rachunki od TPSA po terminie

Data: 2010-07-27 11:22:31
Autor: M1SLQ
rachunki od TPSA po terminie
Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym (kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię, wypróbowując też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24 godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

Pozdrawiam

Data: 2010-07-27 09:02:49
Autor: witek
M1SLQ wrote:
[...]

Nie masz podgladu kwoty rachunku na tp.pl?

Data: 2010-07-27 16:14:10
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "witek"
[...]

Jesli nie aktywowal swojego konta na TP to nie ma takiej mozliwosci.
AM

Data: 2010-07-27 14:52:17
Autor: Smok Eustachy
rachunki od TPSA po terminie
Dnia Tue, 27 Jul 2010 16:14:10 +0200, Hades napisał(a):
/.../
Nie masz podgladu kwoty rachunku na tp.pl?

Jesli nie aktywowal swojego konta na TP to nie ma takiej mozliwosci. AM

Żeby aktywować trzeba mieć PIN a żeby mieć PIN trzeba być właścicielem.

Data: 2010-07-27 17:57:11
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Smok Eustachy"
/.../
Nie masz podgladu kwoty rachunku na tp.pl?

Jesli nie aktywowal swojego konta na TP to nie ma takiej mozliwosci. AM

Żeby aktywować trzeba mieć PIN a żeby mieć PIN trzeba być
właścicielem.

Na temat wlasnosci numeru nic nam nie wiadomo wiec czemu zakladasz
ze w tym wypadku moga byc problemy z aktywacja konta?
AM

Data: 2010-07-28 07:50:07
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:52:17 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):
[...]

A żeby być właścicielem trzeba powiedzieć "tak, jestem właścicielem" :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-27 11:29:29
Autor: Tomasz Kaczanowski
M1SLQ pisze:
[...]

Nie wiem, jak zgłosiłem swojego czasu, że nie otrzymałem na czas rachunku, przesunięto mi o tydzień termin płatności (sam rachunek przyszedł do mnie dzień później) innym razem, gdy otrzymałem rachunek w uszkodzonej kopercie, to samo, przesunięto czas zapłaty. Żadnych odsetek karnych w związku z tym nie miałem.

Mam dziwne wrażenie, że nie piszesz o TPSA (chyba, że znaczenie ma skąd się dzwoni), bo od dłuższego czasu nie mam problemów z dodzwonieniem się, czego nie mogę powiedzieć np o dialogu. Tam umowa, która powinna być dostarczona w 10 dni po zawarciu jej telefonicznie, potrafi iść pół roku do klienta, a w samej umowie później pojawiają się stwierdzenia, których nie potwierdzałeś.....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-07-27 11:29:54
Autor: BreloK

Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:4c4ea559$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam dokładnie taki sam problem, tylko, że teraz nawet nie przychodzą rachunki i muszę do nich dzwonić na Party Line o podanie kwoty!.
Mi się wydaje, że odkąd rachunki przejął InPost, to są takie cyrki, jak była Poczta-Polska, to rachunki zawsze dostawałem w terminie.

Data: 2010-07-27 11:41:25
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "BreloK"
[ciach]

[...]

Nie wiem co ci sie wydaje, ale do mnie rachunki z TP przychodza nadal
za posrednictwem PP.
AM
P.S.Aktywuj sobie konto w TP, bedziesz mial wglad na biezoco do swoich
rozliczen i stanu konta.

Data: 2010-07-28 11:37:35
Autor: Kotlet wołowy
rachunki od TPSA po terminie

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c4ea9c6$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "BreloK"
[ciach]

[...]

wydaje CI sie , przeczytaj co jest napisane na pieczatce

Data: 2010-07-28 12:20:21
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Kotlet wołowy"
[ciach]

[...]

