rachunek w CHF w polskim banku

Data: 2015-04-08 10:39:27
Autor: Pawel Muszynski
rachunek w CHF w polskim banku
W dniu 2015-04-08 o 01:04, MarekZ pisze:
Karta niepotrzebna, natomiast przydatna byłaby obsługa gotówkowa
(wypłaty) względnie możliwo¶ć powi±zania tego z walutomatem bez opłaty
za przelew, brak jakiej¶ chorobliwej prowizji za przelewy przychodz±ce
no i naturalnie jakich¶ patologicznych opłat za prowadzenie.

Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest co¶ wartego uwagi w jakim¶ innym
banku?

Alior kantor?

Paweł

Data: 2015-04-08 12:33:58
Autor: as
rachunek w CHF w polskim banku
Oferta Pekao jest mi znana. A czy jest co¶ wartego uwagi w jakim¶ innym
banku?

Alior kantor?

Jaki¶ czas temu zrezygnowali z obsługi gotówkowej, a o tym wspominał autor w±tku.

Data: 2015-04-08 19:46:25
Autor: RobertS
W dniu 2015-04-08 o 12:33, as pisze:
[...]

przelewy przychodz±ce będ± gratis tylko w przypadku przelewów wewn.

mam konto w CHF w DB, ale tam nie ma obsługi gotówkowej

RobertS

rachunek w CHF w polskim banku