przy tym
umowa bezprawnie wyłącza zapisy KC?

Andrzej

Data: 2010-01-26 20:52:20
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "AK" <a.karwowski1WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:5fb7.00000260.4b5f4573newsgate.onet.pl...
Sugerujesz, że mam zapisane w umowie, że pracownicy banku będą kłamać a przy tym
umowa bezprawnie wyłącza zapisy KC?

Niczego nie sugeruję.
Zadałem proste pytanie.

[mBank] rachunek techniczny do kk to bujda