Widze ze nie masz wiekszego pojecia o systemie wysylkek przesylek
masowych (rachunki, wyciagi bankowe). Te przesyli nie sa stemplowane
a nadruk na kopercie brzmi: Przesylka niestemplowana. Oplata pobrana -
umowa z Pozta Polska nr itd. Taki napis jak nic wskazuje ze przesylka
zostala nadana za posrednictwem ... firmy InPost.
AM

Data: 2010-07-30 11:04:34
Autor: Kotlet wołowy
rachunki od TPSA po terminie

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c500465$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Kotlet wołowy"
[ciach]

[...]

nie jakbys zernak to bys widizal napis przesylka niestepmplowana i nadane INPostem a nie poczta polska.
InPOST wysyla takze listy bez blaszek jezeli przekraczaja pewna wage .

Data: 2010-07-27 18:42:30
Autor: Andrzej Lawa
BreloK pisze:

[...]

Ach, InPost... "Dręczycielka" (pisownia zamierzona) z tej firmy zrobiła
kiedyś (odbiorcy) awanturę o to, że nadawca nie podał numeru piętra i
pokoju w firmie, gdzie znajduje się konkretny odbiorca ;->

I był to tylko łagodniejszy z jej wyskoków ;-/

Data: 2010-07-27 11:33:07
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "M1SLQ" Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym (kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię, wypróbowując też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24 godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)
Pozdrawiam

No coz. Jesli ktos w dobie "powszechnej" komputeryzacji nie potrafi sam
sobie pomoc to w jaki sposob moga pomoc mu inni? Nie wystarczy bowiem
aktywowac sobie konta elektronicznego (to taka umowna nazwa bo nie wiem
jak to moze naprawde sie nazywac) w TP zeby miec wglad (prawie) na biezaco
do wszystkich informacji zwiazanych ze swoim "kontem" telefonicznym?
Wystarczy zrobic to raz i potem miec juz spokoj. Mozna na biezaco sprawdzic
wystawione faktury, stan konta, wykorzystanie limitow polaczn i biling tychze
za poprzednie miesiace. Polecam. To bardzo ulatwi ci zycie.
AM

Data: 2010-07-27 12:05:42
Autor: M1SLQ
[...]

Dziękuję serdecznie! Pierwsze słysze o takiej możliwości ale na pewno skorzystam.

Pozdrawiam!

Data: 2010-07-27 11:58:37
Autor: WAM
rachunki od TPSA po terminie
On Tue, 27 Jul 2010 11:22:31 +0200, "M1SLQ"
<mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> wrote:

Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem...
Ja mam polaczenie zazwyczaj w kilka sekund hm.
Polecam: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/twoje_konto

WAM

Data: 2010-07-27 12:39:38
Autor: CUT_INZ
W dniu 2010-07-27 11:22, M1SLQ pisze:
[...]

Polecenie zapłaty rozwiązało by twoje problemy.

Data: 2010-07-27 12:44:36
Autor: Tomasz Kaczanowski
CUT_INZ pisze:
[...]

Pod warunkiem, że nie byłoby pomyłek, a takie się swojego czasu TPSA zdarzały (i to różnica w rachunku na kilka stówek, a nie na 2-5 zł).

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-07-27 18:36:34
Autor: CUT_INZ
W dniu 2010-07-27 12:44, Tomasz Kaczanowski pisze:

Polecenie zapłaty rozwiązało by twoje problemy.

Pod warunkiem, że nie byłoby pomyłek, a takie się swojego czasu TPSA
zdarzały (i to różnica w rachunku na kilka stówek, a nie na 2-5 zł).

Pomyłki na kilka stówek łatwo zauważyć. Te na kilka zł już gorzej.

Tak na marginesie to używam PZ na co tylko się da i jeszcze nie miałem pomyłki (raz w erze nie ściągi i wysłali monit :) )

Data: 2010-07-28 09:20:39
Autor: Tomasz Kaczanowski
CUT_INZ pisze:
[...]

Natomiast ja miałem kilka pomyłek w rachunkach i wolę robić to ręcznie. Jeśli nie dostaje rachunku na czas, po prostu składam reklamację.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2010-07-27 13:10:59
Autor: Bydlę
On 2010-07-27 11:22:31 +0200, "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> said:

Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym (kilkutygodniowym) opóźnieniem

Działa świetnie rezygnacja z usługi z podaniem przyczyny.
Serio.

--
Bydlę

Data: 2010-07-27 17:05:41
Autor: Agall
rachunki od TPSA po terminie
Właśnie płacę i wymagam. Ci, którzy godzili sie na e-fakturę dostawali bonusy... Osobiscie nie wyrażałem zgody na zmiane formy powiadomienia o wysokości płatnosci. Od czasu awarii linii (gdy przerobiono mi rzekomo czasowo na radiówkę) nie mogęę też korzystać z internetu więc, co jest grane? Jednostronny dyktat TPSA?

Data: 2010-07-27 17:55:07
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Agall" Właśnie płacę i wymagam. Ci, którzy godzili sie na e-fakturę dostawali bonusy... Osobiscie nie wyrażałem zgody na zmiane formy powiadomienia o wysokości płatnosci. Od czasu awarii linii (gdy przerobiono mi rzekomo czasowo na radiówkę) nie mogęę też korzystać z internetu więc, co jest grane? Jednostronny dyktat TPSA?

Czy te twoje gorzkie zale maja jakis zwiazek z tym watkiem?
AM

Data: 2010-07-28 11:36:27
Autor: Kotlet wołowy
rachunki od TPSA po terminie

podziekuj nowemu operatorowi pocztowowemu, czyste skurywsynstwo, jezeli dostawalabys jesczez z orange rachunku z kilku abonamentow z roznych okresow rozliczeniowych to i tak by wszystkie razem zbierano w danym miesiacu i pod koniec Ci przywozono.

Jestem ciekaw czy umowa pomiedzy INPostem a wlascicielem tpsa przewiduje takie sytuacje bo juz sam chcialem do zglosic

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-28 12:22:51
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Kotlet wołowy" podziekuj nowemu operatorowi pocztowowemu, czyste skurywsynstwo, jezeli dostawalabys jesczez z orange rachunku z kilku abonamentow z roznych okresow rozliczeniowych to i tak by wszystkie razem zbierano w danym miesiacu i pod koniec Ci przywozono.

Jestem ciekaw czy umowa pomiedzy INPostem a wlascicielem tpsa przewiduje takie sytuacje bo juz sam chcialem do zglosic

Przestan juz moze wprowadzac ludzi w blad i daj sobie spokoj z tym
InPostem.
AM

Data: 2010-07-28 12:35:10
Autor: Maddy
W dniu 28-07-2010 12:22, Hades pisze:
[...]

Moje rachunki z Tepsy przychodzą bez znaczka, za to z doklejoną blachą z wytłoczonym "InPost".
To na pewno PP dla niepoznaki dokleja.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-07-28 12:43:37
Autor: Hades
rachunki od TPSA po terminie
Użytkownik "Maddy"
[...]

Przeczytaj calosc watku to moze bedziesz wiedziec w czym rzecz.
AM

Data: 2010-07-28 13:25:55
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-07-28 12:35, Maddy pisze:
Moje rachunki z Tepsy przychodzą bez znaczka, za to z doklejoną blachą z
wytłoczonym "InPost".
To na pewno PP dla niepoznaki dokleja.

PP się nie wyrabia z dostarczeniem, więc zlecają dostarczenie InPostowi. Miałem wiele takiej korespondencji, nie tylko rachunków. Był stempel PP, a z tyłu blacha InPost.

Data: 2010-07-30 11:05:39
Autor: Kotlet wołowy

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c5004fb$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]

w ktorym momencie w blad pwrowadzam? Mam przed soba 4 koperty z 4 rachunkami
3 z orange , 1 z tpsa, wsyzstkie nadane inpostem kazdy w innym dniu czasem tygodniu wszystkie w tym samym dniu po terminie platnosci znalazly sie u mnie w skrzynce

rachunki od TPSA po terminie